Sari la conținut

Piaggio SI


ombladon_20cm
 Share

Postări Recomandate

Am achizitionat un piaggio si cu variator si nu porneste desi are scanteie si carburatorul e curatat.

Cand dau la pedale doar da rateuri .

aprinderea este electronica tip CDI se poate sa se fi zapacit CDI-ul?

m-am gandit k de la rateuri s-a rupt pana de pe ambielaj care tine volanta fixa, dar nu am putut verifica pentru ca nu stiu si nu pot da o parte din variator jos cred k este pe con??!!! se poate scoate cu presa pentru rulmenti?

mentionez k motorul a fost segmentat si merge f greu sa dai la pedale ma las cu totata greutatea pe pedale si nu se roteste motorul doar ff greu.

Astept parerile voastre!!Mersi anticipat !

 

chiar nu vrea nimeni sa-mi dea o idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am achizitionat un piaggio si cu variator si nu porneste desi are scanteie si carburatorul e curatat.

Cand dau la pedale doar da rateuri .

aprinderea este electronica tip CDI se poate sa se fi zapacit CDI-ul?

m-am gandit k de la rateuri s-a rupt pana de pe ambielaj care tine volanta fixa, dar nu am putut verifica pentru ca nu stiu si nu pot da o parte din variator jos cred k este pe con??!!! se poate scoate cu presa pentru rulmenti?

mentionez k motorul a fost segmentat si merge f greu sa dai la pedale ma las cu totata greutatea pe pedale si nu se roteste motorul doar ff greu.

Astept parerile voastre!!Mersi anticipat !

 

chiar nu vrea nimeni sa-mi dea o idee?

Salutare in primul rind faptul ca motorul se invirta foarte greu nu este de bine .Daca apesi decompresorul motorul trebuie sa aiba o oarecere inertie.Pistonul segmentii nu sint la cota sau sint deja rupti sau a ramas ceva in ambelaj.De verificat un pic si toba de esapament daca nu este infundata.Daca ai dubii ca pana sa rupt exista o presa cu un surub care se infileteaza un pic in volanta si spoi cu surubul concentric impingi in axul ambielajului.oricum trebuie sa controlezi prima data problema cu pistonul, chiar daca are sa porneasca ai sa ai multe probleme cu motorul dupa aceeia.De verificat daca nu ai vreun rulment spart sau simeringurile de linga rulmenti care nu mai tin depresiunea din ambielaj (trage aer fals) de extras volanta este periculos cu presa poate ca crape magnetul din volanta si atunci devine inutilizabila

Editat de mihaai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...