Sari la conținut

A Dnepr Is Reborn!


lucyfire_legion
 Share

Postări Recomandate

salut baieti....dupa sesiune vreau sa ma bag si eu in cateva modificari, minore ce-i drept , ca motoru deocamdata toarce frumos..si vreau sa intreb daca aveti idee cu ce vopsea sa imi dau pe butucii rotilor ca sa nu se ia rapid....si daca aveti vreo schema (oarecum simpla) a instalatiei electrice de pe nipru....

Spor la surubarit si numai bine.. :crack:

 

ca sa faci treba buna cu rotile poti sa le vopsesti in camp electrostatic, e adevarat ca trebuie sa cauti un astfel de loc. inainte de asta trebuie sa-ti pregatesti roata, o sablezi sau o dai cu peria. din pacate trebuie sa scoti spitele mai intai si asta inseamna ca trebuie sa si centrezi roata. partea buna e ca dupa aia ai o roata de nota 10 si nu o tiganie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 108
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

si dupa aia faci o pana si gata rotile!aruncatul cu bani pe fereastra!rezista si e frumoasa electrostatica aia dar in fata unui levier cel mai destept cedeaza! :moron: daca nu vrei probleme pui jante nichelate,originale(de ural) sau alte roti-si sa nu spui ca ai grija cand faci pana ca nu tine!ala nu e tubeless de pe vitezana e cauciuc model comunist,TARE!ce ti-e si cu libertatea de expresie asta...eu am avut la ij cum spune antevorbitorul meu...deci nu-mi dau cu parerea chiar in necunostinta de cauza!numai bine si sa ne vedem la polemici cu o bere in fata ca m-am saturat de tastele astea! :lol: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

eeenter! e siimplu! repeta dupa mine: eeenter! :lol:

 

 

nu faci pana ma daca respitzezi rotile, faci pana daca sunt lasate capetele inauntru... sau inafara, cum vrei! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai mana criminala pana faci de la tot ce poate prinde roata pe drum,de la caiele,cuie,sarme,pioneze,cioburi etc.si eu ma refeream pur si simplu la scoaterea sau montarea cauciucului de pe janta,cand ai ocazia sa jupoi vopseaua de pe ea;si chiar daca duci tu roata la vulcanizare ti-o belesc aia acolo ca au aparatura numai pentru masini(mai putin in bucuresti acolo cred ca o sa gasesti aparatura de asta pentru moto)...numarul tau impresionant de posturi se pare ca nu iti imbunatateste acuitatea vizuala si atentia...think outside the box! :moron:

uite aici roti reconditionate,jantele sunt date cu vopsea tip epoxy,nu ca ale noastre...nu toti revopsesc jentile dupa fiecare pana....dar scoate tu banul pentru asa ceva!

post-11557-1169680876.jpg post-11557-1169680926.jpg

cand o sa restaurezi roti de rusoaica mai vorbim,pana una-alta vezi ca pierzi pariul,acu vine primavara legal!in martie voi bea bere pe nepra si o sa vad un ij explodat! :lol:

acum serios daca nu ai treaba la tricilindrul-monstru rasfoieste alte pagini ale forumului sau da o parere constructiva,nu fa flame ca aici nu prinde iar daca chiar ai chef de asa ceva uita-te la bellbody ce a patit,e la top rusinica acum! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca am gasit alt tatic al neprelor aici, ok .... sa reformulez: pune si un pneu mai bun decat un jeg rusesc luat cu un milion, ca tot nu merita banii. si ai grija cand schimbi pneul, ...ce sa zic? nu toti isi dau jentile si motorul cu bronz de soba, altii simt nevoia de ceva mai bun si durabil. si nu ma refer doar la roti. si inca ceva: se pare ca tu crezi ca o restaurare se face in balcon, eu nu cred asta. se pare ca tu crezi ca dupa ce faci astefel de restaurari te numesti restaurator si intri intr-un club select, deasupra celorlalti. eu, din nou nu cred asta. Cand iubesti motocicleta faci tot ce mai bun pentru ea. Mie mi se par jenate motoarele indopate cu silicon, amortizoarele vopsite fara sa fie desfacute, vopseaua data cu spray-ul in balcon, culoarea albastru metalizat la nipru :crack: si egocentristii narcisisti care au capatat inteleciunea de la o varsta frageda.

