Sari la conținut

chipiko

Membru
  • Număr conținut

    54
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bacau
  • Carnet moto din
    Acuma am
  • Motocicleta
    nu am

chipiko's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Cam asa arata! http://www.innerwestsecurity.com/inw_wp/Pages/INW/Product.aspx?an=pr&ln=LINK_PRODUCT_ID&ID=384
  2. Am controlat si regulatorul, parea ok,mare lucru nu sa rezolvat. Legat de contacte le-am scos si verificat pe toate cred. Nu-mi ramane decat sa fac o programare la un service din Brasov sa vad ce spune scanerul. Multumesc tuturor pentru sugestii si sfaturi, iar legat de rezultat am sa va comunic. Sa auzim numai de bine! Am depistat problema, este vorba de imobilizatorul de pe contact. Am incercat si cu keia de rezerva dar fara rezultat. Ma poate ajuta cineva in sensul sa-mi zica daca se poate reseta sau mai bine zis dezactiva aceasta setare, dar din calculator. Pentru ca am scos imobilizatorul din mufa dar degeaba nu da nici un rezultat. Ma poate ajuta cineva cu o idee, ca sa cumpar imobilizatorul ma ajunge 1500 lei oare nu se poate da un disable in calculator sa sara peste aceasta protectie si sa porneasca?
  3. Cred ca am nevoie de un service autorizat yanaha sa-i faca o diagnosticre cu un scaner. Poate sa-mi spuna cineva un service mai aproape de Bacau?
  4. Buna seara. Am o Yamaha midnight star 950A din 2010, problema cu care ma confront este: o perioada cand puneam contactul nu mai pornea pompa de benzina, dupa ce balansam motocicleta asa mai agrsiv stanga dreapta si puneam contactul pompa functiona si puteam merge cu ea (rezervorul aproape full). Am plecat la Brasov totul a fost bine, mers frumos motorul sa comportat bine in turatii. Am intrat sa-mi iau ceva si am lasat motorul pornit, de frica sa nu-mi faca bucuria de a nu mai porni, stupefactie cand am venit la motor se oprise. Am incercat sa-l pornesc dar fara nici un rezultat. Ajuns acasa cu ea(pe platforma) am desfacut si curatat tot, rezervor pompa, controlat pompa si senzorul de nive totul e bine. Am montat la loc si tot la fel pompa nu vrea sa porneasca cand pun contactul. Daca pun current direct in pompa functioneaza , dar current pe firele care alimenteaza pompa pace. Sigurantele le-am verificat,dar nu are o siguranta dedicate pentru pompa, chiar nu prea inteleg chestia asta sau poate nu stiu eu unde este acea siguranta? Ma poate ajuta cineva cu un sfat o sugestie, orcare ar fi ea e binevenita,asta inainte sa-mi sugerat ca trebuie sa merg intr-un service. Multumesc anticipat pentru sfaturi si rabdarea de a citi ce am scris.
  5. Salut, vreau si eu un sfat cu ce pot lipi doua ornamente de plastic pe rezervor. De noua avea o banda dublu adeziva foarte buna si destul de elastica, am gasit si eu ceva asemanator in targ dar parca nu am destula incredere ca va sta la fel de bine lipita pe rezervor si mai ales in bataia soarelui. Cu stima Ciprian.
  6. Salut! Ma numesc Ciprian si am nevoie de putin ajutor sau o indrumare cum sa-mi lipesc 3 picioruse pe un ornament de ABS care sau rup in urma unui incident.Nu stiu cum sa pun si cateva poze cu respectivul ornament ca sa va faceti o idee. Am resuitsa pun si cateva poze si sa primesc ceva sugestii cum sa fac acele picioruse care nu mai sunt.
  7. Salutare tuturor! Am pus de 2 saptamani kit nou REGINA si cei drept i-am cam dat gaz puternic(honda cbr1000rr-2004),azi am constatat dupa ce am schimbat cauciucul ca pe o anumita portiune lantul e intins la maxim,dupa acea poetiune e slab de ajunge in bascula. Sa inteleg ca e dus lantul sau ce anume s-a intamplat?
  8. Perfect adevarat, se stropeste cu apa.Am o sticluta de plastic cu dopul gaurit si cu ea spal dupa. Mai am o intrebare poate ma ajuta cineva cu o lamurire si anume.Am luat un motor de pe un cadru accidentat si montat pe alt cadru (suzuki gsxf 600/1990).Pana aici totul ok am pornit motorul si la pistonul4 iese fum din grila de racire,mentionez ca motorul a pornit foarte usor si nu are nici cel mai mic zgomot de bataie toarce foarte frumos dar ma dispera fumul.Uleiul este la nivel,teava albiceoasa.
  9. Mersi,incerc maine si am sa-ti povestesc ce-am rezolvat. Salutare! Ceva mai bine frana dupa inca o repriza de aerisire, in mod sigur dupa ce se mai aseaza si placutele totul va fi OK! Multumesc tuturor pentru sugestii si sfaturi!
  10. Salutare! Am facut aerisire si la pompa,considerabil mult mai bine, asta cu maneta reglata la 1 daca dau la 5 nu prea mai este bine. Am facut zic eu aerisire la greu, nu mai iese nici obula cat de mica de aer si tot nu e ca inainte. Poate dupa ce se aseaza placutele sa mai fac o aerisire sau cine stie se mai intareste pe parcurs? Apropo cu eretrierele date jos nu curgea pic de lichid, asa ca nu prea cred sa fi curs lichidul din pompa. Dupa o noapte de lasate libere tot atata lichid am gasit in pompa cat era cand am plecat acsa.
  11. Mersi, la asta nu m-am gandit,deoarece nu a ramas pompa far lichid nici un pic!
  12. Buna seara! Am schimbat astazi lichidul de frana la suzi(gsxf 600 din 90)am curatat garnituri tot ce era murdar,schimbat placutele(erau intepenite pistonasele).Totul a decurs normal am facut aerisire, nu am aere curge lichid pe furtunasul de perfuzie fara bule, insa stupoare mare pentru mine nu am presiune apas si pauza nu tine. Unde am gresit sau peste ce pas am trecut si nu l-am luat in calcul!
  13. Salut, revin cu ultimile stiri, totul pare ok. Am scos toate mufele pe care le-am gasit in cale si nu am mai sesizat acea intrerupere sau clantanit al releului. In schimba cand am pornit motorul dimineata si am tras socul dupa cateva sec. a pornit electroventilatorul si nu sa oprit decat dupa ce am inchis socul complet. Si sigur nu este normal asa ceva!
×
×
  • Creează nouă...