vAli. Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Am dat cateva telefoane la magazine moto, intreband de pinioane atac de 12 dinti, pentru un Suzuki XC 250(e la fel cu cel de pe DR350) si o Yamaha TT 250R, dar nu are nimeni mai jos de 13 dinti. Are idee cineva daca ar trebui o comanda mai "speciala", si daca da, unde ar trebui sa intreb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_honda Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Nu ati gasit pentru ca poate nu exista? Ati mai avut pinion cu 12 dinti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Noiembrie 23, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2011 Nu ati gasit pentru ca poate nu exista? Ati mai avut pinion cu 12 dinti? Nu am mai avut de 12, clar; tine cont ca kit-ul lor original vine cu 15. Am de 13, ca de ala am gasit. Si de existat...sunt sigur ca pe undeva exista si asta incerc sa aflu: unde?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 an de fabricatie te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Noiembrie 23, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2011 XC 250-1996(DR350 e 1999 si e identic), TT 250r 2001 Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 tot 13 am gasit cel mai mic, poti totusi sa pui o foaie mai mare... ce nr de dinti ai pe spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Noiembrie 23, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2011 47 am pe spate...as pune mai mare, dar deja ar cere patina coborata parca. Daca pun mai mare sigur trebuie sa modific prinderea la patina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 (editat) mai simplu cauta tu aici si daca gasesti ce iti place da-mi un PM http://www.jtsprockets.com/52.0.html?&L=0 e mai simplu sa prelungesti prinderea patinei decat sa cauti un pinion mai mic... si mai e o treaba: un pinion de atac mai mic o sa iti macelareasca patina din fata de pe bascula mult mai repede Editat Noiembrie 23, 2011 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Noiembrie 23, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2011 e mai simplu sa prelungesti prinderea patinei decat sa cauti un pinion mai mic... si mai e o treaba: un pinion de atac mai mic o sa iti macelareasca patina din fata de pe bascula mult mai repede ai dreptate domnu´ ...o sa trebuiasca sa fac o piesa de prindere la patina. In cazul asta, un 50(fata de 47) pe spate ar fi echivalentul unui schimb cu 12 pe fata? Nu imi place deloc la locurile dificile, de multe ori in 2-a e prea subturat si nu ma ajuta...sunt locuri de-alea cand aproape te opresti..si stii cum e, a 1-a e rau, a 2-a e subturat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metricmotion Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 (editat) In cazul asta, un 50(fata de 47) pe spate ar fi echivalentul unui schimb cu 12 pe fata? In cazul unei conversii, raportul ar fi de 1 dinte fata la 3,5 dinti spate. SURSA Bafta. Editat Noiembrie 23, 2011 de metricmotion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Noiembrie 23, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2011 In cazul unei conversii, raportul ar fi de 1 dinte fata la 3,5 dinti spate. SURSA Bafta. Multumesc. S-ar parea ca as ajunge aproape la acelasi lucru montand pe spate 50 sau 51. Sa vedem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 Sa vezi ce????? Matematica e a dracului de imprtiala daca nu e facuta de un contabil.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Noiembrie 26, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2011 Sa vezi ce????? Matematica e a dracului de imprtiala daca nu e facuta de un contabil.... Uite cum arunca replica...si pleaca . Scoate-ne dom´le din "necaz", ca pt contabil sau matematica...nu e tot omul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 pai ti-am dat un link, in tabel ai si demultiplicarea.... ...si stii cum e, a 1-a e rau, a 2-a e subturat ia incearca usor patinat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Noiembrie 27, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2011 Asa este...vina mea ca nu am dat click sa vad tot tabelul cu rapoarte(si graba e de vina). Cat despre a doua chestie...asa fac, nu am alta solutie, dar am zis ca facand schimbarea asta, o sa pot folosi a 2-a cu mai putin ambreiaj omorat. Ideea e ca, pentru ce fac, nu am nevoie de mai mult de 70-80 km/h(si asta doar cand traversez zone "linistite"), asa ca am banuit ca m-ar ajuta schimbarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 (si graba e de vina). ....ca'n trei minute iese cu gaska pe coclauri si n-are timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
letsride.ro Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 Eu mi-am luat de 12 dinti acum 2 luni cu 60ron. Da-mi pe private sa iti zic de unde daca te intereseaza...nush daca am voie sa postez numele aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 bine ma ca vorbiti voi pe privat sa nu va dea la PRO-TV zi frate ce si cum ca d-aia e forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Noiembrie 29, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2011 de acord cu stulewa...spune aici, doar nu o sa ne aresteze . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
letsride.ro Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 moto24.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Decembrie 5, 2011 Autor Share Postat Decembrie 5, 2011 orestte...cred ca o sa tin cont de ce spunea stulewa si o sa pun un 50/51 pe spate, iar pe fata las cum este. merci oricum! letsride...merci de info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 Uite cum arunca replica...si pleaca . Scoate-ne dom´le din "necaz", ca pt contabil sau matematica...nu e tot omul scuze, nu am mai urmarit topicul. spuneai ca ai 47 pe spate si 13 fata, si ca nu esti convins daca 50/13 e similar cu 47/12. Ce vroiam sa spun este ca e extrem de simplu sa calculezi diferitele rapoarte ale transmisiei si sa vezi care e diferenta, inclusiv procentuala, intre ele. Poti merge si mai departe, bagand in calcul si rapoartele cutiei, dar pentru "ochiometrie" e suficient sa socotesti doar pinioane/foi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Decembrie 8, 2011 Autor Share Postat Decembrie 8, 2011 scuze, nu am mai urmarit topicul. spuneai ca ai 47 pe spate si 13 fata, si ca nu esti convins daca 50/13 e similar cu 47/12. Ce vroiam sa spun este ca e extrem de simplu sa calculezi diferitele rapoarte ale transmisiei si sa vezi care e diferenta, inclusiv procentuala, intre ele. Poti merge si mai departe, bagand in calcul si rapoartele cutiei, dar pentru "ochiometrie" e suficient sa socotesti doar pinioane/foi Acum ca spui asa, e drept ca se poate aproxima cam cat e dupa virgula...numai ca tabelul dat de stulewa e mura-n gura, cum e vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 revin la obsesia anterioara cu matematica si spun ca se poate chiar sti exact ce e dupa virgula, nu doar aproxima, insa e mai relevat pe varianta modificarilor procentuale fata de raportul anterior la motorul tau nu e o problema daca mergi pe 12 (daca gasesti asa mic) nu are putere mare sa intinda rapid lantul, insa e de preferat sa ramai pe 13 si sa urci la un 50-51 pe spate. stiulete e un mare om, in special de cand a pus topicul despre acvaristica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 http://www.gearingcommander.com/ poate va e de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.