Jump to content

Motor în 4T


Guest VULPOIU
 Share

Recommended Posts

Guest VULPOIU

Caut un motor în 4T, inițial vreau dintr-un cadru vechi de jawă să-mi fac măgăoaie de dat pe dealuri. Dar dacă îmi place cum merge e posibil să-l pun Âşi pe Jawa de stradă. Că nu cred că Âştie nenea milițianu diferența între motoare....

Cam cât ajunge un astfel de motor? Complet, cu cutie, demaror Âşi încărcare. Numai-i pun eventual pinionul.

Link to comment
Share on other sites

Caut un motor în 4T, inițial vreau dintr-un cadru vechi de jawă să-mi fac măgăoaie de dat pe dealuri. Dar dacă îmi place cum merge e posibil să-l pun Âşi pe Jawa de stradă. Că nu cred că Âştie nenea milițianu diferența între motoare....

Cam cât ajunge un astfel de motor? Complet, cu cutie, demaror Âşi încărcare. Numai-i pun eventual pinionul.

180 e de gsxf katana include motor,carburi,filtru aer,instalatie electrica completa

250 e de f1,include aceleasi piese necesare functionarii.

ambele sunt de 600 cmc,honda are racire cu lichid.

100 e motor de kawasaki kz 400,trebuie schimbata linia,am eu de schimb inclusa in pret,lipsesc carburatoarele

150 e motor de cbx 750,motor desfacut - cuzineti uzati peste limita normala la pistonul 2,in rest are toate cele pentru functionarea lui.

motor functional de cbx 750 220 e,cu toate cele evident.

300 e motor de pegaso fara cdi si releu incarcare.

300 e motor de zzr 600 functional cu toate cele

 

 

acum,depinde ce vrei sa faci defapt din jawa.

bafta

Edited by nime'n drum
Link to comment
Share on other sites

Caut un motor în 4T, inițial vreau dintr-un cadru vechi de jawă să-mi fac măgăoaie de dat pe dealuri. Dar dacă îmi place cum merge e posibil să-l pun Âşi pe Jawa de stradă. Că nu cred că Âştie nenea milițianu diferența între motoare....

Cam cât ajunge un astfel de motor? Complet, cu cutie, demaror Âşi încărcare. Numai-i pun eventual pinionul.

stiu la un amic de-al meu un motor de yamaha xs de 400,in 2 cilindri,dar e varianta mai veche pe platini.in jur de 600 lei cred ca il da,si seamana destul de bine cu ala de jawa in 2 cilindri

Link to comment
Share on other sites

Caut un motor în 4T, inițial vreau dintr-un cadru vechi de jawă să-mi fac măgăoaie de dat pe dealuri. Dar dacă îmi place cum merge e posibil să-l pun Âşi pe Jawa de stradă. Că nu cred că Âştie nenea milițianu diferența între motoare....

Cam cât ajunge un astfel de motor? Complet, cu cutie, demaror Âşi încărcare. Numai-i pun eventual pinionul.

Pentru dealuri este mai bun unul in 2T fiind mai usor. Sa nu crezi ca politistii actuali sunt prosti au si ei ureche si aud in plus arata diferit Cadrul de Jawa are garda la sol cam mica deci pe dealuri cam nasol

Numai bine

Link to comment
Share on other sites

...dar un motor de chinezărie, de 150....250, se găseÂşte separat?

daca alegi unu d'ala ce te face sa crezi ca n-o sa plangi dupa motorul de jawa.

Link to comment
Share on other sites

decat made in china mai bine jawa, am vazut ce calitate au chinezii...

dar totusi jawa este greoaie, daca vrei ceva pentru dealuri, ia un minsk, voshod, etz de 150, sau altceva de genul asta, nu cred ca iti convine sa iei o tranta si sa pice ditamai motorul peste tine

eu am ales voshod, si daca il chelesti de tot si lasi numai strictul necesar pe el, merge chiar f bine,

eu am investit cam 400 ron, pornind de la 0

post-46743-1300478225_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

decat made in china mai bine jawa, am vazut ce calitate au chinezii...

dar totusi jawa este greoaie, daca vrei ceva pentru dealuri, ia un minsk, voshod, etz de 150, sau altceva de genul asta, nu cred ca iti convine sa iei o tranta si sa pice ditamai motorul peste tine

eu am ales voshod, si daca il chelesti de tot si lasi numai strictul necesar pe el, merge chiar f bine,

eu am investit cam 400 ron, pornind de la 0

 

unde zici ca ai ascuns(investit) aia 400 ron?

