Jump to content

DanKTM

Membru
  • Content Count

    99
  • Joined

  • Last visited

About DanKTM

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Carnet moto din
    nu am
  • Motocicleta
    yamaha yz 250f
  • Numar Moto
    neinmatriculata

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    KTM 400 sx

Recent Profile Visitors

400 profile views
  1. De vanzare KTM 690 SM-R an fabricatie 2008. In buna stare de functionare. Revizie completa la inceputul anului 2017: schimb ulei+filtre , lant nou, lichid frana, schimb ulei furca, baterie. Motocicleta a parcurs de atunci maxim 2000km.Revizie ulei+filtre efectuata si in 2018. Placute de frana noi Carbone Lorraine. Motocicleta se vinde pentru ca nu se foloseste. Accept schimburi auto cu tractiune spate cel putin 2500cmc (ex: Bmw e36). Link anunt OLX: https://www.olx.ro/oferta/ktm-690-sm-r-2008-supermoto-IDbkgBy.html#13418978ba Contact: 07268.29.325 apel/SMS/
  2. Mai ia in considerare o chestie, pe strada o sa folosesti motocicleta mult in frana de motor. Turatiile mari + ungerea deficitara la 2T ( in frana de motor nu are cum sa patrunda ulei in cilindru) o sa duca la o uzare rapida a motorului
  3. La motorul actual am filet m12, dar as vrea sa-l folosesc la mai multe motoare. Am vzt destule DIY pe net dar daca iau in calcul piesele/motorina/timpul pierdut cred ca ca ies cam la aceiasi bani.
  4. Un leak-down tester la pret decent se gaseste prin RO ?
  5. janta din ce vad nu are spite, este asemenatoare jantelor auto cu design "3-piece", deci nu prea ai cum sa o centrezi
  6. Am reusit sa-mi dau si eu dauna la genunchi: ruptura LIA si probleme cu meniscul. Pana ma operez (prin primavara intentionez sa fac pasul) as vrea sa mai fac cateva ture cu motorul si as vrea sa-mi cumpar niste orteze. Normal, ortezele vreau sa le folosesc si dupa operatie pt protectie. In principal m-am horat sa aleg intre Asterisk si Donjoy Armor, insa nu stiu care sunt cele mai potrivite. As vrea sa nu alunece de pe picior si sa asigure o protectie cat mai buna impotriva miscarilor "dubioase" ale genunchiului. Inca o intrebare, la DonJoy, are rost sa incerc sa caut si modelul mai scurt?-
  7. NU stiu cum este stock, dar ma gadnesc ca ar fi logic ca pe jos sa vina lichidul de la radiator si pe sus sa se scurga. Verifica sa nu fi fost schibmate intre ele futunele. Dupa cum zici tu, vasul ala nu are nici un rost si ai putea sa-l elimini si sa faci scurgerea ca la YZ (de la supapa -> furtun direct jos)
  8. 100% problema e legata de carburatie, si anume ai un amestec prea bogat. Te sfatuiesc daca nu te pricepi FOARTE bine la lucruri de genu asta sa nu-ti bagi nasul acolo si sa o duci la un service specializat pt moto off-road.
  9. Motor fiabil , dar mult prea puternic dpmdv pt hard-enduro.
  10. In general nu se masoara cu micrometrul. Micrometrul se foloseste pt a calibra un ceas comparator, insa unii mai folosesc micrometre in 3 puncte ( cu 3 picioare)
  11. Yamaha a anuntat lansarea unui nou model de motocicleta ( pe langa noul wr250f) : yz250fX. Aceasta pare sa fie un competitor pt gama XCW ( america) de la KTM, fiind la baza un yz250f dar dotat cu electric-start,roata spate pe 18, cutie in 6 viteze etc. Ce parere aveti ?
  12. Yamaha yz250f 2007 4t Vand sau schimb cu hard enduro de max 350cc ( + diferenta din partea mea) sau moto de strada. Motocicleta functioneaza bine, service recent furca + consumabile, kit lant nou cu o-ring, cauciucuri ca noi, plastice noi. Se ofera un kit plastice de rezerva (aripa spate noua) + husa sa noua. Motocicleta in ultimii ani aproape nu a fost folosita. Poate fi vazuta in Ilfov - Chitila Pret 2400E neg. 0726829325 (daca nu raspund puteti lasa un SMS si revin eu cu un telefon) sau PM pe forum.
  13. )))) nu am zis asta. Imi place foarte mult monsterul iar furca USD si franele sunt un +. Oricum, ramane de vazut ce mobre o sa gasesc la iarna, inca nu exclud SV-ul.
  14. Ideea ca in momentul de fata oricum nu am banii, deci nu are rost sa ma agit cu "superofertele" (din experienta mi-am dat seama ca deobicei sunt fix cele mai mari pagube) de pe piata. Cum spune si Kevinn m-am orientat spre motoare in V, care au cuplu de la turatii mici. In plus, Monsterul si SV-ul mi se pare ca sunt singurele motorete care au cat de cat personalitate in segmentul asta. Nu prea ma interseaza puterea si viteza maxima pt ca motoreta o sa mearga 99% din timp in oras si in plus daca am chef de ceva adrelina am si YZF-ul la care nu o sa renunt. Mersi pt sfaturi baieti, cred ca pa
  15. Am 1.78 . Astept pareri si de la posesorii de Monster. La SV650 clar aleg versiunea naked
×
×
  • Create New...