haus Postat Septembrie 20, 2006 Share Postat Septembrie 20, 2006 (editat) Nu voi povesti prea multe las pozele sa vorbeasca. Total 3000 km Am sa revin cu poze si de la Rosia Editat Septembrie 20, 2006 de haus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Septembrie 25, 2006 Share Postat Septembrie 25, 2006 Fain de tot dar ar fi trebuit sa ne si povestesti cate ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haus Postat Septembrie 25, 2006 Autor Share Postat Septembrie 25, 2006 Fain de tot dar ar fi trebuit sa ne si povestesti cate ceva... Da cred ca ar fi frumos sa povestesc.Pozele sunt de la ( mocanita ) Valea vaserului Viseu de sus.Singurul tren pe aburi din cate stiu eu care mai functioneaza in Romania pe sine inguste.Traseul este in jur de 40-50 de kilometri,in natura pura fara alt mijloc de a ajunge in aceste locuri.Este un loc de vis care pentru cateva ore ma facut sa ma simt fericit.Locomotiva este din 1910 productie germana botezata ( Mariuta ).Restaurata in 2004 la uzina 16 februarie costurile ajungand undeva la 60.000 de euro.Traseul este:Viseu de sus CFF gara (caile ferate forestiere )-Valea scradei-Novat-Cozia-Novicior-Bardau-Botiz suligu-Faina terminus turistic capat de linie pentru trenul turistic-Lostun-Miraj-Macarlau-Gura stevioari-Valea babei-Ivascioaia-Catarama-Coman-Izvorul boului numai pentru trenul forestier.Locomotiva are 80 cp pe aburi.La km 8 se face prima oprire pentru alimentarea locomotivei cu apa.Trenul are in componenta ( terase+clase).Linia a fost construita in anul 1937 de catre Austro-Ungari.Ecartamentul sinei este de 76 cm. Cam atat deocamdata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.