Link to comment
Share on other sites

sefu ia vezi cat costa handguardurile alea, plus umblatura dupa piese, nu cred ca la tine ploua cu motoare din cer.

in banii astia am bagat si benzina care am consumat-o pentru ea

Link to comment
Share on other sites

sefu ia vezi cat costa handguardurile alea, plus umblatura dupa piese, nu cred ca la tine ploua cu motoare din cer.

in banii astia am bagat si benzina care am consumat-o pentru ea

 

unii cred ca si motoretele astea is ca bicicletele..cu 10 lei cumperi jumatate din ea. :laugh:

Edited by el_nynios
Link to comment
Share on other sites

...dar un motor de chinezărie, de 150....250, se găseÂşte separat?

Salut...

Am eu un motor (chinezarie)de 110 cc functional cu instalatia electrica pe el ,daca vrei si cateva poze sa-mi zici,

intra pe cadru de mobra la fix.

pret 400 ron fix.

Mesaj completat

asta e motorasul.... :laugh:

post-15361-1300987417_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest VULPOIU

Mulțumesc.... dar nu: e prea mic Âşi e orizontal.

AÂş vrea ceva pe la 150-250, mi se pare optim performațe vs consum, mai ales, care mă interesează mult.

Link to comment
Share on other sites

Salut...

Am eu un motor (chinezarie)de 110 cc functional cu instalatia electrica pe el ,daca vrei si cateva poze sa-mi zici,

intra pe cadru de mobra la fix.

pret 400 ron fix.

Mesaj completat

asta e motorasul.... :)

post-15361-1300987417_thumb.jpg

 

belea poketul :)

junirul calicea cite un poket pe vara... dar nu mai trecut in cap sai pun motor de 110cc :laugh: evantual sa ma trag eu nu el :(

 

un schimb ceva daca e functinal poketul?

Link to comment
Share on other sites

belea poketul :(

un schimb ceva daca e functinal poketul?

Salut..

Nu pt mine l-am facut :laugh: pt baiat sa se invete sa schimbe vitezele si cu timpul sa treaca la ceva mai mare.

Da este functional.... merge si un schimb de ce nu? dar ramane sa vorbim pe mess ok?

mai am unul de vanzare cu motorasul lui original si functional desigur.

post-15361-1300998785_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest VULPOIU

Ei bine.... Âşi dacă inițial voiam să-mi fac cross de dat pe dealurri, între timp m-a plesnit altă idee:

 

Ideea e că îmi trebuie un motor enduro-stradal, din cauza drumurilor dificile, adică nu neapărat înalt dar cu cursă măriÂşoară Âşi moale a suspensiei, dar confortabil Âşi uÂşurel, cu motor mic, silențios Âşi consum redus.

 

Se ia una bucată motocicletă Aprilia Tuareg 125 (nu altfel!) sau preferata inimii, Gilera XR2 125.

Se scoate din prima motorul din ecuație! (o să explic mai jos de ce!) Âşi se analizează:

 

- Furcă upside-down (super! telescopul se poponeataăță prin legea firii, adică totul (apă-noroi) curge firesc spre jos) iar amortizorul e pe gaz;

- Monoamortizor spate, cu pretensionarea arcului reglabilă;

- Frâne disc față-spate;

- Roată de 17 spate, 21 față , ca la surorile ei mai animale, de 650/750. Avantaj uÂşurința găsirii anvelopelor adecvate;

- Sistem electric pe 12V - aceiaÂşi idee ca mai sus (becuri, baterii...);

- Radiator răcire chiar supradimensionat - bine, depinde Âşi de motor, vorbim mai jos;