realizezi ca nu o sa mai raspund nimic in topicul asta, te rog sa-mi faci comunicarile pe strada cand poate o sa ne vedem. forumul este pentru schimb de informatie, iar calitatea informatiei este importanta, orice informatie care include vopseaua de gard mi se pare de proasta calitate. motocicletele clasice merita mai mult respect decat atat.

o zi buna iti doresc, stiu ca la tine orice zi incepe bine, sint sigur ca ti se umple sufletelul de o mare bucurie cand te trezesti in fiecare dimineata si te uiti in oglinda.

PS: romanii isi arata atasamentul fata de o cauza ocapandu-se in mod excesiv si nejustificat de detalii, asta pentru ca le e lene sa se ocupe de lucrurile importante.

 

Admin edit: ai ceva pe suflet de incerci sa jignesti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super ok rotistile, tatic al neprelor :lol: si eu sunt la acelasi capitol...abia astept sa vad ce o sa iasa din nepra...spor la treaba in cont :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa faci treba buna cu rotile poti sa le vopsesti in camp electrostatic, e adevarat ca trebuie sa cauti un astfel de loc. inainte de asta trebuie sa-ti pregatesti roata, o sablezi sau o dai cu peria. din pacate trebuie sa scoti spitele mai intai si asta inseamna ca trebuie sa si centrezi roata. partea buna e ca dupa aia ai o roata de nota 10 si nu o tiganie.

 

Am luat in calcul initial varianta asta..dar in iasi nu am gasit si banuiesc ca e si (a dracu :crack: de) scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca am gasit alt tatic al neprelor aici, ok .... sa reformulez: pune si un pneu mai bun decat un jeg rusesc luat cu un milion, ca tot nu merita banii. si ai grija cand schimbi pneul, ...ce sa zic? nu toti isi dau jentile si motorul cu bronz de soba, altii simt nevoia de ceva mai bun si durabil. si nu ma refer doar la roti. si inca ceva: se pare ca tu crezi ca o restaurare se face in balcon, eu nu cred asta. se pare ca tu crezi ca dupa ce faci astefel de restaurari te numesti restaurator si intri intr-un club select, deasupra celorlalti. eu, din nou nu cred asta. Cand iubesti motocicleta faci tot ce mai bun pentru ea. Mie mi se par jenate motoarele indopate cu silicon, amortizoarele vopsite fara sa fie desfacute, vopseaua data cu spray-ul in balcon, culoarea albastru metalizat la nipru :crack: si egocentristii narcisisti care au capatat inteleciunea de la o varsta frageda.

realizezi ca nu o sa mai raspund nimic in topicul asta, te rog sa-mi faci comunicarile pe strada cand poate o sa ne vedem. forumul este pentru schimb de informatie, iar calitatea informatiei este importanta, orice informatie care include vopseaua de gard mi se pare de proasta calitate. motocicletele clasice merita mai mult respect decat atat.

o zi buna iti doresc, stiu ca la tine orice zi incepe bine, sint sigur ca ti se umple sufletelul de o mare bucurie cand te trezesti in fiecare dimineata si te uiti in oglinda.

PS: romanii isi arata atasamentul fata de o cauza ocapandu-se in mod excesiv si nejustificat de detalii, asta pentru ca le e lene sa se ocupe de lucrurile importante.

 

ombre, pe o parte ai dreptate referitor la sufletul si pasiunea acordata unei motociclete...dar, eu de ex reconditionez motorisca mea in camera la mine...acolo va fi asamblata...e adevarat ca am desfacut-o bucati, am curatat-o bine, si am investit in ea mai mult decat a costat fieru...dar, cred ca, daca vrei, poti face asta si in balcon...

