Sari la conținut

karpatenwolf

Super Membru
  • Număr conținut

    953
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

2 Urmăritori

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Sibiu
  • Carnet moto din
    1990
  • Motocicleta
    Tdm 850 4TX
  • Numar Moto
    KKK

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Manet, Tula, CB 250, Z 400, Chopper home made(motor XL 500), LTD 450 US, Virago 750, AR 80, XL 350 R, XR 250, GN400, N600Bandit, LC4, GS360,Intruder800.
  • Interests
    Motociclete, de toate genurile

Vizitatori Recenți Profil

1.574 citiri profil

karpatenwolf's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Cautand carburatoare ptr un 4tx din 97 am gasit un anunt de dezmembrari un 4tx din 99 carb arata total diferit ,asa o fi.? a incercat careva sa puna modele dif de carb pe tdm din alti ani.
  2. Mi am montat un Velo x562 pe XR250 .Mai de facut vopsire ,parte electr.si scaun.Aici v-as ruga care avetiun asemenea atas -imi trebuie o poza cu piesele scaunului vazute din spate deoarece nu am scaun si nu stiu cum se prind original. mentionez ca in barca am doua piese de tabla pe podea si o gaura in spate sus deasupra spatarului. de asemenea as dori sa intreb daca a reusit careva sa treaca atas pe acte la o motocicleta japoneza. Iaca si poze.
  3. Am avut freeride ul pe mana cateva saptamani si am facut ceva iesiri cu el.Ptr mine la 1.62 si 67kg a fost perfect--adica "motocicleta". Nu are nimic in comun cu drz nici ca forma nici ca destinatie.pe drum gen forestier,pasaje rapide nu e deloc placuta doar te deplasezi.-nu prea sta ,fiind scurta si unghi trialistic la furca.Este o arma de catarat-odata ce esti pe ea in picioare si ti de gas se catara fenomenal-livreaza puterea aproape din ralanti pana sus constant(distributie variabila). la temperatura sta mai bine ca exc ,nu se incinge asa usor(are si vent serie).cat priveste sistemul de evacuare este mult mai bine protejet decat la exc uri ,iar bagatul nasului pe la sitite nu este o varianta .(scrie si in carte ca este interzis) .La aceste motorete orice modificare ii aduci trebuie schimbata harta de calculator.iar harta care se mapeaza la delimitare este cu toba originala cu catul in ea si cu sonda pe ea in comparatie cu exc nu se scoate sonda catul si sita din spate care de adeea si este pe filet iar la freeride sudata. In mers nu e pre stabila daca sezi. pe pasaje grele am ajuns mult mai relaxat sus potn opri si porni unde nici nu m-am gandit.Ca pct minus observate de mine pornire greoaie la rece,autonomie mica,la persoane grele pe coborari lungi frane cam mici ,se incing,ptr mine ok.
  4. Pai la unul de jupiter ma gandeam.A reusit oare cineva la noi in tara sa puna pe o moto japoneza atas si sa treaca de rar?
  5. stie el da cu unghiurile nu le prea stie:) O intrebare-inca ma bate gandul sa mi pun un atas la Sevenfifty si ma intreb de ce imicer baietii de la rar sa am atas cu acte-atasul are vreun act.?
  6. karpatenwolf

    Service Moto

    Eu cred ca nu se alimenteaza-cel mai probabil robinet sau cuie pontou blocate -poate a stat mult.
  7. karpatenwolf

    Accidente Sibiu

    Asa este Kato ai prins esenta motociclismului in cuvintele tale .multumesc.
  8. karpatenwolf

    Service Moto

    Pe timpul sezonului rece ptr aceia care practica sporturi de iarna execut operatii de intretinere si mici reparatii ski si snowboard:-reparat strucutra cofix--20-50 ron -ascutit canturi 30 ron -ceruit la cald 30ron la atelier Selimbar nr50----Biker service---tel 0745/ 262471
×
×
  • Creează nouă...