andre3ey Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 (editat) Salut problema mea este cu un Piaggio Ciao intretinut cat de cat dar nu a fost pornit mult timp...eu l-am primit de la cineva impreuna cu 1 alt motor (care mergea si el). L-am pus la punct cat de cat si cand il pornesc cu filtrul de aer imi sta la relanti' dar cand incerc sa-l turez nu se tureaza (merge pana la jumate din turatiile lui normale poate chiar mai putin) desi e cu acceleratia (in blana) nu se tureaza la max , insa cand dau filtrul jos merge foarte bine. Am curatat filtrul si nu am mai pus 1 din cele 3 site ale filtrului dar acum se tureaza merge turat (normal) cam 150m dupa care incepe sa scada turatia (parca se ineaca), de cele mai multe ori dupa cei 150m,200m max se opreste si nici chip sa-l mai pornesc. Ce este de facut ? Ma puteti ajuta si pe mine ? PS: Am cumparat de curand (inca nu le-am pus) pentru el filtru de aer nou, filtru de benzina, bujie NGK BR7HS (asta mi-au recomandat cei de la magazinul moto pentru el), precum si un bidon de feruginol pentru a curata rezervorul pentru ca este putin cam ruginit din cauza faptului ca nu a fost folosit. (Precizez ca ce am cumparat nu am apucat sa pun pe el din cauza timpului) Va rog sa ma ajutati si cu niste idei cum as putea curata rezervorul solutia o am, dar nu prea am idee ce voi face cu ea avand in vedere ca rezervorul este cu tot cu sasiu. Multumesc ! Cu stima, Andrey ! /edit Daca tot sunt aici imi puteti da si niste sugestii pentru ulei 2T ? eu ma gandisem initial la Bixxol 2t mineral (mineral pentru ca tot mineral s-a bagat in ea si am auzit ca nu este bine sa bag sintetic sau semi-sintetic dupa mineral.) Am uitat sa precizez ca in mers am parte de niste pocnituri ale motorului, am speriat toate babele ) se aud foarte tare de parca as trage cu un pistol sau ceva... Editat Iunie 22, 2011 de andre3ey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Salut problema mea este cu un Piaggio Ciao intretinut cat de cat dar nu a fost pornit mult timp...eu l-am primit de la cineva impreuna cu 1 alt motor (care mergea si el). L-am pus la punct cat de cat si cand il pornesc cu filtrul de aer imi sta la relanti' dar cand incerc sa-l turez nu se tureaza (merge pana la jumate din turatiile lui normale poate chiar mai putin) desi e cu acceleratia (in blana) nu se tureaza la max , insa cand dau filtrul jos merge foarte bine. Am curatat filtrul si nu am mai pus 1 din cele 3 site ale filtrului dar acum se tureaza merge turat (normal) cam 150m dupa care incepe sa scada turatia (parca se ineaca), de cele mai multe ori dupa cei 150m,200m max se opreste si nici chip sa-l mai pornesc. Ce este de facut ? Ma puteti ajuta si pe mine ? PS: Am cumparat de curand (inca nu le-am pus) pentru el filtru de aer nou, filtru de benzina, bujie NGK BR7HS (asta mi-au recomandat cei de la magazinul moto pentru el), precum si un bidon de feruginol pentru a curata rezervorul pentru ca este putin cam ruginit din cauza faptului ca nu a fost folosit. (Precizez ca ce am cumparat nu am apucat sa pun pe el din cauza timpului) Va rog sa ma ajutati si cu niste idei cum as putea curata rezervorul solutia o am, dar nu prea am idee ce voi face cu ea avand in vedere ca rezervorul este cu tot cu sasiu. Multumesc ! Cu stima, Andrey ! /edit Daca tot sunt aici imi puteti da si niste sugestii pentru ulei 2T ? eu ma gandisem initial la Bixxol 2t mineral (mineral pentru ca tot mineral s-a bagat in ea si am auzit ca nu este bine sa bag sintetic sau semi-sintetic dupa mineral.) Am uitat sa precizez ca in mers am parte de niste pocnituri ale motorului, am speriat toate babele ) se aud foarte tare de parca as trage cu un pistol sau ceva... Suna cam aiurea, incearca sa cureti un pic platina,se poate curata cu un pic se smirghel fara sa dai jos magnetol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.