Vidoqc Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Am avut o surpriza cand am desfacut furca fata la Yamaha XV1000 Virago din 1986 (tip 2AE). In loc de 2 arcuri, asa cum scrie in manualele Haynes si Clymer, am gasit 3. Al treilea, cel de lungime de aprox 30cm, nu il gasessc in desenele explodate din cele 2 manuale, in schimb apare un manson metalic (un tub) de aceeasi lungime. Oare cine a avut moto inainte a inlocuit tubul, pentru a obtine rezistenta sporita? A J U T O R! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sharky66 Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 De fapt cu 3 arcuri ar trebui sa fie ceva mai moale si mai lenta. Personal iti zic ca daca tot are 3 arcuri, ramai cu ele asa, nu reveni la 2 arcuri. O suspensie mai rigida e buna la drum lung, dar una mai moale e mai buna pt gropi si in anumite situatii poate salva janta de la a fi indoita (cum ar fi borduri), iar la noi e plin de gropi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vidoqc Postat Septembrie 21, 2011 Autor Share Postat Septembrie 21, 2011 De fapt cu 3 arcuri ar trebui sa fie ceva mai moale si mai lenta. Personal iti zic ca daca tot are 3 arcuri, ramai cu ele asa, nu reveni la 2 arcuri. O suspensie mai rigida e buna la drum lung, dar una mai moale e mai buna pt gropi si in anumite situatii poate salva janta de la a fi indoita (cum ar fi borduri), iar la noi e plin de gropi. multumesc, si eu ma gandeam la fel. De fapt nu e deloc moale suspensia, e chiar foarte rigida. Modelul meu are si suspensie pneumatica inclusa in furci, si pot adauga aer sub presiune pentru a rigidiza sau sa il elimin pentru a "inmuia" suspensia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.