Sari la conținut

campionatul national de hard enduro din romania 2012


Postări Recomandate

Incepand cu 2012,5 cluburi au hotarat sa isi desfasoare prietenestile intr-un campionat cu totul nou:campionatul national de hard enduro.zonele vor fi foarte clare pana acum:deva,sibiu,valcea,piatra neamt si caras severin,toate cursele se vor desfasura sub patronajul FRM,iar la sfarsitul anului se vor desemna campionii pe categoriile A si B.Calificari in urma prologului,2 zile de concurs,timpi de plecare si sosire,se vor standardiza la toate curseleiar un sportiv care se da in campionat trebuie sa aiba minim 4 curse la activ pentru a puncta in clasamentul general..Incercam cu pasi mici sa dezvoltam acest campionat,probabil vor fi destule lacune,greseli,erori etc..dar ne dorim sa ajunga unul din cele mai mari campionate de enduro din europa de est atat cat se mai poate.

 

Revin cu amanunte dar pana atunci ca de obicei astept sugestii,pareri,indicatii pretioase,sfaturi..

 

Stef

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Incepand cu 2012,5 cluburi au hotarat sa isi desfasoare prietenestile intr-un campionat cu totul nou:campionatul national de hard enduro.zonele vor fi foarte clare pana acum:deva,sibiu,valcea,piatra neamt si caras severin,toate cursele se vor desfasura sub patronajul FRM,iar la sfarsitul anului se vor desemna campionii pe categoriile A si B.Calificari in urma prologului,2 zile de concurs,timpi de plecare si sosire,se vor standardiza la toate curseleiar un sportiv care se da in campionat trebuie sa aiba minim 4 curse la activ pentru a puncta in clasamentul general..Incercam cu pasi mici sa dezvoltam acest campionat,probabil vor fi destule lacune,greseli,erori etc..dar ne dorim sa ajunga unul din cele mai mari campionate de enduro din europa de est atat cat se mai poate.

 

Revin cu amanunte dar pana atunci ca de obicei astept sugestii,pareri,indicatii pretioase,sfaturi..

 

Stef

 

 

M-as inscrie de azi.Mi se pare o idee super.As readuce in discutie un subiect fierbinte:cei care au un palmares de campioni,se vor putea bate cu cei de la hobby(B)?Nu ar trebui gasita o solutie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-as inscrie de azi.Mi se pare o idee super.As readuce in discutie un subiect fierbinte:cei care au un palmares de campioni,se vor putea bate cu cei de la hobby(B)?Nu ar trebui gasita o solutie?

topicul l-am deschis tocmai in ideea sa ne consultam in mod direct cu participantii..cum ziceam si mai sus asteptam propuneri..ideea este ca nu se vor castiga cine stie ce premii ca sa merite sa te dai la alta categorie..sunt convins ca ervin,mani%co nu se vor da niciodata la hoby..orice profi se va face in cel mai bun caz de ras daca se da la hoby..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

haaaaaaa, bine ma ca ai readus in discutie problemele de acum doi ani de la Rasnov ;)

 

e tare propunerea ta, sti bine ca sunt PRO!!! cred doar ca trebuie dezbatut public un regulament particular al acestui campionat.

 

* nivelul/clasa participantilor

* marcajl traseului: GPS/BANDA/GPS+BANDA un sistem pentu toate etapele

* sistemul de cronometrare min/sec min/sec/milsec

* penalizarile

* arbitrarea

* regulile de parc rece(daca sunt reguli trebuiesc RESPECTATE de toti participantii) AM ZIS CU ECUSON, DAAA?!? :friends: (vand ecusoane, trei la boua beri)

* inspectia tehnica: trebuie sa ataraga atentia asupra eventualelor defectiuni, lasand la alegerea riderului daca le rezolva sau nu. excluderea din concurs se face doar daca defectiunea pune in pericol viata sau integritatea corporala a concurentului. (v-am zis la HEPN ca ramaneti fara frane? v-am zis... unii au schimbat altii nu... :crack: )

 

 

si lista e deschisa, probleme cu inscrierea in concurs va fi doar in primii 2-3 ani, mai departe se cerne malaiul :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

haaaaaaa, bine ma ca ai readus in discutie problemele de acum doi ani de la Rasnov ;)

 

e tare propunerea ta, sti bine ca sunt PRO!!! cred doar ca trebuie dezbatut public un regulament particular al acestui campionat.