 

numai bine...si sper sa iasa ceva fain Legiune :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca s-au cam incins spiritele...fratilor lasati-o moale, fiecare isi da cu parerea si atat..sa nu ne mai "zgariem" reciproc..mai bine face o discutie amicala aici pe forum (cu o bere pe masa :lol: ) neuronilor decat o cearta..

Si ca sa nu fiu offtopic..dupa ce dai lustru la butuci...in ceva timp nu se oxideaza aluminiul.?. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"una este nepra si eu sunt profetul ei!" :lol: ...hai sa fim seriosi...topicul asta nu este un "faceti ca mine/noi",ci doar un jurnal de iarna...nu are pretentia de manual!eu asa am facut,voi faceti cum vreti!nu va obliga nimeni sa cititi aceste randuri sau mai ales sa faceti ca noi!fiecare are cap sa judece si vede el ce e bine si ce nu!

spor si ne vedem la intruniri! :crack:

p.s. @andrey:ba da,oxideaza...aluminiul nu se vopseste,permite in schimb acoperiri galvanice,adica cuprat,nichelat.cromat,argintat...in galati erau cateva sectii de astea prin intrepriderile mari dar au fost desfiitate,costa mult si ai nostri nu prea faceau treaba calitativ...

Editat de lucyfire_legion
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@bubaq

lucyfire legion i-a scris lui stress_LP mesajul:

"mai mana criminala pana faci de la tot ce poate prinde roata pe drum,de la caiele,cuie,sarme,pioneze,cioburi etc.si eu ma refeream pur si simplu la scoaterea sau montarea cauciucului de pe janta,cand ai ocazia sa jupoi vopseaua de pe ea;si chiar daca duci tu roata la vulcanizare ti-o belesc aia acolo ca au aparatura numai pentru masini.............." nu era cazul sa te ataci.

 

*Ai sablat vreo piesa de mentionezi sablarea? Stii macar unde gasesti in Bucuresti locuri unde sa sablezi? Dar sa vopsesti electrostatic? Oricum vopseaua ta electrostatica nu tine cum bagi ranga si asta se va inatmpla mai devreme sau mai tarziu.

*De ce zici ca un pneu rusesc de un milion e un jeg? Atatia utilizatori vestici apreciaza cauciucul rusesc pentru mers in orice conditie cu atas. Toate echivalentele Dunlop, Pirelli , Mitas au cam acelasi profil ,au aderenta mai buna dar se uzeaza mai repede. Vrei restaurare a unei motociclete militare sovietice cu cauciucuri vestice?

*Unde vrei tu sa faci o revizuire de iarna cu mainile tale daca nu ai altundeva decat in balcon? Unde a zis Lucyfire legion ca el restaureaza Dnepra...Asa ca treaba lui daca o vrea albastra metalizat. Oricum Neprele au venit albastru, negru, rosu.

*Pune-te tu pe planat suprafetele pana ies perfect si nu mai e nevoie decat de garnitura, normal ca folosesti silicon. Ai vazut pe undeva vopsea speciala de etansat cum vin motoarele rusesti din fabrica, io am vazut doar pe net...

*Daca motocicleta mea va fi protejata de rugina si vopseaua va tine mai mult, evident ca o voi vopsi in zonele sensibile cu vopseaua de gard Protecta, ca e cea mai potrivita. E mai importanta tabla de sub vopsea omule.

