vAli. Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 rautaciosi si noi...lasa ca ne iertam de Craciun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Incerc sa gasesc buna intentie , nu conteaza, o consider gluma de iarna...chiar stii asa bine ce face un DR? sau ti-a povestit Mark...bleah,enduristi de tastatura Salut, nu cred ca ne-am cunoscut, dar sa stii ca nu esi singurul in istoria enduro-ului romanesc care are/a avut suzuki DR. Cat despre restul, m-am mai dat sa stii (anul asta poat nu cat mi-as fii dorit)am fost si pe la ceva concursuri, dar nu-mi aduc aminte sa te fii vazut pe tine pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Mah, vALI, nu te supara asa repede. Mark este un bun sportiv si cred ca este un exemplu de urmat in sportul asta. Ia uite ce rezultate are: Asta inseamna ca stie cum merge treaba cu enduro, endurocross. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Merci Ketemeu! Nu cunosc personal si nici din auzite(sunt multi care fac hard-enduro si nu stiu cum il cheama pe castigatorul de anul trecut la Romaniacs ); ma bucur ca avem pe forum baieti buni care sa isi dea cu parerea, dar modul in care pune problema da spre aroganta uneori. Am si eu o intrebare pentru Mark si chiar si pentru altii: daca am presupune prin absurd ca un traznit bogat ofera 80.000 de euro premii pentru un concurs pe un traseu de o zi de Romaniacs, cu conditia ca mobrele sa fie doar DR-uri, XT-uri, DRZ-uri chiar, ar fi in stare sa faca traseul? Daca da, crede ca ar fi singurul? Daca nu, sunt lamurit (a se evita raspunsuri evazive, da sau nu). Si poate sa raspunda cine doreste, nu am nimic cu Mark Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu.moto Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Ma bag io ... cand incepem ??? aaaaaa sa nu uit de precizat am YAMAHA TT 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Merci Ketemeu! Nu cunosc personal si nici din auzite(sunt multi care fac hard-enduro si nu stiu cum il cheama pe castigatorul de anul trecut la Romaniacs ); ma bucur ca avem pe forum baieti buni care sa isi dea cu parerea, dar modul in care pune problema da spre aroganta uneori. Am si eu o intrebare pentru Mark si chiar si pentru altii: daca am presupune prin absurd ca un traznit bogat ofera 80.000 de euro premii pentru un concurs pe un traseu de o zi de Romaniacs, cu conditia ca mobrele sa fie doar DR-uri, XT-uri, DRZ-uri chiar, ar fi in stare sa faca traseul? Daca da, crede ca ar fi singurul? Daca nu, sunt lamurit (a se evita raspunsuri evazive, da sau nu). Si poate sa raspunda cine doreste, nu am nimic cu Mark Asa e cred ca ai dreptate cred ca sunt mai acid cateodata, dar e greu sa te abtii atunci cand vezi ca cineva nu poate sa accepte argumente rezonabile . Si ca sa-ti raspund la intrebare, sigur poti sa tarasti si un DR sau XT pe o zi de romaniacs, numai ca ziua se va transforma in trei zile si la final vei avea o jumulitura fara plastice si cu toate strambe pe ea. Am avut si DR650 si XT600 si LC4 si pe deasupra am mers cu mai toate motoretele din gama asta(Xt 350, DRZ, KLR, Pegaso, Africa, 650 GS...si altele de care nu-mi mai aduc aminte acum) deci zic eu ca stiu despre ce vorbesc. cu XT-ul am facut trasee (mai mult sau mai putin din greseala) pe care stiu ca altii cu EXC-uri nu s-ar baga, si nu ma cred nici acum ca am fost cu ea pe acolo , dar n-as mai repeta experientele astea asa, de placere in momentul in care am alta alternativa. Am belit XT-ul ala intr-o zi, cat nu se belise el in 20 ani.Oare voi aveti bani de zvarlit pe fereastra? Ca eu nu am. Degeaba fac schimbul de ulei la 5000 km, cand la prima piatra am spart carterul, iar scarita si levierul de frana s-au sucit catre spate (180grade!!!) Dar ca o concluzie, cel mai bun motor e ala pe care-l ai sau pe care poti sa ti-l permiti. PS. Ketemeu...ma bucur sa stiu ca am asa faniconstiinciosi care imi apreciaza "munca" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Accept ca DR-ul nu se poate recomanda pt hard-enduro si fara argumente ...ar fi prea de tot sa ii spui unuia care vrea un motor pt hard sa isi ia DR, XT, etc., cand sunt alte 50 de modele care fac treaba asta de zeci de ori mai bine, dar(si aici sper sa ma intelegi si sa nu crezi ca m-am bagat in seama aiurea) pt cei care au deja sau care nu isi pot permite altceva, sau pur si simplu vor un dual, in functie de vointa, conditie fizica si echipare, pot sa guste cate ceva dintr-un traseu chiar mai greu, in nici un caz concurs, dar sigur forestierele nu sunt maximul. Gandeste-te cum m-am simtit eu, dupa un an si jumatate invatand sa fac enduro cu un EXC 200, sa imi iau DR 350?! Acum am luat un XC mai usor, tot gen dual...totusi, gandul imi e la ce simteam pe EXC, si sigur intr-o zi o sa am ceva foarte asemanator cu el, pe bune! Toate bune si...no offence! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Am zis si mai sus, cel mai bun motor este ala pe care il ai sau ti-l poti permite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 (editat) Degeaba fac schimbul de ulei la 5000 km, cand la prima piatra am spart carterul, iar scarita si levierul de frana s-au sucit catre spate (180grade!!!) Cunosc sentimentul. Asa am inteles si eu de ce este utila legarea, cu un cablu, a pedalei de frana de scutul motorului. Nu stiu cum este Dr-ul de 350, dar sa vedeti cat de ceai este XT-ul de 350 la capitolul asta - rezistenta la indoituri. Nu am indoit la Tenere in 2 ani de off cat am indoit la 350 in 2 saptamani. Pedalele, clar, au fost primele.Tranta putin mai serioasa insemna oprire pentru indreptat. Cel mai interesant a fost suportul farului .Nu ma gandisem vreodata sa se intample asa ceva dintr-o simpla tranta laterala. Ghidonul a fost in top. Radeam in camp de cum arata iar dupa aceea de pozitia mea pe motocicleta. Nu am apucat sa ma dau cu ea o luna de numere rosii ca mi-am rupt genunchiul stang. A stat deoparte jumatate de an, am reparat-o, mai am de montat ghidonul si comenzile si sper sa se bucure altii de ea mai tare decat mine. Compromisurile nu fac altceva decat sa prelungeasca sacrificiul inevitabil - ori te lasi, ori vinzi tot si iti iei motor facut pentru asa ceva. In final o sa va dati toti seama ca ati cheltuit la fel de mult si ati obtinut jumatate din performante, depunand dublul chinului. Editat Noiembrie 24, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Amin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu.moto Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 XT-ul face toata firma soooper tare poza dar si motoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 Amin! Fain...banuiesc ca e veche, dar e faina. Eu mereu imi aduc aminte sa fi facut o fotografie cand ajung acasa ; sunt amintiri frumoase, merita pastrate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.