Silviu Iliescu Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 (editat) Salut.Am un Scarabeo 150.Am avut ceva probleme la el, au trebuit schimbate niste piese, am avut motorul desfacut in doua.Am schimbat piesele, am montat motorul la loc, totul in regula, l-am montat pe cadru, a pornit, mai greu, dar a pornit.L-am lasat o zi intr-una sa mearga ca sa isi faca putin rodajul.A doua zi ies cu el pe strada.Pleaca de pe loc, totul in regula, cand dau sa il accelerez putin mai tare moare.Dau la automan, nu mai porneste.In imping inauntru, si il verific.Era blocat sertarul din carburator.Il repar, totul in regula, iara plec, la fel.De atunci carburatorul (Keihin CVK26) a fost suflat, spalat, verificat milimetru cu milimetru.Totul este in regula, doar ca se intampla acelasi lucru.La inceput, il acceleram pe loc, si cand ajungea la o anumita turatie murea.Acuma nu mai face asta pe loc, insa daca vreau sa plec cu el, cum il accelerez mai puternit, cum moare, si puternic nu inseamna sa am 100 la ora, inseamna sa trec de 30 la ora in sus.Nu mai am alte solutii.Am verificat pompa de benzina, baga, chiar am pus pe direct printr-un bidon, prin cadere, la fel.Am verificat bobina de inductie, am pus alta, la fel face.Nu mai stiu ce ar putea sa fie.Va rog frumos ajutati-ma.Multumesc anticipat. L.E:Lucrul asta se intampla si atunci cand incerc sa urc o panta.... Editat Martie 20, 2011 de Silviu Iliescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ze77n Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Salut.Am un Scarabeo 150.Am avut ceva probleme la el, au trebuit schimbate niste piese, am avut motorul desfacut in doua.Am schimbat piesele, am montat motorul la loc, totul in regula, l-am montat pe cadru, a pornit, mai greu, dar a pornit.L-am lasat o zi intr-una sa mearga ca sa isi faca putin rodajul.A doua zi ies cu el pe strada.Pleaca de pe loc, totul in regula, cand dau sa il accelerez putin mai tare moare.Dau la automan, nu mai porneste.In imping inauntru, si il verific.Era blocat sertarul din carburator.Il repar, totul in regula, iara plec, la fel.De atunci carburatorul (Keihin CVK26) a fost suflat, spalat, verificat milimetru cu milimetru.Totul este in regula, doar ca se intampla acelasi lucru.La inceput, il acceleram pe loc, si cand ajungea la o anumita turatie murea.Acuma nu mai face asta pe loc, insa daca vreau sa plec cu el, cum il accelerez mai puternit, cum moare, si puternic nu inseamna sa am 100 la ora, inseamna sa trec de 30 la ora in sus.Nu mai am alte solutii.Am verificat pompa de benzina, baga, chiar am pus pe direct printr-un bidon, prin cadere, la fel.Am verificat bobina de inductie, am pus alta, la fel face.Nu mai stiu ce ar putea sa fie.Va rog frumos ajutati-ma.Multumesc anticipat. L.E:Lucrul asta se intampla si atunci cand incerc sa urc o panta.... Salut silviu, este important si ce ai mai schimbat la motor si mai este si faptul ca acum cind nu mai merge ce conditii atmosferice sint, pentru ca daca e frig si uscat afara, aerul este mai dens si necesita mai multa benzina iar cind ploua e cald si esti la inaltime, motorul are nevoie de mai putina benzina! Vreau sa spun prin asta ca e nevoie sa mai reglezi din cind in cind carburatia. Ca sa fii sigur ca asta e problema scoate bujia si vezi ce culoare are! Ai aici un link care da explicatii ce se intimpla cu bujia daca nu e buna carburatia: http://www.centuryperformance.com/spark-pl...ng-spg-192.html Sint multe de stiut ca sa-ti reglezi carburatorul ca lumea dar cred ca la tine e doar o mica ajustare a surubului de aer. Daca ai nevoie de duze (principala sau de ralanti) poti sa-ti comanzi de pe www.endurogaraj.ro Nu uita sa-ti schimbi si bujia ca nici aia nu e facut penru o vesnicie (se uzeaza mai repede decit la masini). distractie placuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviu Iliescu Postat Martie 20, 2011 Autor Share Postat Martie 20, 2011 Salut silviu, este important si ce ai mai schimbat la motor si mai este si faptul ca acum cind nu mai merge ce conditii atmosferice sint, pentru ca daca e frig si uscat afara, aerul este mai dens si necesita mai multa benzina iar cind ploua e cald si esti la inaltime, motorul are nevoie de mai putina benzina! Vreau sa spun prin asta ca e nevoie sa mai reglezi din cind in cind carburatia. Ca sa fii sigur ca asta e problema scoate bujia si vezi ce culoare are! Ai aici un link care da explicatii ce se intimpla cu bujia daca nu e buna carburatia: http://www.centuryperformance.com/spark-pl...ng-spg-192.html Sint multe de stiut ca sa-ti reglezi carburatorul ca lumea dar cred ca la tine e doar o mica ajustare a surubului de aer. Daca ai nevoie de duze (principala sau de ralanti) poti sa-ti comanzi de pe www.endurogaraj.ro Nu uita sa-ti schimbi si bujia ca nici aia nu e facut penru o vesnicie (se uzeaza mai repede decit la masini). distractie placuta Am incercat sa reglez carburatorul.Surubul de aer nu pare sa aibe prea mare efect .Am verificat jiglerele.Al de relanti era infundat, l-am desfundat, acelasi simtom.Bujia este neagra cand o scot si mentionez ca am luat-o noua acum cateva saptamani.Crede-ma nu reglarea surubului de aer este problema.Piese ce au fost schimbate sunt segmentii si ambielajul.Nu cred ca ar fi de la asta pentru ca daca s-ar opri din cauza lor asta ar insemna ca s-au gripat si la a doua tentativa de pornire s-ar fi rupt ceva in el, ceea ce la mine nu se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 daca surubul de aer nu are efect inseamna ca isi trage aer prin alta parte. nu ai strans bine vreun colier? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviu Iliescu Postat Martie 20, 2011 Autor Share Postat Martie 20, 2011 daca surubul de aer nu are efect inseamna ca isi trage aer prin alta parte. nu ai strans bine vreun colier? singurele coliere sunt cele la burdufu care intra in chiuloasa si la filtrul de aer, care sunt stranse foarte bine...aaa si la furtunul care il alimenteaza, care si el este strans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.