Sari la conținut

Probleme


Postări Recomandate

Salutare tuturor, am o problema si nu pot sa-i dau de cap asa ca vreau sa ma ajutati voi cei care va pricepeti la motoare.Am un kawasaki zx6r pe care l-am cumparat cu motorul spart, am cumparat alt motor l-am montat pe cadru, problema a fost ca nu se potrivea alternatorul (motorul vechi 96 cel pus 98)aici am intampinat o problema la mufe nu erau la fel asa ca am incercat sa le pozitionez cam cu aratau in mufa de pe motor(toate cele 3 fire erau negre si de aceea nu am avut un punct de reper).Montat totul dau la keie invarte motorul de era sa termin bateria si pauza, constat ca nu fct. pompa de benzina(am pobat pompa direct pe baterie si fct.), merg pe fir si plusul care vine din releu (cel micutz cu mufa rosi de sub sea)can pun contact trebuie sa aiba curent si sa puna pompa in fct.(minusul se duce in CDI, banuiesc ca are un temporizator minsul si intrerupe pompa intr-un anumit moment - nu stiu sigur dar asa banui). Ca sa fiu sigur ca releu este vinovat(nu am gasit un meserias in Bacau care sa-mi controleze releul)fac o inprovizatie cu un releu de dacie(cel de faruri) si fara sa dau la automat numai cand am pus contact pompa a inceput sa fct.Cred ca respectivul releu mananca mult curent ca facea zgomot nasol tare adica pacanea, dar pacanea si in tabloul de sigurante, am incercat sa dau la automat tot fara nici un rezultat. Astept pana luni sa vina releul original si sa incerc o pornire. Ce-am mai incercat sa vad daca da scanteie la bujii, curent intra in bobine,dar scanteiea la bujie este deabea vizibila(asta cu releul de dacie cu cel de pe motor nici un semn)sa aiba releu si aici contributie, ma refer la cel origina(nu prea cred, dar ma rog poate voi stiti mai bine).

Va rog da-ti ceva idei sau sfaturi ce pot face, ce sa mai controlez, ce poate fi de nu da nici un semn de viata?

Sper ca am fost destul de explicit,cred ca nu am exagerat cu scrisul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu stiu ca daca pui alt tip de motor, trebuie sa cumperi si instalatia electrica odata cu el.

 

 

genial! pentru 3 fire (care sunt alternante) trebuie sa iei si instalatia... asa o fi la "motocicletele evoluate" pe care le conduci tu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu stiu ca daca pui alt tip de motor, trebuie sa cumperi si instalatia electrica odata cu el.

Din cate cunosc si daca gresesc sa ma corecteze cine stie, dacca a-si fi pus gresit papuci pentru altelnator ce se intampla: 1-nu mai incarca, 2-nu se intampla nimica sau 3-poate il ardeam.

Editat de chipiko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

genial! pentru 3 fire (care sunt alternante) trebuie sa iei si instalatia... asa o fi la "motocicletele evoluate" pe care le conduci tu...

oare alternatorul este singura componenta a instalatiei electrice? cineva a pus la o yamaha un motor nou care nu pornea deloc! cauza? aprinderea dadea scanteie la cilindri in alt mod..a trebuie sa cumpere toate sarmele alea ca sa mearga ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oare alternatorul este singura componenta a instalatiei electrice? cineva a pus la o yamaha un motor nou care nu pornea deloc! cauza? aprinderea dadea scanteie la cilindri in alt mod..a trebuie sa cumpere toate sarmele alea ca sa mearga ok.

vrei sa zici ca din cauza ca am schimbat alternatorul este posibil sa nu fct. pompa de benzina si scanteia de la bujii? In cazul asta releul nu este defect si trebuie schimbata instalatia?

Atunci cum iti explici ca fct. pompa de benzina cu releul de dacie?

Editat de chipiko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alea 3 fire sunt alternante, nu are legatura cum le legi intre ele, la fel merg. din cate stiu eu motorul 96 este acelasi cu 98. poate ma insel, nu spun nu, dar nu prea cred :)

Diferenta este ca nu mai are radiatorul de racire a uleiului,in schimb are o chestie intre filtrul de ulei si motor prin care circul apa si raceste uleiul(frectie la picior de lemn, dupa mine)si difera alternatorul cu rotor cu totul, la modelu 96 rotorul are pana le ax si este mai gros in carne si se observa o chestie neagra de bachelita intre cei 2 pereti,iar la 98 nu are pana si este mai subtirel si iesit mai in exterior.

Vrei sa zic ca nu conteaza modul de legare a papucilor cu mufa? Nu prea cunoscdar da-mi voie sa mai cercetez!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu noutati, nu prea era de la releu era de la pompa de benzina si anume se oxidase platinile si cand mergea cand nu mergea, in schimb cand bagam curent direct din bateria mergea dar nu am insistat mult,acuma fct. perfect si am pornit motorul suna ca un adevarat DIESEL :blink: , nu stiu de ce dar am sa mai insist cu reglajele, problema este ca a pornit numai dupa ce i-am pus putin ulei in capul pistoanelor.Daca il opresc si il pornesc imediat merge cam greu dar porneste,in schimb daca il las mai mult,sufletul sa mai porneasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, am o problema si nu pot sa-i dau de cap asa ca vreau sa ma ajutati voi cei care va pricepeti la motoare.Am un kawasaki zx6r pe care l-am cumparat cu motorul spart, am cumparat alt motor l-am montat pe cadru, problema a fost ca nu se potrivea alternatorul (motorul vechi 96 cel pus 98)aici am intampinat o problema la mufe nu erau la fel asa ca am incercat sa le pozitionez cam cu aratau in mufa de pe motor(toate cele 3 fire erau negre si de aceea nu am avut un punct de reper).Montat totul dau la keie invarte motorul de era sa termin bateria si pauza, constat ca nu fct. pompa de benzina(am pobat pompa direct pe baterie si fct.), merg pe fir si plusul care vine din releu (cel micutz cu mufa rosi de sub sea)can pun contact trebuie sa aiba curent si sa puna pompa in fct.(minusul se duce in CDI, banuiesc ca are un temporizator minsul si intrerupe pompa intr-un anumit moment - nu stiu sigur dar asa banui). Ca sa fiu sigur ca releu este vinovat(nu am gasit un meserias in Bacau care sa-mi controleze releul)fac o inprovizatie cu un releu de dacie(cel de faruri) si fara sa dau la automat numai cand am pus contact pompa a inceput sa fct.Cred ca respectivul releu mananca mult curent ca facea zgomot nasol tare adica pacanea, dar pacanea si in tabloul de sigurante, am incercat sa dau la automat tot fara nici un rezultat. Astept pana luni sa vina releul original si sa incerc o pornire. Ce-am mai incercat sa vad daca da scanteie la bujii, curent intra in bobine,dar scanteiea la bujie este deabea vizibila(asta cu releul de dacie cu cel de pe motor nici un semn)sa aiba releu si aici contributie, ma refer la cel origina(nu prea cred, dar ma rog poate voi stiti mai bine).

Va rog da-ti ceva idei sau sfaturi ce pot face, ce sa mai controlez, ce poate fi de nu da nici un semn de viata?

Sper ca am fost destul de explicit,cred ca nu am exagerat cu scrisul!

Nu trebuie alta inst electrica.Pe alternatorul tau tre sa pui numai alt releu de incarcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...