- Rezervor Âşi carenaj mari, cu spațiul aferent pentru genunchi, Âşaua confortabilă; două faruri mari; poziție foarte confortabilă;

- Greutate avantajoasă - maxim 140 kilo;

- ..aspectul sentimental: aspect de Dakar clasic al anilor '80-'90, preferatul meu al tuturor timpurilor

 

AÂşa.. Âşi scoțînd motorul de pe ea,

Se ia una bucată motor "meid in ceaina" de la renumiții First Bike, moncilindric, răcire pe lichid, capacitate 150-250, cu consum de 2litri/100km testat! , patru timpi (baie proprie... nu e cazul să mai detaliez), cu cinci rapoarte în cutie (unele vin Âşi cu una înapoi Âşi nu doar hidramatele pt. ATV ), silențios, fiabil... pornire cu demaror... piese gîrlă, de la seturi motoare pînă la aprinderi...

 

Se combină aceste două elemente Âşi obținem un enduro stradal cu consum nesimțit adică, pentru mine, motocicleta ideală. Clar mai bună ca un scuter, clar mai bună ca una de 650.

 

Voi ce părere aveți?

Link to comment
Share on other sites

pentru consum poate ca da.insa la toate,dar la absolut toaote celelalte capitole e la nivelul podelei ca sa nu ma exprim altfel.

am avut tuareg 125,etx 125,,si mi-a palcut gilera rc 125 [daca imi iese shmenu,poate pun mana cat de curand pe una bucata rc 125]deci nu vorbesc din punga. cat despre fiabilitatea lu ciong pong.. ca sa nu mai amintim de performanta,turatii,cuplu,etc,aspecte carea au fost exculse deja din prima fraza,aspecte cu care n-au nimic in comun baietii galbejiti a de altfel. [a se vedea declinul usor dar sigur al mariilor fabricanti de motociclete ce au ales ca mana de lucru china.]

 

sa zicem ca prefer o honda xl 250 d'aia veche si trecuta in detrimetrul struto-camilei,descrisa de tine,care garantat e mai ok din mai multe puncte de vedere decat ciong pong and stuff. cum am mai spus,in privinta consumului nu ma pronunt.

 

e un motor de xs pe langa TM,cu toate matele necesare functionarii + inca ceva piese de schimb,la 250 e.

cei interesati pot lua legatura cu @dnepr/sidecar,stie mai multe despre fieu'n cauza.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
Guest VULPOIU

Poate un moderator/administrator să schimbe numele topicului în "Trîntaie prin noroaie" sau "cross făcut în ogradă"? :D

Hai că m-a plesnit altă idee! :D

 

Pornind de la motoraÂşul de 250 pe care l-am salvat, avînd prin curte multe panarame expirate pe care mi-i ruÂşine să le pun la vînzare, dar care-s încă bune pentru ce-mi trebuie, am spus: "Oare dacă...?"

 

Am cadru de Jawa TS. În stare bună. Fără acte (de parcă m-ar interesa...)

Am furcă față de Jawă, în stare excepțională. La care am muncit cu mînuța me, cu toată atenția. ÂŞi nu s-a vîndut. Ei bine, iaca se pare că tot mie o să-mi folosească...

Am motoraÂşul de 250. Încă nu Âştiu dacă merge încărcarea, dar astea-s detalii... Poate o să-i găsesc capac dreapta (îmi pare rău că n-am fost mai insistent la Remat, că-l dibuiam în cele dn urmă...) Âşi poate îÂşi face pomană Âşi-mi aruncă vreo cineva un lanț vechi de Jawă...

Roți este. Însă cred c-o să trebuiască să investesc într-o anvelopă cross, de 18, pentru spate.

 

La bascula spate aÂş face eu modificare, să-i pun un singur amortizor, dar din păcate nu prea este loc pentru asta... o să gîndesc eu ceva.

Un rezervor vechi am, o bucată de burete se mai găseÂşte....

 

În rest, instalația electrică necesară se rezolvă cu 2 metri de cablu ordinar. Nu-mi trebe semnalizări, stop, nici lumini (sau poate, dar e simplu).

 

Ce mi-ar mai trebui ? Înafară de viitoarele atele :bounce:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...