Vizitator VULPOIU Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Caut un motor în 4T, inițial vreau dintr-un cadru vechi de jawă să-mi fac măgăoaie de dat pe dealuri. Dar dacă îmi place cum merge e posibil să-l pun Âşi pe Jawa de stradă. Că nu cred că Âştie nenea milițianu diferența între motoare.... Cam cât ajunge un astfel de motor? Complet, cu cutie, demaror Âşi încărcare. Numai-i pun eventual pinionul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Caut un motor în 4T, inițial vreau dintr-un cadru vechi de jawă să-mi fac măgăoaie de dat pe dealuri. Dar dacă îmi place cum merge e posibil să-l pun Âşi pe Jawa de stradă. Că nu cred că Âştie nenea milițianu diferența între motoare.... Cam cât ajunge un astfel de motor? Complet, cu cutie, demaror Âşi încărcare. Numai-i pun eventual pinionul. stiu la un amic de-al meu un motor de yamaha xs de 400,in 2 cilindri,dar e varianta mai veche pe platini.in jur de 600 lei cred ca il da,si seamana destul de bine cu ala de jawa in 2 cilindri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Caut un motor în 4T, inițial vreau dintr-un cadru vechi de jawă să-mi fac măgăoaie de dat pe dealuri. Dar dacă îmi place cum merge e posibil să-l pun Âşi pe Jawa de stradă. Că nu cred că Âştie nenea milițianu diferența între motoare.... Cam cât ajunge un astfel de motor? Complet, cu cutie, demaror Âşi încărcare. Numai-i pun eventual pinionul. Pentru dealuri este mai bun unul in 2T fiind mai usor. Sa nu crezi ca politistii actuali sunt prosti au si ei ureche si aud in plus arata diferit Cadrul de Jawa are garda la sol cam mica deci pe dealuri cam nasol Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 ...dar un motor de chinezărie, de 150....250, se găseÂşte separat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 decat made in china mai bine jawa, am vazut ce calitate au chinezii... dar totusi jawa este greoaie, daca vrei ceva pentru dealuri, ia un minsk, voshod, etz de 150, sau altceva de genul asta, nu cred ca iti convine sa iei o tranta si sa pice ditamai motorul peste tine eu am ales voshod, si daca il chelesti de tot si lasi numai strictul necesar pe el, merge chiar f bine, eu am investit cam 400 ron, pornind de la 0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 decat made in china mai bine jawa, am vazut ce calitate au chinezii...dar totusi jawa este greoaie, daca vrei ceva pentru dealuri, ia un minsk, voshod, etz de 150, sau altceva de genul asta, nu cred ca iti convine sa iei o tranta si sa pice ditamai motorul peste tine eu am ales voshod, si daca il chelesti de tot si lasi numai strictul necesar pe el, merge chiar f bine, eu am investit cam 400 ron, pornind de la 0 unde zici ca ai ascuns(investit) aia 400 ron? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 sefu ia vezi cat costa handguardurile alea, plus umblatura dupa piese, nu cred ca la tine ploua cu motoare din cer. in banii astia am bagat si benzina care am consumat-o pentru ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 (editat) sefu ia vezi cat costa handguardurile alea, plus umblatura dupa piese, nu cred ca la tine ploua cu motoare din cer.in banii astia am bagat si benzina care am consumat-o pentru ea unii cred ca si motoretele astea is ca bicicletele..cu 10 lei cumperi jumatate din ea. Editat Martie 23, 2011 de el_nynios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 ...dar un motor de chinezărie, de 150....250, se găseÂşte separat? Salut... Am eu un motor (chinezarie)de 110 cc functional cu instalatia electrica pe el ,daca vrei si cateva poze sa-mi zici, intra pe cadru de mobra la fix. pret 400 ron fix. Mesaj completat asta e motorasul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Mulțumesc.... dar nu: e prea mic Âşi e orizontal. AÂş vrea ceva pe la 150-250, mi se pare optim performațe vs consum, mai ales, care mă interesează mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Salut...Am eu un motor (chinezarie)de 110 cc functional cu instalatia electrica pe el ,daca vrei si cateva poze sa-mi zici, intra pe cadru de mobra la fix. pret 400 ron fix. Mesaj completat asta e motorasul.... belea poketul junirul calicea cite