Stefan Gheorghe Postat Martie 29, 2021 Share Postat Martie 29, 2021 Acum 42 minute, easy ride on! a spus: Incredibil! Dacă tot atâta benzină este adunată şi în motor ... Japoneze cu injecţie ... brrr! Cred ca problema a fost supapa de presiune...probabil ca toata benzina de pe retur a ajuns în motor, prin furtunasele de vaccum Acum 11 ore, TNG a spus: Ceva este neregula in mesajul tau...ai spus F4i..asta inseamna injectie. Deci nu carburatoare,nu benzina in camera cilindrului,nu in evacuare,nu baie...etc. Daca spui F4 fara i..atunci da, se explica si ai nevoie de o revizie pe carburatoare si sistem alimentare. VID-20210329-WA0005.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan Gheorghe Postat Martie 30, 2021 Share Postat Martie 30, 2021 Acum 22 ore, easy ride on! a spus: Adică o membrană îmbătrânită şi fisurată (la regulator) îţi va umple agregatul cu benzină (fără să ştii) pentru a gripa mecanismele rămase fără ungere şi/sau pentru a asigura un eventual incendiu. Superb concept! P.S. Ceea ce mă surprinde este cum de nu s-au spart pistoanele şi nu strâmbat bielele dacă a intrat benzină lichidă şi s-a comprimat în cilindrii ... Probabil că ai demontat (preventiv) şi bujiile. Altfel ... Asa este...am scos toate bujiile, și am învârtit motorul cu ajutorul roti...am pus o in dreapta patru și am împins o putin...altfel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.