SlipComunistu Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 Salut Imi pare rau ca iar va bat la cap cu aprinderea asta, am tot citit si nu sunt inca lamurit care este cea mai buna solutie pt aprinderea asta idioata (cu doua platini) Baterie pe 6V Am citit despre reglaje, multumita voua am o gramada de fisiere cu reglaje, bun Problema e alta, am inteles ca se potriveste aprinderea de la Trabant si de la Skoda - da ce model de Skoda si daca functioneaza bine? Am mai vazut tot felu de aprinderi facute de voi da pe 12 V, pe 6V nu am vazut, sau poate nu imi mai amintesc, scuze daca e si nu am vazut - deci se poate face si pe 6V, daca da vreau si eu o schema, bun Am vazut o aprindere electronica pe un site la nemtzi (parca) era ceva in jur de 127 euro, cu reglaje pe calculator, are cineva asa ceva? si daca da, merita? Am vorbit cu un mecanic si mi-a spus ceva de o aprindere MULTIPUNCT, cum dreaq e aia si daca are cineva asa ceva? Mersi si sper ca nu va stresez, Slip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 aia multipunct e cu mai multe scantei! in alta ordine de idei treci motorul pe 12 v, e mai sanatos! desi se poate sa ti se para costisitoare are o groaza de avantaje: lumini puternice, becuri pe toate drumurile, pornire mai usoara, consum redus... ma rog, ultimile doua se datoreaza bobinelor de inductie, teoretic si cele pe 6v ar putea face asta dar sunt facute cu o tehnologie mai veche si implicit mai slabe! aprindere de aia smechera am eu dar costa 151 euro cu totul la noi in tara! eu am primit-o mai ieftin, mi-a luat-o o ruda din germania! ce pot spune e ca rupe! porneste motorul imediat (ma rog, si pe platina imi pornea imediat, la primna pedala dar asta tine de reglaje), fuge mult mai tare, consuma 4% in oras... motorul in cauza este o planeta modificata cu pinion de 21 (cel mai mare, original este de 19 pt. solo si 17 pt. atas dar pt. atas se pot gasi si de 15 si de 16) si cu foaia de 36, cea originala fiind de 42! accelereaza mai tare ca un jupiter cu 19/42 si fuge 150! enough data? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
itc Postat Octombrie 21, 2006 Share Postat Octombrie 21, 2006 (editat) Multipunct inseamna mai multe platini/optocuploare/senzori magnetici; multispark (multiscanteie) inseamna ca la pornire da mai multe scantei (si se pot programa cate scantei si la ce interval de timp) pentru o pornire usoara; dupa ce porneste, se revine la modul monoscanteie; pe forumul de dacii se discuta in draci de aprindere, vedeti acolo si scheme si tot. Eu mi-am facut pentru Simson si releu regulator electronic si aprindere tranzistorizata cu senzor, este pe 6V, cine vrea schema pm sau vezi postul meu de simson. Editat Octombrie 21, 2006 de itc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.