minidv Postat Septembrie 28, 2006 Share Postat Septembrie 28, 2006 (editat) Deci : ar trebui sa nu spun cum am facut , ca nici altii nu spun. dar eu sunt baiat bun si spun : de la un timp turometrul meu de la RC600 indica numai balarii (nu este turometru dala cu diagnostic destept) ba era la 3000 si ceva de ture cand avea numai 1000 ba nu mergea deloc ,ba era pe la 5000 aiurea.. am desfacut eu intr-o zi si i-am dat cu sprei de contact dar la fel nu mergea. azi aveam mai multe de facut la motor si am zis hai sa il fac bucati , aveam un bec de far arsa faza scurta ,nu mergea turmometrul , unu din ventilatoare nu mai pornea ...ce mai ziceai ca este pe duca motorul am desfacut bordul am scos becul cel buclucas (noroc ca am doo faruri si noaptea mergeam cu faza scurta de pe celalat) si am zis hai sa fac si turometrul ...desfac eu bordul inauntru arunc un ochi de expert , curat un pic din praf ,prind un surubel care tinea indicatorul de temperatura si frec un pic o mufa cu trei craci care ducea la turometru ...pornesc motorul nimica ...la fel facea figuri cand mergea cand nu..si observ eu in spate 3 gaurele ...una din gaurele era plina cu un cilindru mic cu o fanta de surubelnita ..zic ia sa desfac ...poate o fi un reglaj si nu il mai fac la loc... surpiza acel tubulet filetat tinea instrumentul lipit de un cablaj cu piese si in celelalte doo gauri se vedeau 2 surubele care nu mai aveau nimic pe ele...deci concluzia : de la vibratii cele doo tevute au cazut pe cine stie unde in romania (pe undeva in S - E ) zic boon si ma apuc sa caut ceva similar celor doua chestii ...si le-am gasit intr-un magnetofon vechi aruncat prin curtea unde tin motorul...le-am polizat un pic si surprizaa ...turometrul merge ...acum am dat cu silicon pe surubele si sper sa nu mai cada ... a doua chestie : ventilatorul (unu din cele doo) nu mai mergea ,pe partea stanga (da pe partea cuibului ) si am pus contactul am dat jos prezervativul de pe bimetalul (termocupla) si cu o cheie de 10 am atins papuceii ...a pornit unu din ventilatoare dar asta nu...mosmondesc eu cu mana pe la firele alea ,pe la cuple , nimic ..nu pornea neam...si zic eu ia sa vad motorasul...si asta mic (motorasul) este bagat si el sub un prezervativ de cauciuc care il acopera cu totul , trag cauciucul si sub el un singur fir ALB zic "fuchit" : orice consumator tre sa aiba minim doo fire ; al doilea fir ROSU facea pe nebunu undeva in varnisul ala se rupsese cositoreala de la motoras (aproape identic cu alea de pe tanculete cine a avut stie) si normal ca nu mergea , cand am atins cu firul rosu bubuloiu de cositor a pornit spre mine un jet de praf ca atunci cand pui aspiratorul pe invers sper maine sa il rezolv si pe asta , singura problema este ca tre sa folosesc letconul si este foarte aproape de rezervorul de benzina care este de plastic ...daca mai scriu maine pe forum inseamna ca nu s-a intamplat nimic si am reusit sa il lipesc... Editat Septembrie 28, 2006 de minidv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.