Sari la conținut

Probleme Honda CBR 600 F,F2,F3,F4...


Postări Recomandate

Am un CBR 600 F din 1990 si am urmatoarea problema caruia nu-i dau de cap, intr-o zi dau sa pornesc motorul si constat ca nu mai am curent deloc in baterie, pun robotul pornesc motorul apoi pun bateria la incarcat o pus sus pe motor si totul parea sa fie normal, ajung la servici si seara cand sa plec acasa cand pun contactul se aprind becurile din bord iar cand sa dau sa pornesc se stinge tot , dupa 10 secunde se reaprind becurile din bord dar incet, dau sa aprind luminile din nou mi se inchide tot.

Ma gandeam ca o fi vre-un contact imperfect undeva, am verificat toate mufele si toate contactele le-am curatat , tot nimic,am pornit motorul impins si de abia daca am ajuns acasa cu el ,imi dadea rateuri si turemetrul se plimba aiurea de sus pana jos, pun alta baterie si constat ca merge tot ( Concluzia dedusa de mine e ca bateria a fost in scurt ).

 

A2a zi totul merge normal din nou cand am plecat acasa de la lucru a pornit frumos si ajung la bariera si il opresc , cand sa pornesc dau la automat si dupa 2 secunde incepe electromotorul sa se invarta mai incet si constat ca nu prea mai am curent in bateria pusa cu o zi inainte, il pornesc din nou inpins si ma opresc la peco alimentez si cand sa plec porneste la sfert de apasare de buton, ajung acasa il opres si repornesc de 3-4 ori si a pornit.

 

o sa mai ies diseara cu el sa vad cum se comporta

 

CONCLUZIILE: Scurtul in baterie ( cade ) sau probabil ca era scurt in baterie dar atunci de ce mi-a facut asa si cu alta baterie noua?

 

M-am mai gandit la periile de la electromotor ( dar atunci de ce cand puneam luminile se inchideau toate ledurile si nu mai mergea nimic )

 

As fi recunoscator sa va dati si voi cu parerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut un prieten care si-a cumparat baterie noua si a patit ceva similar, dar mai rau decat tine. S-a dovedit a fi bateria de vina. Diagnoza pe forum nu se poate face, dar parerea mea e ca bateria pe care o ai are o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut un prieten care si-a cumparat baterie noua si a patit ceva similar, dar mai rau decat tine. S-a dovedit a fi bateria de vina. Diagnoza pe forum nu se poate face, dar parerea mea e ca bateria pe care o ai are o problema.

nu ai inteles.... am dat jos bateria aia cu care facea asa si am pus alta noua aseara, si azi la bariera nu a mai vrut sa porneasca , a invartit electromotoru de 3-4 ori si gata ca si cum nu as mai fi avut baterie. l-am pornit impins si dupa 5 min l-am oprit si a pornit apoi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai inteles.... am dat jos bateria aia cu care facea asa si am pus alta noua aseara, si azi la bariera nu a mai vrut sa porneasca , a invartit electromotoru de 3-4 ori si gata ca si cum nu as mai fi avut baterie. l-am pornit impins si dupa 5 min l-am oprit si a pornit apoi

 

 

verifica alternatorul sa iti incarce ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alternatorul incarca, i l-am masurat eu, 14,3v cu farul aprins.Eu presupun ca sunt probleme la electromotor. Dar pana nu se desface nu se poate deduce doar. Cum zicea Maka au fost 2 randuri de acumulatori pe mobra si tot simptomul asta a avut si cu al doi-lea acumulator. Deci nu cred ca este acumulatorul de vina, nici incarcarea care a fost verificata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...