Vizitator VULPOIU Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Am găsit prin ograda tatii o jucărie cu pretenție de motor. Îmi amintesc că a fost cumpărat cu intenția de a fi folosit la irigat, însă ori pompa prea mică ori ne-amorsarea ei, l-au făcut să renunțe. A fost părăsit într-o coÂştereață unde a stat ani buni, zilele astea m-am luat de viața lui. I-am distrus la desfăcut suruburile care asigurau turbina , pentru că deÂşteptul de rus s-a gîndit că ar fi bine să le nituiască Âşi încălzită puțin a ieÂşit, lăsîndu-mi la vedere magnetoul Âşi turbina-volanta-magnetul mobil. La prima vedere, pare a fi jumătate de motor de Nipru. îNsă nu sunt sigur. Interiorul - cilindrul - era într-o stare foarte bună, motorul funcționînd în total doar cîteva ore. Magnetoul era în regulă, a trebuit să înlocuesc fiÂşa deoarece cea veche era scoaptă. Acesta Âşi lipsa scînteii a Âşi fost motivul pentru care l-am desfăcut. Acum însă, altă belea: magneții s-au... demagnetizat, aruncă descărcare, se simte la mînă dar nu cine Âştie ce... iar scînteia este slaaabă-microscopică, Âşi asta punînd doar fiÂşa aproape de chiulasă. Aveți idee unde se pot remagnetiza magneții? Să văd că dă scînteie sănătoasă, carburatorul - pe care scrie K-65 - e uÂşor de curățat. Are clapetă de Âşoc în cap, CNC cu inundare de pornire Âşi un jiglor de aer. Atît. Ca Âşi idee, cam ce Âşi-a făcut un ucrainean din aÂşa ceva: ÂŞtiți de unde să iau documentație pt. aÂşa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Motoare asemanatoare au fost fabricate si in Romania la Metrom Brasov fiind folosite la motocoasele si motocultoarele produse in Bucuresti.Sint copia motorului Lombardini.Pentru a remagnetiza rotorul iti trrebuie doua bobine care sa aiba bobinajul in sens invers una fata de alta asa cum este in pagina atasata mai detaliat.Eu am facut asa ceva si remagnetizez la 12 v.Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 (editat) Mersi, e foarte bine de Âştiut. 5 kile, hooh? ale mele abia dacă țin o Âşurubelniță... e clar, de aia nu are putere curentul produs. DeÂşi mi s-a sugerat Âşi condensatorul... poate fi Âşi ăla Âşi nu e greu de schimbat. În altă ordine de idei: (că e topicu meu Âşi-mi permit să răspund, lace a apărut pe altele ) Bă-n (cuvant urat) mea!:... Ce dacă e topic de motociclism? E singura comunitate pe care exist Âşi pot pune întrebări. PUNCT. ÂŞi are legătură cu motoarele. PUNCT. unde vreți să întreb? pe feteroz.ro ? POate tot un moto cultor o să iasă Âşi din ăsta!... No offfense pentru nimeni. Editat Noiembrie 5, 2011 de VULPOIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Atasamentul este pentru motoarele care au magnetou separat pentru scinteie de genul simson, o parte din moto mz, motorul pe care-l ai tu si altele la care trebuie remagnetizat rotorul de la acest magnetou.Procedeul este descris intr-o carte din 1958. Foarte important este faptul ca acolo intre capetele miezurilor de la bobinele din atasament pentru inchiderea cimpului sa se faca ceva din material metalic care sa copieze curbura rotorului.Pentru a fi inteles cu aceasta explicatia verifica pe pagina simson unde are explicatii mai multe si chiar poze parca mircea simson care a expus o astfel de bobina dar fara prea multe detalii constructive din punct de vedere al diametrului sirmei si numarului de spire. Daca gresesc imi cer scuze.Succes in continuare si sa stii ca motorul porneste si fara remagnetizare dar dupa mai multe impulsuri date la sfoara.Trimite-mi mai multe poze pe pm si s-ar putea sa-ti spun mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.