Petru Moldovan Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Esti cam total pe dinafara fenomenului. Cei ce au fost de citeva ori la circuit nu prea mai fac deloc accidente mai mult din cauza ca ies foarte rar pe dumuri publice. Din marea masa a participantilor la ROSBK, amatori , profesionisti, nimeni nu a fost accidentat grav pe strada. Inainte de a veni la circuit, mai toti am fost implicati in accidente destul de nasoale.Mai sint si cei care au venit ocazional, o data, si dupaia s-au imprastiat pe strada incercind sa arate ce stiu. In general, circuitul te salveaza de accidente grave deoarece acolo cazi si te ajuta sa constientizezi cam ce puteai patzi daca te opreai intr-un parapet, santz, etc. Iti dau dreptate, stiu eu unul care are CBR1000RR cu gramada de modificari cu care se da doar pe la RoSBK, in rest pe aici prin Bucuresti doar cu masina si uneori in timpul liber pana la garaj cu un scuter chinezesc pe care el il numeste "trusa mobila de scule". In rest din cate stiu isi tine bordul si carenele originale in dulap si nu a mai fost cu vitezana pe strada de cativa ani, de fapt cred ca nici nu mai e inmatriculata de mult timp pentru ca nu-i trebuie numar daca o cara in duba pana la locul "faptei"... Si am vazut si echipament din ala din piele cu cocoasa care parca a explodat dupa o cursa in care a cazut la "doar 180km/h" si la care motocicleta a revenit la baza in mai multe piese de genul toba separat, maneta de acceleratie pe un betigas care se tinea separat, etc. Nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi putut intampla daca o asemenea cazatura era pe drum public nu pe pista... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.