ombladon_20cm Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Am achizitionat un piaggio si cu variator si nu porneste desi are scanteie si carburatorul e curatat. Cand dau la pedale doar da rateuri . aprinderea este electronica tip CDI se poate sa se fi zapacit CDI-ul? m-am gandit k de la rateuri s-a rupt pana de pe ambielaj care tine volanta fixa, dar nu am putut verifica pentru ca nu stiu si nu pot da o parte din variator jos cred k este pe con??!!! se poate scoate cu presa pentru rulmenti? mentionez k motorul a fost segmentat si merge f greu sa dai la pedale ma las cu totata greutatea pe pedale si nu se roteste motorul doar ff greu. Astept parerile voastre!!Mersi anticipat ! chiar nu vrea nimeni sa-mi dea o idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 (editat) Am achizitionat un piaggio si cu variator si nu porneste desi are scanteie si carburatorul e curatat. Cand dau la pedale doar da rateuri . aprinderea este electronica tip CDI se poate sa se fi zapacit CDI-ul? m-am gandit k de la rateuri s-a rupt pana de pe ambielaj care tine volanta fixa, dar nu am putut verifica pentru ca nu stiu si nu pot da o parte din variator jos cred k este pe con??!!! se poate scoate cu presa pentru rulmenti? mentionez k motorul a fost segmentat si merge f greu sa dai la pedale ma las cu totata greutatea pe pedale si nu se roteste motorul doar ff greu. Astept parerile voastre!!Mersi anticipat ! chiar nu vrea nimeni sa-mi dea o idee? Salutare in primul rind faptul ca motorul se invirta foarte greu nu este de bine .Daca apesi decompresorul motorul trebuie sa aiba o oarecere inertie.Pistonul segmentii nu sint la cota sau sint deja rupti sau a ramas ceva in ambelaj.De verificat un pic si toba de esapament daca nu este infundata.Daca ai dubii ca pana sa rupt exista o presa cu un surub care se infileteaza un pic in volanta si spoi cu surubul concentric impingi in axul ambielajului.oricum trebuie sa controlezi prima data problema cu pistonul, chiar daca are sa porneasca ai sa ai multe probleme cu motorul dupa aceeia.De verificat daca nu ai vreun rulment spart sau simeringurile de linga rulmenti care nu mai tin depresiunea din ambielaj (trage aer fals) de extras volanta este periculos cu presa poate ca crape magnetul din volanta si atunci devine inutilizabila Editat Iulie 29, 2011 de mihaai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ombladon_20cm Postat August 1, 2011 Autor Share Postat August 1, 2011 segmentii sunt f buni au inchiderea in cilindru de 0,2 mm pistonul nu cred k e original ptr k nu e scobit in capat. problema era k s-a rupt pana de pe ambelaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraiova0 Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 frate vezi ca tie iti loveste pistonul in bujie si de aia face asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.