Sari la conținut

PROBLEME PORNIRE SV650


Postări Recomandate

Salutari!

 

Problema mea este in felul urmator: am avut probleme la pornire - se manifesta ca si cum ar fi gata bateria chiar cu una noua. Pana la urma a fost releul de pornire. Nu am vrut sa dau dracu stie ~400 ron pe unul nou si am luat unul second. Totul bun si frumos o vreme. Acuma e foarte ciudat. Din cand in cand la plecare face doar un tzac si nu incearca sa invarta deloc. M-am uitat la toate - ambreiaj, cric lateral bla bla bla. Dupa experimente am sesizat ca daca bag in viteza si imping motorul cat sa se miste un pic pistoanele (f putin), porneste fara probleme. Iar 10-20 porniri fara probleme si iar apare figura. Am vorbit cu mecanicul si zice ca probabil este releul din nou dar nu inteleg de ce daca misc un pic motorul porneste. Am crezut ca se misca electromotorul un pic si de aia dar zice mecanicul ca electromotorul nu este invartit de motor. Voi ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

perile ( carbunii de la electromotor)

ai 2 .. chiar 3 variante

 

1 cumperi un set de perii de electromotor si le lipesti tu

2 cumperi tot platoul

3 cumperi un electromotor nou :P

 

 

mergi la romie , poate o avea prin magazin

Editat de tiranspider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Problema mea este in felul urmator: am avut probleme la pornire - se manifesta ca si cum ar fi gata bateria chiar cu una noua. Pana la urma a fost releul de pornire. Nu am vrut sa dau dracu stie ~400 ron pe unul nou si am luat unul second. Totul bun si frumos o vreme. Acuma e foarte ciudat. Din cand in cand la plecare face doar un tzac si nu incearca sa invarta deloc. M-am uitat la toate - ambreiaj, cric lateral bla bla bla. Dupa experimente am sesizat ca daca bag in viteza si imping motorul cat sa se miste un pic pistoanele (f putin), porneste fara probleme. Iar 10-20 porniri fara probleme si iar apare figura. Am vorbit cu mecanicul si zice ca probabil este releul din nou dar nu inteleg de ce daca misc un pic motorul porneste. Am crezut ca se misca electromotorul un pic si de aia dar zice mecanicul ca electromotorul nu este invartit de motor. Voi ce parere aveti?

Salut

pai da-i jos electromotorul si verifica-i carbunii ( carbunii sunt consumabile ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

perile ( carbunii de la electromotor)

ai 2 .. chiar 3 variante

 

1 cumperi un set de perii de electromotor si le lipesti tu

2 cumperi tot platoul

3 cumperi un electromotor nou :P

 

 

mergi la romie , poate o avea prin magazin

ok - sunt de acord , dar ce parere ai - de ce daca misc motorul in viteza dupa aia o ia? Cica electromotorul nu se invarte daca misc motorul in viteza. In fine - o sa pun perii sa vad daca se remediaza. Deocamdata nu ma deranjeaza asa tare dar nici nu vreau sa raman undeva la 300 km de casa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teoretic : cand rotorul ramane in anumita pozitie ( carbunele prinde intre lamelele colectorului) datorita faptului ca nu se mai face contact ferm intre carbune si lamele nu se transmite curent suficient catre rotor, rezultatul fiind un fel de "scurt

" intre carbune si mai multe perii, scurt care este preluat de releu ( face tzac), iar legatura intre "bendix" si restul motorului este stransa ... intinsa ..miscand motorul in viteza, angrenajele se misca nitel, eliberand tensiunea de pe "bendix" , moment in care rotorul se misca liber, reusind sa se roteasca ajungand cu lamele pe carbune

 

 

pe scurt pana sa misti , carbunele "atinge " 3 lamele in felul urmator " jumatate de lamela , 2 lamele intregi, si jumatate de lamela, rotorul fiind "blocat " in pozitia asta

dupa ce misti carbunele "atinge" 3 lamele intregi

 

 

 

asta in linii mari, fara termeni mecanicosi

Editat de tiranspider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teoretic : cand rotorul ramane in anumita pozitie ( carbunele prinde intre lamelele colectorului) datorita faptului ca nu se mai face contact ferm intre carbune si lamele nu se transmite curent suficient catre rotor, rezultatul fiind un fel de "scurt

" intre carbune si mai multe perii, scurt care este preluat de releu ( face tzac), iar legatura intre "bendix" si restul motorului este stransa ... intinsa ..miscand motorul in viteza, angrenajele se misca nitel, eliberand tensiunea de pe "bendix" , moment in care rotorul se misca liber, reusind sa se roteasca ajungand cu lamele pe carbune

 

 

pe scurt pana sa misti , carbunele "atinge " 3 lamele in felul urmator " jumatate de lamela , 2 lamele intregi, si jumatate de lamela, rotorul fiind "blocat " in pozitia asta

dupa ce misti carbunele "atinge" 3 lamele intregi

 

 

 

asta in linii mari, fara termeni mecanicosi

:lol: cica fara termeni mecanicosi. Ok, in principiu inteleg. Deci mai degraba de acolo prbl decat de la releu. Mersi de ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok - sunt de acord , dar ce parere ai - de ce daca misc motorul in viteza dupa aia o ia? Cica electromotorul nu se invarte daca misc motorul in viteza.

Electromotorul se invarte daca ai motorul in viteza si il misti pe roti inapoi. Nu e ca la masina cu starter si bendix, este cu ambreiaj de sens unic, cum era la pegas la roata din spate frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Electromotorul se invarte daca ai motorul in viteza si il misti pe roti inapoi. Nu e ca la masina cu starter si bendix, este cu ambreiaj de sens unic, cum era la pegas la roata din spate frana.

aproape corecta faza cu pegasul.... cu diferenta ca ( la pegas poti da de roata inapoi, ca nu se pune frana)

la fel si aici , frei-ul e actionat de catre electromotor , indiferent ca motorul are contact direct sau mai apare un lant intre ax si frei ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Electromotorul se invarte daca ai motorul in viteza si il misti pe roti inapoi. Nu e ca la masina cu starter si bendix, este cu ambreiaj de sens unic, cum era la pegas la roata din spate frana.

no bun, dar eu in fata o misc. Sau poat ede la soc se misca si un pic in spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no bun, dar eu in fata o misc. Sau poat ede la soc se misca si un pic in spate.

lasa asta cu miscatul,

pe undeva analogia e corecta , pe undeva nu

cert este ca dupa ce misti in fata ( sau spate ) tensiunea pe axul electromotorului dispare si axul se poate misca liber cativa milimetri

 

 

 

 

daca vrei si mai analog : daca opresti motorul in viteza ... si incerci apoi sa scoti pe neutru, nu poti. ca sa scoti pe neutru tre sa misti de moto nitel fata spate.

daca ai oprit motorul pe neutru,apoi bagi in viteza cand vrei sa scoti pe neutru iese.

Editat de tiranspider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa asta cu miscatul,

pe undeva analogia e corecta , pe undeva nu

cert este ca dupa ce misti in fata ( sau spate ) tensiunea pe axul electromotorului dispare si axul se poate misca liber cativa milimetri

deci tot la perii ramane sa ma uit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...