 

Arata-ne Dnipro al tau sa vedem cum intelegi tu sa iti arati respectul fata de el. Argumente cu lipsa de bani ,timp, pricepere nu tin, tu te-ai luat aiurea de om. Dap, ucrainienii zic "Dnipro".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai lucifyre,eu zic sa continui treaba ta,ca ce faci tu este bine si esti apreciat pentru asta...nu mai pierde timpul sa-ti bati capul cu toti odihnitii...in loc sa-si dea cu parerea,ei critica...asta e.Stii zicala "cainii latra,ursul merge".Si poate mai invatam si noi ceva de la tine,nu? :crack: Spor la surubarit!!!!! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca am gasit alt tatic al neprelor aici, ok .... sa reformulez: pune si un pneu mai bun decat un jeg rusesc luat cu un milion, ca tot nu merita banii. si ai grija cand schimbi pneul, ...ce sa zic? nu toti isi dau jentile si motorul cu bronz de soba, altii simt nevoia de ceva mai bun si durabil. si nu ma refer doar la roti. si inca ceva: se pare ca tu crezi ca o restaurare se face in balcon, eu nu cred asta. se pare ca tu crezi ca dupa ce faci astefel de restaurari te numesti restaurator si intri intr-un club select, deasupra celorlalti. eu, din nou nu cred asta. Cand iubesti motocicleta faci tot ce mai bun pentru ea. Mie mi se par jenate motoarele indopate cu silicon, amortizoarele vopsite fara sa fie desfacute, vopseaua data cu spray-ul in balcon, culoarea albastru metalizat la nipru :lol: si egocentristii narcisisti care au capatat inteleciunea de la o varsta frageda.

realizezi ca nu o sa mai raspund nimic in topicul asta, te rog sa-mi faci comunicarile pe strada cand poate o sa ne vedem. forumul este pentru schimb de informatie, iar calitatea informatiei este importanta, orice informatie care include vopseaua de gard mi se pare de proasta calitate. motocicletele clasice merita mai mult respect decat atat.

o zi buna iti doresc, stiu ca la tine orice zi incepe bine, sint sigur ca ti se umple sufletelul de o mare bucurie cand te trezesti in fiecare dimineata si te uiti in oglinda.

PS: romanii isi arata atasamentul fata de o cauza ocapandu-se in mod excesiv si nejustificat de detalii, asta pentru ca le e lene sa se ocupe de lucrurile importante.

 

 

 

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spus pe pagina anterioara ca dupa sesiune urmeaza o serie de modificari pt "Ivan". :moron:

Si ma gandesc serios sa ii schimb si culoarea :crack: si mai demult o emisiune de la tv mi-a dat o idee..as vrea sa o "imbrac" in piele de sarpe. :P .(detaliat..as vrea sa ii dau un strat negru pe rezervor si aripi..si apoi sa imbrac piesele in niste ciorapi de dama din aia cu plasa..si apoi sa dau cu verde peste..in felul asta obtinand culoarea cat si oleak din textura pieii de sarpe)..si daca reusesc :lol: as vrea sa fac acelasi lucru si cu jantele... :haha:

Ce spuneti..ar merge?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am uitat sa postez preturile pieselor si a serviciilor de care ne-am 'bucurat' pana acum pentru nepra lui seth_rock:

deci:

-pistoane,segmenti,bolturi,cuzineti,garnituri- 125 lei

-carburatoare k68 pekar-160 lei

-rectificat supape si schimbat ghizi 82 lei

-suruburi ambreiaj(strung)-12 lei

-alezat cilindri-80 lei

-rulmenti arbore,axa cu came,cutie de viteze,roti-100 lei

si altele marunte ca silicon,simeringuri,etc-50 lei

nu pun electrozii de sudura si disurile de flex ca astea sunt gratis.... :lol:

de aste mi-am adus aminte pe moment,au fost si altele...

si daca nu merge: post-11557-1169828110_thumb.jpg :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari din NOU!

am ajuns la capitolul simeringuri,astea sunt dimensiunile,iata ce probleme am intalnit:

1.simering arbore cotit:60x85x12 la fartec bv se gaseste la dimensiunile astea,dar gasiti si la 60x85x10 dublu siliconic;

2.simeringurile de la cutie:

-simering arbore primar(axul ce intra in ambreiaj);35x45x7,se gaseste la cotele astea dublu;

-simeringul dinspre grup(nu stiu cum se numeste piesa aia... :crack: )36x48x8,dar nu o sa gasiti decat 35x48x8,frantujii fac chestia asta,adica strunjesc asta: post-11557-1169991076_thumb.jpg .eu las simeringul mai strans si daca il strica iau altul...

