Multumesc tare mult...Am rezolvat cu turatia motorului, dar as mai avea nevoie de un sfat. Ce bujii ar trebuii sa folosesc? Aș vrea sa le schimb. Acum are denso iuh 27d
P.S. Foarte mișto forumul asta...Am reusit sa remedieze câteva probleme, singur, acasă...mi se pare foarte tare
Salutare. Revin cu o problemă. Mobra mea până se incalzeste, sta foarte turata...cam 3000 rot/ min. Este normal??? Cand se încălzește sta cam in 1300 rot
Cred ca problema a fost supapa de presiune...probabil ca toata benzina de pe retur a ajuns în motor, prin furtunasele de vaccum
VID-20210329-WA0005.mp4
Este modelul pe injecție...cu injectoare pe fiecare post în. I am desfăcut filtrul de aer și acolo se vede clar benzina. Din galeria de evacuare cred ca a curs cam un litru de benzină. Într-adevăr as avea nevoie de o revizie.
Am pornit motorul cu supapa anulată și vad ca functioneaza mai bine. Dar tot as avea nevoie de cineva care se pricepe pt o revizie la sistemul de alimentare
Salutare. Aceeași problemă cred ca o am si eu cu un F4i. Mobra e stata de vreo doi ani, și după prima pornire constat ca a ajuns benzina peste tot; carburatoare pline , camera de ardere, galerie evacuare ,baia de ulei...poate ma ajuta cineva cu un sfat.