un poket pe vara... dar nu mai trecut in cap sai pun motor de 110cc evantual sa ma trag eu nu el un schimb ceva daca e functinal poketul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 belea poketul un schimb ceva daca e functinal poketul? Salut.. Nu pt mine l-am facut pt baiat sa se invete sa schimbe vitezele si cu timpul sa treaca la ceva mai mare. Da este functional.... merge si un schimb de ce nu? dar ramane sa vorbim pe mess ok? mai am unul de vanzare cu motorasul lui original si functional desigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Ei bine.... Âşi dacă inițial voiam să-mi fac cross de dat pe dealurri, între timp m-a plesnit altă idee: Ideea e că îmi trebuie un motor enduro-stradal, din cauza drumurilor dificile, adică nu neapărat înalt dar cu cursă măriÂşoară Âşi moale a suspensiei, dar confortabil Âşi uÂşurel, cu motor mic, silențios Âşi consum redus. Se ia una bucată motocicletă Aprilia Tuareg 125 (nu altfel!) sau preferata inimii, Gilera XR2 125. Se scoate din prima motorul din ecuație! (o să explic mai jos de ce!) Âşi se analizează: - Furcă upside-down (super! telescopul se poponeataăță prin legea firii, adică totul (apă-noroi) curge firesc spre jos) iar amortizorul e pe gaz; - Monoamortizor spate, cu pretensionarea arcului reglabilă; - Frâne disc față-spate; - Roată de 17 spate, 21 față , ca la surorile ei mai animale, de 650/750. Avantaj uÂşurința găsirii anvelopelor adecvate; - Sistem electric pe 12V - aceiaÂşi idee ca mai sus (becuri, baterii...); - Radiator răcire chiar supradimensionat - bine, depinde Âşi de motor, vorbim mai jos; - Rezervor Âşi carenaj mari, cu spațiul aferent pentru genunchi, Âşaua confortabilă; două faruri mari; poziție foarte confortabilă; - Greutate avantajoasă - maxim 140 kilo; - ..aspectul sentimental: aspect de Dakar clasic al anilor '80-'90, preferatul meu al tuturor timpurilor AÂşa.. Âşi scoțînd motorul de pe ea, Se ia una bucată motor "meid in ceaina" de la renumiții First Bike, moncilindric, răcire pe lichid, capacitate 150-250, cu consum de 2litri/100km testat! , patru timpi (baie proprie... nu e cazul să mai detaliez), cu cinci rapoarte în cutie (unele vin Âşi cu una înapoi Âşi nu doar hidramatele pt. ATV ), silențios, fiabil... pornire cu demaror... piese gîrlă, de la seturi motoare pînă la aprinderi... Se combină aceste două elemente Âşi obținem un enduro stradal cu consum nesimțit adică, pentru mine, motocicleta ideală. Clar mai bună ca un scuter, clar mai bună ca una de 650. Voi ce părere aveți? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 Poate un moderator/administrator să schimbe numele topicului în "Trîntaie prin noroaie" sau "cross făcut în ogradă"? Hai că m-a plesnit altă idee! Pornind de la motoraÂşul de 250 pe care l-am salvat, avînd prin curte multe panarame expirate pe care mi-i ruÂşine să le pun la vînzare, dar care-s încă bune pentru ce-mi trebuie, am spus: "Oare dacă...?" Am cadru de Jawa TS. În stare bună. Fără acte (de parcă m-ar interesa...) Am furcă față de Jawă, în stare excepțională. La care am muncit cu mînuța me, cu toată atenția. ÂŞi nu s-a vîndut. Ei bine, iaca se pare că tot mie o să-mi folosească... Am motoraÂşul de 250. Încă nu Âştiu dacă merge încărcarea, dar astea-s detalii... Poate o să-i găsesc capac dreapta (îmi pare rău că n-am fost mai insistent la Remat, că-l dibuiam în cele dn urmă...) Âşi poate îÂşi face pomană Âşi-mi aruncă vreo cineva un lanț vechi de Jawă... Roți este. Însă cred c-o să trebuiască să investesc într-o anvelopă cross, de 18, pentru spate. La bascula spate aÂş face eu modificare, să-i pun un singur amortizor, dar din păcate nu prea este loc pentru asta... o să gîndesc eu ceva. Un rezervor vechi am, o bucată de burete se mai găseÂşte.... În rest, instalația electrică necesară se rezolvă cu 2 metri de cablu ordinar. Nu-mi trebe semnalizări, stop, nici lumini (sau poate, dar e simplu). Ce mi-ar mai trebui ? Înafară de viitoarele atele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 frane poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 Astea-s în roți bre, ce mama naibii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.