-simering schimbator,16x30x7,se gaseste...dublu siliconic;

-simering pedala pornire,asta are:20x34x7,dar nu am gasit!a gasit cristi_80 la skf,si cand a facut comanda aia au adus 3 asa ca e rezolvata si problema asta,trebuie sa ajung acum sa-l cumpar...sau sa-l pacalesc pe el sa treaca sa-l ia!o sa-l amenint cu un vin... :lol:

la skf cred ca se gasesc toate in cotele nominale dar sunt si mai scumpe...eu am luat de unde am gasit prima data(multumiri speciale lui eaglemax ca el le-a cumparat si trebuie sa-l amenint cu o sticla cu vin ca fara el...).

si la roti mai sunt unele dar le-am montat inainte sa le masor inainte sa le montez...asta e,o sa postez si cotele alora ca trebuie si la rotile lui seth_rock.

toate bune si spor la surubait!

Editat de lucyfire_legion
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

''a gasit cristi_80 la skf,si cand a facut comanda aia au adus 3 asa ca e rezolvata si problema asta,trebuie sa ajung acum sa-l cumpar...sau sa-l pacalesc pe el sa treaca sa-l ia!o sa-l amenint cu un vin... ''

LASA AMENINTARILE SI TRECI LA FAPTE :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa revenim...

asadar progresele in ultimele zile nu au fost mari,dar astea sunt:

-la nepra lui seth_rock:

1.dezbracat complet cadrul,matuit,degresat si vopsit,inainte am sudat limitatorul de cursa pentru coarne si niste gusee care sa sustina suplimentar crashbar-ul;

2.au fost realizate pe strung inaltatoare pentru coarne,care au fost si montate provizoriu;asa arata: post-11557-1170195768_thumb.jpg;

3.ne apucam sa facem o asamblare provizorie,cand surpriza!nu mai gasim o piesa!asta:post-11557-1170195970_thumb.jpg am cautat-o peste tot,nu e nicaieri! :bigstar: salvarea a venit de la aleko,el a gasit una si ne-a trimis-o!acum mai ramane sa sarbatorim cu o bere intamplarea,din cosmar acum e o amintire frumoasa!multumim,aleko! :grinbandit:

4.rezervorul,aripa spate,bordul si "pantalonii" ce sustin farul au luat azi drumul vopsitoriei,cost total vopsea si manopera 250 lei.

asta la a lui...

-la nepra mea:

1.am schimbat cu ajutorul lui eaglemax la cutia de viteze toate simeringurile pe care le-am avut noi,din anumite motive personale cristi_80 nu a putut sa aduca simeringurile asa ca mai a ramas unul de schimbat;

2.am montat cutia de viteze definitiv pe pozitie(pot schimba simeringul de la pedala de pornire chiar mai bine asa... :baldy: );

asta la a mea...

mi-am adus aminte de ceva ce eu consider de acum normal ca modificare la nepra,adica montarea la electrica o aprindere tranzistorizata,adica asa ceva: post-11557-1170196946_thumb.jpg post-11557-1170197078_thumb.jpg

avantaje:scanteie puternica,protejeaza platina-previne "impuscarea" ei(inlocuieste condensatorul),etc.(gasiti instructiunille de montaj in cutie);ii zice AT-01...

atat pana acum,revin cu amanunte cat mai curand... :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omule felicitari pt ceea ce faci si respectele mele .

bestiile astea micute si usoare ca un fulg sunt si preferatele mele sper sa-mi iau si eu una (cand o sa muncesc mai cu sarg sa produc mai multi bani).astept mult sa o vad la final sigur dai lumea pe spate cu ea

.

 

salutari si respect pt ceea ce faci :) :baldy: :grinbandit: :haha: :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...