uzzy00 Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 salut. am o problema cu un piaggio liberty 2t ...eu la scuterasul meu nu mai am contact ...si iam luat eu firele care veneau la contact , firul alb si firul rosu , si leam legat intre ele sa mi se aprinda bordul si sa pot folosi semnalizarile ...si iam tras un fir de la bobina de inductie sa il opresc ...ei toate bune mergeau ...iam dat la cineva scuterul si el cand la oprit a vazut firele alea , ala din bobina de oprire si celelalte rosu si alb si a pus firul de oprit pe ala rosu si alb ...dupa ce a pus firele asa nu imi mai pornea , nu-mi mai dadea scanteie ...am verificat bobina de inductie si este buna , oare sa se arda magnetoul de la asta ? sau dc nu mai da scanteie ? va rog frumos sa ma ajutati , multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anf_andrei Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 (editat) salut. am o problema cu un piaggio liberty 2t ...eu la scuterasul meu nu mai am contact ...si iam luat eu firele care veneau la contact , firul alb si firul rosu , si leam legat intre ele sa mi se aprinda bordul si sa pot folosi semnalizarile ...si iam tras un fir de la bobina de inductie sa il opresc ...ei toate bune mergeau ...iam dat la cineva scuterul si el cand la oprit a vazut firele alea , ala din bobina de oprire si celelalte rosu si alb si a pus firul de oprit pe ala rosu si alb ...dupa ce a pus firele asa nu imi mai pornea , nu-mi mai dadea scanteie ...am verificat bobina de inductie si este buna , oare sa se arda magnetoul de la asta ? sau dc nu mai da scanteie ? va rog frumos sa ma ajutati , multumesc exact de unde ai tras firul? inainte sau dupa bobina. daca ai alimentat cu +12v bobina si a plecat tensiune pe iesirea cdi-ului mai mult ca sigur e ars cdi=ul Editat Iulie 23, 2011 de anf_andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzzy00 Postat Iulie 23, 2011 Autor Share Postat Iulie 23, 2011 exact de unde ai tras firul? inainte sau dupa bobina. daca ai alimentat cu +12v bobina si a plecat tensiune pe iesirea cdi-ului mai mult ca sigur e ars cdi=ul cdi-ul este bun , lam probat la alt scuter ...firul de oprit lam tras de la bobina de la firele care intra in bobina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.