Sari la conținut

tot cu carburatorul


neamih
 Share

Postări Recomandate

mai baieti am si io o problema cu carburatorul

am un ktm 125lc2

problema este la pornirea la rece, in sensul ca porneste f. greu, am omorat bateria pt ca nu are kick starter.

acuma sa va dau niste detalii: cand inclin motorul intr-o parte curge benzina din el garla, am inteles ca poate fi din vina unui plutitor, ca ar fi stricat si ca nu opreste benzina. poate afecta acest lucru pornirea? adica sa inece motorul daca nu opreste benzina???

apropo de cuiul acela, ma invartit si io de el, dar cu motorul la cald, la mine daca il desurubez se opreste si daca il strang se tureaza. este un surub cu un arc, si cred ca este de la aer.

eu obisnuiam sa inclin motorul, sa scurg benzina de la prea plin, si dupa aia sa pornesc, dar operatiunea aceasta devine din ce in ce mai grea adica nu mai reusesc, ieri aproape ca am omorat bateria.

filtrul de aer are vreo treaba???

am mai observat o chestie. la cald, cand turez motorul, aud un pacanit foarte incet si des pt cateva secunde, ca un fel de rateu, oare ce sa fie??? bujia???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma sa va dau niste detalii: cand inclin motorul intr-o parte curge benzina din el garla, am inteles ca poate fi din vina unui plutitor, ca ar fi stricat si ca nu opreste benzina. poate afecta acest lucru pornirea? adica sa inece motorul daca nu opreste benzina???

 

Pai, scoate-i bujia, nu stiu cum e la KTM dar sper ca e mai usor decat la japonezarii :D si vezi daca e fleasca. Daca inclini motorul (mult), e normal sa curga benzina din carburator. Daca curge si daca nu-l inclini (dupa o vreme lasat cu robinetul de benzina deschis), atunci probabil e plutitorul care ori e agatat, ori e spart si s-a umplut cu benzina, ori pur si simplu are clapeta stramba si nu mai inchide corect.

 

apropo de cuiul acela, ma invartit si io de el, dar cu motorul la cald, la mine daca il desurubez se opreste si daca il strang se tureaza. este un surub cu un arc, si cred ca este de la aer.

 

Mai degraba ai gasit relenti-ul :D Nu umbla la el cu motorul rece. De fapt, nu umbla la el :P

Surubul ala blocheaza "sertarul" acceleratiei intr-o anumita pozitie. Desurubat = complet inchis. Insurubat = deschis. Prea deschis, o sa ineci motorul la pornire. Gaseste-i pozitia "de baza" (pe net) si lasa-l acolo. Va trebui pana la urma sa-l reglezi LA CALD astfel incat sa ai o turatie corecta la relenti, nici prea mare, nici prea mica :)

 

filtrul de aer are vreo treaba???

 

Putin probabil. Ca sa te convingi, scoate-l, nu se intampla absolut nimic daca 10 minute cat faci probe nu e montat.

 

am mai observat o chestie. la cald, cand turez motorul, aud un pacanit foarte incet si des pt cateva secunde, ca un fel de rateu, oare ce sa fie??? bujia???

 

Pot fi detonatii, semn ca ai avansul prea mare, ceea ce ar explica si pornirea mai dificila daca ar fi vorba de o comunista :lol: Ori, la tine, mai probabil aprinderea are 2 puncte de avans, unul pentru pornire/relenti (7-15 grade) si unul pentru regim normal (~30).

 

PS: nu fi ultra-entuziast cu "reglajele" daca nu stii ce faci. Multe din ele sunt destul de fine, daca vrei sa mearga motorul corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...