Sari la conținut

alx31

Super Membru
  • Număr conținut

    895
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    BuCBResti
  • Carnet moto din
    japonia
  • Motocicleta
    japoneza
  • Numar Moto
    japonez
  • Club
    clubul japonezelor

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda 1000rr, Honda 600F, BMW K1200R, Ducati 749, Yamaha R1, Honda Shadow Spirit, Ducati 1198

alx31's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. La Multi Ani, Basarab daca filmuletul de mai sus contine drumul tau de acasa la locul de munca, s-ar parea ca lucram la o distanta de 50m unul de celalalt )))
  2. pacat... in fine, atunci se mai strange cineva in rondul de la BGS? si daca da, la ce ora :| acum am vazut si ora )))))))))) scuze Ravenitza. ne vedem acolo
  3. salutare se mai strange cineva la constitutiei?
  4. alx31

    Accident pajura

    Este pur opinia ta. Eu merg de la sfarsitul lui februarie/inceputul lui martie pana in decembrie. Sunt perfect de acord ca se simte diferenta, dar condusul prudent face o diferenta si mai mare in orice perioada a anului. O chestie care se aplica cel putin pentru mine: vara am mai multe incidente decat toamna/primavara. De ce? Eu cred ca din simplul motiv ca, pe cat vremea e mai rece, pe atat conduc mai precaut.
  5. alx31

    Accident pajura

    Prieten francez, 40 de ani, motociclist. Sotia lui franceza, 38 de ani, motociclista. Amandoi merg zi de zi cu motorul la munca - vara, iarna, ploaie, soare - nu conteaza. Singurele cazuri in care nu ies cu motorul sunt: zapada sau polei. Acesta este scenariul pentru Paris. Cei doi au fost in misiune in Romania pentru 3 ani. In primele zile au vrut sa vada daca pot sa aduca motoarele in Romania. Dupa cateva zile de trafic (vara) s-au intors in Franta si si-au vandut motoarele. Anul asta, la incheierea misiunii au achizitionat doua motoare. Luati in considerare faptul ca sunt casatoriti si au trei copii cu varste cuprinse intre 5 si 10 ani. Concluziile sunt doua: fiecare merge cu motorul atat cat simte el ca poate (in speta, omul a considerat ca nici vara nu poate circula in Romania cu motorul), dar asta nu inseamna ca cei care merg pe -5 grade sunt prosti, fraieri (sau cum ii mai faceti voi). traficul in Romania este criminal, si la propriu si la figurat, dar asta nu inseamna ca daca mergi la peste 15 grade ai mai multe sanse de a scapa de accident.
  6. costin, vanatoarea asta s-a mai desfasurat in 2008. acum e remixul
  7. dar pe cheie e tot sigla Suzuki SUZONDA sau .... HONZUKI
  8. bai deci asta ar fi ultimul meu gand: Sa te jignesc. Daca ai perceput ceea ce am zis drept o jignire, imi cer scuze... Ideea e ca ai dat niste verdicte pe baza unei comparatii intre un motor mai vechi si poate intr-o stare mai precara de la Honda si unul mai nou si mai intretinut de la Suzuki, ca apoi sa zici ca Suzuki e tare si Honda e naspa. Eu cred ca era de asteptat sa ajungi la concluzia "Suzuki k5 e mai tare decat Honda 2000", probabil si eu as fi zis la fel, dar asta nu rezulta automat ca Honda e de (cuvant urat) si Suzuki rupe tot. Poate Yamaha e mai tare decat amandoua la un loc, dar nu o sa stii pana nu incerci, si atunci depinde de motor. Am speranta ca o sa ma ierti pentru felul in care m-am exprimat, imi cer inca o data scuze.
  9. @claudiu, cand iti iei un motor tavalit pe toate partile e normal sa fii dezamagit. si cand treci de pe motorul tavalit pe unul mai nou si cu alta sigla pe rezervor care te si multumeste, e normal ca cel dinainte sa para de (cuvant urat). problema e ca generalizeaza. poate ca dupa un an te simti bine si pe un Hyosung nou, so... hyosung rullllz????
×
×
  • Creează nouă...