Sari la conținut

Salutare


IceCube
 Share

Postări Recomandate

Salutare, sunt incepator , sper anul asta sa dau examenul daca mai apuc ( acum fac orele de poligon ) , am pus ochii pe o Cagiva Mito de 125, ce parere aveti de ea, mai are un prieten la fel si pare destul de ok, bani nu prea am de altceva, iar ca incepator ma gandesc ca ar fi buna pt inceput... ce parere aveti si voi despre asta ?

 

Ciao :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

m-am dat si eu cu o cagiva mito mai de mult... ce-i drept era model mai vechi de prin 90.. cam asha. mie mi se par super la pretul lor iar pt. incepatori sunt binevenite.In primul rand vitezele:ai de schimbat vreo 7 daca imi aduc bine aminte:).demarajul e bunicel .. viteza maxima depinde de starea motorului 130-170 cam pe aici.consuma intre 4 si 6.

eu unul atat iti pot spune ca mai multe nu stiu... ba stiu : vezi ca mai e o cagiva marfa de 125 :freccia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de cagiva nu stiu nimic insa o sa ai de infruntat baietii care probabil ca la ora asta dorm...." vezi ma incepatorule ca asta nu este topic de machete sau scutere.....este de vitezane, si mai intai cumpara si apoi vorbeste...." asta este ceva usor.....unii au patit si mai rau... oricum bafra in ceea ce ti-ai propus...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce au de zis ""baietii care dorm la ora asta''... dar mito 125 este o vitezana.. ce-i drept de 125... dar e vitezana.gandeste-te :are in jur de 35 cai si pe bord cat a mea de 400.. ba nu.., mai mult .. ca n-au avut voie galbejitzii sa puna 200 si au mai tras doua linii dupa 180;))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri