paulhm81 Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 Salutari! Problema mea este in felul urmator: am avut probleme la pornire - se manifesta ca si cum ar fi gata bateria chiar cu una noua. Pana la urma a fost releul de pornire. Nu am vrut sa dau dracu stie ~400 ron pe unul nou si am luat unul second. Totul bun si frumos o vreme. Acuma e foarte ciudat. Din cand in cand la plecare face doar un tzac si nu incearca sa invarta deloc. M-am uitat la toate - ambreiaj, cric lateral bla bla bla. Dupa experimente am sesizat ca daca bag in viteza si imping motorul cat sa se miste un pic pistoanele (f putin), porneste fara probleme. Iar 10-20 porniri fara probleme si iar apare figura. Am vorbit cu mecanicul si zice ca probabil este releul din nou dar nu inteleg de ce daca misc un pic motorul porneste. Am crezut ca se misca electromotorul un pic si de aia dar zice mecanicul ca electromotorul nu este invartit de motor. Voi ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 (editat) perile ( carbunii de la electromotor) ai 2 .. chiar 3 variante 1 cumperi un set de perii de electromotor si le lipesti tu 2 cumperi tot platoul 3 cumperi un electromotor nou mergi la romie , poate o avea prin magazin Editat Iunie 17, 2011 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 Salutari! Problema mea este in felul urmator: am avut probleme la pornire - se manifesta ca si cum ar fi gata bateria chiar cu una noua. Pana la urma a fost releul de pornire. Nu am vrut sa dau dracu stie ~400 ron pe unul nou si am luat unul second. Totul bun si frumos o vreme. Acuma e foarte ciudat. Din cand in cand la plecare face doar un tzac si nu incearca sa invarta deloc. M-am uitat la toate - ambreiaj, cric lateral bla bla bla. Dupa experimente am sesizat ca daca bag in viteza si imping motorul cat sa se miste un pic pistoanele (f putin), porneste fara probleme. Iar 10-20 porniri fara probleme si iar apare figura. Am vorbit cu mecanicul si zice ca probabil este releul din nou dar nu inteleg de ce daca misc un pic motorul porneste. Am crezut ca se misca electromotorul un pic si de aia dar zice mecanicul ca electromotorul nu este invartit de motor. Voi ce parere aveti? Salut pai da-i jos electromotorul si verifica-i carbunii ( carbunii sunt consumabile ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulhm81 Postat Iunie 17, 2011 Autor Share Postat Iunie 17, 2011 perile ( carbunii de la electromotor) ai 2 .. chiar 3 variante 1 cumperi un set de perii de electromotor si le lipesti tu 2 cumperi tot platoul 3 cumperi un electromotor nou mergi la romie , poate o avea prin magazin ok - sunt de acord , dar ce parere ai - de ce daca misc motorul in viteza dupa aia o ia? Cica electromotorul nu se invarte daca misc motorul in viteza. In fine - o sa pun perii sa vad daca se remediaza. Deocamdata nu ma deranjeaza asa tare dar nici nu vreau sa raman undeva la 300 km de casa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 (editat) teoretic : cand rotorul ramane in anumita pozitie ( carbunele prinde intre lamelele colectorului) datorita faptului ca nu se mai face contact ferm intre carbune si lamele nu se transmite curent suficient catre rotor, rezultatul fiind un fel de "scurt " intre carbune si mai multe perii, scurt care este preluat de releu ( face tzac), iar legatura intre "bendix" si restul motorului este stransa ... intinsa ..miscand motorul in viteza, angrenajele se misca nitel, eliberand tensiunea de pe "bendix" , moment in care rotorul se misca liber, reusind sa se roteasca ajungand cu lamele pe carbune pe scurt pana sa misti , carbunele "atinge " 3 lamele in felul urmator " jumatate de lamela , 2 lamele intregi, si jumatate de lamela, rotorul fiind "blocat " in pozitia asta dupa ce misti carbunele "atinge" 3 lamele intregi asta in linii mari, fara termeni mecanicosi Editat Iunie 17, 2011 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulhm81 Postat Iunie 17, 2011 Autor Share Postat Iunie 17, 2011 teoretic : cand rotorul ramane in anumita pozitie ( carbunele prinde intre lamelele colectorului) datorita faptului ca nu se mai face contact ferm intre carbune si lamele nu se transmite curent suficient catre rotor, rezultatul fiind un fel de "scurt " intre carbune si mai multe perii, scurt care este preluat de releu ( face tzac), iar legatura intre "bendix" si restul motorului este stransa ... intinsa ..miscand motorul in viteza, angrenajele se misca nitel, eliberand tensiunea de pe "bendix" , moment in care rotorul se misca liber, reusind sa se roteasca ajungand cu lamele pe carbune pe scurt pana sa misti , carbunele "atinge " 3 lamele in felul urmator " jumatate de lamela , 2 lamele intregi, si jumatate de lamela, rotorul fiind "blocat " in pozitia asta dupa ce misti carbunele "atinge" 3 lamele intregi asta in linii mari, fara termeni mecanicosi cica fara termeni mecanicosi. Ok, in principiu inteleg. Deci mai degraba de acolo prbl decat de la releu. Mersi de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 ok - sunt de acord , dar ce parere ai - de ce daca misc motorul in viteza dupa aia o ia? Cica electromotorul nu se invarte daca misc motorul in viteza. Electromotorul se invarte daca ai motorul in viteza si il misti pe roti inapoi. Nu e ca la masina cu starter si bendix, este cu ambreiaj de sens unic, cum era la pegas la roata din spate frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 Electromotorul se invarte daca ai motorul in viteza si il misti pe roti inapoi. Nu e ca la masina cu starter si bendix, este cu ambreiaj de sens unic, cum era la pegas la roata din spate frana. aproape corecta faza cu pegasul.... cu diferenta ca ( la pegas poti da de roata inapoi, ca nu se pune frana) la fel si aici , frei-ul e actionat de catre electromotor , indiferent ca motorul are contact direct sau mai apare un lant intre ax si frei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulhm81 Postat Iunie 17, 2011 Autor Share Postat Iunie 17, 2011 Electromotorul se invarte daca ai motorul in viteza si il misti pe roti inapoi. Nu e ca la masina cu starter si bendix, este cu ambreiaj de sens unic, cum era la pegas la roata din spate frana. no bun, dar eu in fata o misc. Sau poat ede la soc se misca si un pic in spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 (editat) no bun, dar eu in fata o misc. Sau poat ede la soc se misca si un pic in spate. lasa asta cu miscatul, pe undeva analogia e corecta , pe undeva nu cert este ca dupa ce misti in fata ( sau spate ) tensiunea pe axul electromotorului dispare si axul se poate misca liber cativa milimetri daca vrei si mai analog : daca opresti motorul in viteza ... si incerci apoi sa scoti pe neutru, nu poti. ca sa scoti pe neutru tre sa misti de moto nitel fata spate. daca ai oprit motorul pe neutru,apoi bagi in viteza cand vrei sa scoti pe neutru iese. Editat Iunie 17, 2011 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulhm81 Postat Iunie 17, 2011 Autor Share Postat Iunie 17, 2011 lasa asta cu miscatul, pe undeva analogia e corecta , pe undeva nu cert este ca dupa ce misti in fata ( sau spate ) tensiunea pe axul electromotorului dispare si axul se poate misca liber cativa milimetri deci tot la perii ramane sa ma uit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 deci tot la perii ramane sa ma uit deci da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulhm81 Postat Iunie 17, 2011 Autor Share Postat Iunie 17, 2011 deci da mersi de sfaturi la toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.