DanKTM Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 (editat) Salut! am si eu o problema la furca de pe motocicleta (yamaha 250f 2007) Acum 2 saptamani am bagat-o la enduro si inevitabilul s-a produs, adica am umplut jambele de noroi si furca a lucrat cu noroi pe ea... In urmatoarea dimineata (cand am spalat motocicleta) am observat niste dare de ulei scurs pe jambe. Am desfacut simeringurile de praf, le-am curatat (unul dintre ele era intr-adevar foarte murdar) si le-am pus la loc. Am mai facut o tura pe camp (tura inseamna plimbat putin ca sa se scurga apa) apoi am pus pe motocicleta pe remorca si am plecat spre casa. Din lipsa de timp de abia azi am mai ajuns la garaj. M-am uitat la furca si am vazut pe cea di nstanga o dara de ulei dar destul de mica ( e clar ca simerigni sunt uzati, desi am facut cu ei maxim 10 iesiri). In momentul cand m-am apasat pe furca aceasta s-a comprimat (parca mai usor decat in mod normal) dar la revenire s-a inaltat decat vreo 2 cm. Am tras apoi de ghidon (spre mine, adica in sus) si furca de abia in acel moment a revenit ( adica a urcat pana sus). Ce parere aveti ? Este posibil ca furca sa fi pierdut atat de mult ulei, tinand cont ca simeringurile nu curg foarte tare ? Si inca o chestie, am desfacut aerisitoarele( era aer dar nu avea o presiune exagerata) . Este normal ca in momentul cand eu ma apas pe furca ( cu ele desurubate) sa traga aer ? Editat Mai 7, 2011 de DanKTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 (editat) Salut! am si eu o problema la furca de pe motocicleta (yamaha 250f 2007) Acum 2 saptamani am bagat-o la enduro si inevitabilul s-a produs, adica am umplut jambele de noroi si furca a lucrat cu noroi pe ea... In urmatoarea dimineata (cand am spalat motocicleta) am observat niste dare de ulei scurs pe jambe. Am desfacut simeringurile de praf, le-am curatat (unul dintre ele era intr-adevar foarte murdar) si le-am pus la loc. Am mai facut o tura pe camp (tura inseamna plimbat putin ca sa se scurga apa) apoi am pus pe motocicleta pe remorca si am plecat spre casa. Din lipsa de timp de abia azi am mai ajuns la garaj. M-am uitat la furca si am vazut pe cea di nstanga o dara de ulei dar destul de mica ( e clar ca simerigni sunt uzati, desi am facut cu ei maxim 10 iesiri). In momentul cand m-am apasat pe furca aceasta s-a comprimat (parca mai usor decat in mod normal) dar la revenire s-a inaltat decat vreo 2 cm. Am tras apoi de ghidon (spre mine, adica in sus) si furca de abia in acel moment a revenit ( adica a urcat pana sus). Ce parere aveti ? Este posibil ca furca sa fi pierdut atat de mult ulei, tinand cont ca simeringurile nu curg foarte tare ? Si inca o chestie, am desfacut aerisitoarele( era aer dar nu avea o presiune exagerata) . Este normal ca in momentul cand eu ma apas pe furca ( cu ele desurubate) sa traga aer ? trebuie sa schimbi semeringurile(nu vb de alea de praf) si uleiul. asta ca sa fii sigur ca presiunea este egala si uleiul isi face treaba .ai grija sa nu zgarii telescopul cand faci operatiunea.in 2 ore ar trebui sa termini.mie unu atat mi-a luat la zzr.gasesti pe youtube suficiente training-uri. Editat Mai 8, 2011 de maryan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.