 

* nivelul/clasa participantilor

* marcajl traseului: GPS/BANDA/GPS+BANDA un sistem pentu toate etapele

* sistemul de cronometrare min/sec min/sec/milsec

* penalizarile

* arbitrarea

 

 

sunt discutii intense pe tema asta,marcajele vor fi clar pe banda,vom incerca sa folosim cel putin la traseu acelasi tip de banda,iar sistemul de cronometrare va fi la secunda..cand ai zeci de km de traseu nu cred va va veni cineva la milisecunda..distanta traseului se va standardiza aproape,traseele se vor intinde pe undeva la 100 de km prima si 40-50 a doua zi..

 

revin..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io zic, ca cel mai clar e cu gps si banda, sti bine ca se mai fura banda si e naspa si pt concurenti si pentru organizator....

 

Cataline,nu toata lumea ar avea posibilitatea unui gps,iar multi nu s-ar descurca cu el prin padure.S-a demonstrat la alte curse ca se poate:banda+vopsea+indicatoare.Raman celelalte probleme,multe dintre ele fiind aproape minimale,in locatiile amintite de Stefan mai sus.Chiar daca nu stiu ce solutii se gasesc in legatura cu campionii "de B",pe mine personal nu ma incanta sa merg la o cursa unde stiu deja ca voi fi cocosit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bart draga, asa e la concurs :D, nu poate castiga toata lumea.

 

Stiu Mark,dar nu tin sa castig!Sunt multi care vin la curse doar pentru distractie.Eu ma distrez luptand,dar mi-ar placea sa lupt impotriva celor mai apropiati de nivelul meu.Stiu ca va fi greu sa-i impaci pe toti,dar de aia stam pe forum,sa discutam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai din acest motiv unii se bat pe primul moc alti ptr locul 5 si tot asa... insa un regulament care sa prevada promovabilitatea celor care termina in top 5 in esalonul superior mi se pare de bun augur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...nu tin sa castig! Sunt multi care vin la curse doar pentru distractie...

Tocmai de aceea soluția este fără premii în bani la clasa B. O diplomă, o cupă, o strângere de mână și gata. Majoritatea beiștilor vin să termine cursa, să-și dovedească lor însuși că sunt în stare, satisfacția personală etc. Cine vrea big bucks să meargă la luptă la A. Simplu elementar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai de aceea soluția este fără premii în bani la clasa B. O diplomă, o cupă, o strângere de mână și gata. Majoritatea beiștilor vin să termine cursa, să-și dovedească lor însuși că sunt în stare, satisfacția personală etc. Cine vrea big bucks să meargă la luptă la A. Simplu elementar.

da exact asa m-am gandit si eu..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de acord cu promovarea primilor 5, de asta am si zis ca vor fi problemutze in primii doi trei ani, cat despre gps... vrei sa iti pui ok, nu vrei, nu iti permiti sa cumperi inchiriezi...cu ajutorul gps-ului putem verifica eventualele contestatii, limitari de viteza si alte kkturi d-astea. oricum marea majoritate a riderilor de hard-enduro au gps deci nu ar fi o problema decat pentru maxim 5% zic eu...

 

utilizarea gps-ului scuteste organizatorul de arbitrii in cp-uri, da un mare plus riderului in caz de ceata, vizibilitate redusa,noapte etc sa nu mai vorbim de comunicarea pozitiei exacte in momentul unui accident, lucru vital in unele situatii.

