Sari la conținut

Motor 2t Nu Mai Porneste :(


Bimm3r
 Share

Postări Recomandate

Salut si bine v-am gasit :crack:

 

Se da un scuter marca C.P.I. Popcorn cu urmatoarea poveste: se strica aprinderea CDi(efectiv nu mai da scanteie), caut aprindere, nu gasesc evident pt. ca e un C.P.I. Il duc la paneuro la service si nu au gasit nici ei asa CDI. Au improvizat un sistem electric nou, in sensul ca senzorul de turatie al scuterului avea 2 fire, iar ei l-au montat cu un singur fir si cu un CDI, cu bobina de inductie integrata de la un scuter Gilera ( nu mai tin minte exact modelul, dar am impresia ca e modelul de scuter pe care il folosesc gaborii in bucuresti, doar ca e cu motor de 49 cc , nu de 125 cc) si alte mici modificari la parte electrica, nu stiu sa va explic ca nu ma pricep atat de bine. Dupa ce l-au facut baietii l-am testat, mergea perfect, pornea aproape instant, totul ok, dar dupa 300 km nu a mai pornit... Rezolvarea problemei a constat in a cumpara alt CDI nou nout care a mers cam 500km. A mers ok 500km, cu exceptia unor mici lipsuri de putere UNEORI la plecari de la semafoare, adica efectiv, ii dadeam gaz maxim si nu pleca de pe loc. Daca il accelerai putin, mergea. Dupa un drum mai lung adica vreo 30 km si o zi de alergatura prin oras, pe seara nu a mai pornit DELOC. Am curatat carburatorul, e ok acum, m-am uitat la senzorul de turatie, nu pare miscat din locul lui, am schimbat bujia cu una noua, nu mai tin minte marca, dar e pt. scutere de 49cc in 2 timpi, tot nu porneste, i-am schimbat bateria, am incarcat-o, nu merge nici asa. La cick starter n-am incercat pt. ca nu il mai am. Scanteia catre bujie e mica de tot de MAXIM 1mm lungime si cred ca asta ar fi motivul pt. care nu porneste. Cineva mi-a spus ca ar fi o piesa situata undeva pe cadru de obicei, care amplifica voltajul sau amperajul catre bujie ca sa fie scanteia ok. Eu nu stiu daca de la asta ar fi sau nu, dar astept raspunsuri, fac cinste cu bere o luna intreaga :crack: O fi mergand prost asa din cauza sistemului CDI modificat ? Astept diferite sfaturi ca pentru un amator ce sa ii fac eu ca ma descurc si eu cu o cheie si un voltmetru de exemplu, pt. ca nu sunt din bucuresti, ca daca eram il faceam rapid, dar sa il sui iar in duba si sa il fac in bucuresti sa mearga doar 500-1000 km nu e prea rentabil. Asfalt uscat si sper sa ma ajutati :crack:

post-12325-1158551663_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Vizitator Andr3y

0722.821.250 un mecanic bun,i-au facut aprinderea unui prieten la un scuter,tot asa numai pornea. :) suna si vb cu el,parca marius il cheama si e din bucuresti :D

Editat de Andr3y
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si bine v-am gasit :D

Cel mai simplu mod de a verifica daca da destul scanteie este:scoti fisa de pe cablu, scoti bujia pentru a nu mai avea comp. si dai la aut.,tinand fisa la circa 10 mm de undeva la masa.daca nu da scanteie decat cand apropii fisa la2,3mm nu e in regula-CDI def.Povestea lui"cineva" este o aberatie de fotbalist,daciot si motoretist 3 in 1,io ma stiu la motorete.sistemul pe care il ai,italian functioneaza in felul urmator;Pemotor ai magnetoul ,care produce curent.Una din bobine este cea care alimenteaza CDI ul.Tot acolo se afla si senzorul,care da un impuls CDI ului,cand sa faca scanteie.CDI ul tau cred ca este un cu bobina de inductie.Daca au pus acest sistem de aprindere si nu au schimbat si bob de alimentare ,magnetoul ramanand acelasi,se poate ca vechea bobina sa scoata alta valoare{mai mult] si astfel sa termine in scurt timp cdi-ul.Normal ar trebui rebobinata acea bobina{cine stie cate spire} sau sa montezi un sistem de aprindere complet de pe altceva.Piesa de care zice cineva cred,din alu cu rad de racire e stabi ptr poponeata alt luminiNu are leg. cu motorul.

Se da un scuter marca C.P.I. Popcorn cu urmatoarea poveste: se strica aprinderea CDi(efectiv nu mai da scanteie), caut aprindere, nu gasesc evident pt. ca e un C.P.I. Il duc la paneuro la service si nu au gasit nici ei asa CDI. Au improvizat un sistem electric nou, in sensul ca senzorul de turatie al scuterului avea 2 fire, iar ei l-au montat cu un singur fir si cu un CDI, cu bobina de inductie integrata de la un scuter Gilera ( nu mai tin minte exact modelul, dar am impresia ca e modelul de scuter pe care il folosesc gaborii in bucuresti, doar ca e cu motor de 49 cc , nu de 125 cc) si alte mici modificari la parte electrica, nu stiu sa va explic ca nu ma pricep atat de bine. Dupa ce l-au facut baietii l-am testat, mergea perfect, pornea aproape instant, totul ok, dar dupa 300 km nu a mai pornit... Rezolvarea problemei a constat in a cumpara alt CDI nou nout care a mers cam 500km. A mers ok 500km, cu exceptia unor mici lipsuri de putere UNEORI la plecari de la semafoare, adica efectiv, ii dadeam gaz maxim si nu pleca de pe loc. Daca il accelerai putin, mergea. Dupa un drum mai lung adica vreo 30 km si o zi de alergatura prin oras, pe seara nu a mai pornit DELOC. Am curatat carburatorul, e ok acum, m-am uitat la senzorul de turatie, nu pare miscat din locul lui, am schimbat bujia cu una noua, nu mai tin minte marca, dar e pt. scutere de 49cc in 2 timpi, tot nu porneste, i-am schimbat bateria, am incarcat-o, nu merge nici asa. La cick starter n-am incercat pt. ca nu il mai am. Scanteia catre bujie e mica de tot de MAXIM 1mm lungime si cred ca asta ar fi motivul pt. care nu porneste. Cineva mi-a spus ca ar fi o piesa situata undeva pe cadru de obicei, care amplifica voltajul sau amperajul catre bujie ca sa fie scanteia ok. Eu nu stiu daca de la asta ar fi sau nu, dar astept raspunsuri, fac cinste cu bere o luna intreaga :D O fi mergand prost asa din cauza sistemului CDI modificat ? Astept diferite sfaturi ca pentru un amator ce sa ii fac eu ca ma descurc si eu cu o cheie si un voltmetru de exemplu, pt. ca nu sunt din bucuresti, ca daca eram il faceam rapid, dar sa il sui iar in duba si sa il fac in bucuresti sa mearga doar 500-1000 km nu e prea rentabil. Asfalt uscat si sper sa ma ajutati :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu problema. CDI`ul ce l-au pus baietii e okey eu am pus la multe scutere asa. doar ca scuterul tau scoate prea multa tensiune ptr tipul ala de CDI. Poti sa incerci cu un alt fel de CDI ptr Honda MB80.merge si ala doar ca mai trebuie o bobina de inductie.

 

Daca ai probeme yahoo ID spionutzz.

 

Cand ajung acasa pun si poze ca sunt de pe alt comp de pe alt id :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...