 

cred ca se poate obtine de la frm o lista cu top 10 piloti de la clasele a,b si c la disciplinele motocros,enduro,enduro-cros ce se pot folosi pentru crearea claselor de concurs. cred ca ar fi mai mult decat ok sa se cumuleze a si b in clasa profi si c-ul sa ramana debutantilor cu exceptia primilor 5 de la c din anul trecut. alegerea clasei superioare de catre un pilot de clasa c sa fie optionala iar daca se cere retrogradarea la clasa inferioara punctele optinute pana in momentul respectiv se anuleaza acesta intrand in clasamentul clasei "debutanti" cu zero puncte.

Daca un pilot de categoria profi, din terte motive doreste sa mearga in cadrul cursei pe traseul clasei debutanti el nu va puncta in clasamentul cursei, si viceversa.

Daca unul din cei 5 piloti ai clasei c nu doreste promovarea si in anul competitional se claseaza in primii 5 la clasa debutanti el este automat trecut in clasa profi in anul urmator.

Daca pilotul doreste participarea in continuare la clasa c poate participa la cursa dar nu intra in clasamentul cursei/campionatului.

 

sper ca astfel sa se rezolve problemele miejilor care se duc la scola a sa se bata cu aia de clasa a 4-a si sa fie invingatori. :crack:

 

pentru a diferentia cele doua clase in timpul cursei fundalul numerelor de concurs va fi diferit, de exemplu profi galben, debutanti rosu.

numarl de concurs trebuie sa fie acelasi la toate cursele si sa se stabileasca la prima cursa din an sau inaintea acesteia, fara figuri d-alea ca eu am 16 pe motoreta, si nu vreau sa il schimb... a, da, pa la revedere mi-a parut bine.

trebuie sa dam putin militaria jos din pod ca e prea mare haosul... zic io :D

 

fara ordine si disciplina nu vom putea avea un campionat frumos, fara contestatii, fara incidente si discutii. succesul primelor editii va fi decisiv pentru atragerea sponsorilor si de aici cresterea standardelor si imagini curselor.

 

astept critici :P

ma apuc de studiu acum :friends:

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jumba,foarte bine punctate problemele,in prima faza inscrierile se vor face online,numarul de concurs de la deva,se va folosi de pilot tot campionatul.In momentul care te inscrii comunici automat pe fisa si numarul de concurs..la inscriere iti iei plicul si gata..fiecare club poate sa isi personalizeze numerele cum doreste,dar culorile pe categorii si numerele concurentului vor fi aceleasi..

 

in ceea ce priveste traseul,va fi marcat pe banda dar poti sa ii primesti si virtual pe gps..nu vrem sa impunem din prima gps ca o sa inceapa oamenii cu comentarii,ca nu au,ca nu sunt posibilitati financiare etc..

 

acum astept discutiile cu celelalte cluburi sa vedem cum ne legam cat mai bine ,datele de concurs sunt deja stabilite si vor fi anuntate in calendarul federal..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de acord cu promovarea primilor 5, de asta am si zis ca vor fi problemutze in primii doi trei ani, cat despre gps... vrei sa iti pui ok, nu vrei, nu iti permiti sa cumperi inchiriezi...cu ajutorul gps-ului putem verifica eventualele contestatii, limitari de viteza si alte kkturi d-astea. oricum marea majoritate a riderilor de hard-enduro au gps deci nu ar fi o problema decat pentru maxim 5% zic eu...

 

utilizarea gps-ului scuteste organizatorul de arbitrii in cp-uri, da un mare plus riderului in caz de ceata, vizibilitate redusa,noapte etc sa nu mai vorbim de comunicarea pozitiei exacte in momentul unui accident, lucru vital in unele situatii.

 

cred ca se poate obtine de la frm o lista cu top 10 piloti de la clasele a,b si c la disciplinele motocros,enduro,enduro-cros ce se pot folosi pentru crearea claselor de concurs. cred ca ar fi mai mult decat ok sa se cumuleze a si b in clasa profi si c-ul sa ramana debutantilor cu exceptia primilor 5 de la c din anul trecut. alegerea clasei superioare de catre un pilot de clasa c sa fie optionala iar daca se cere retrogradarea la clasa inferioara punctele optinute pana in momentul respectiv se anuleaza acesta intrand in clasamentul clasei "debutanti" cu zero puncte.

Daca un pilot de categoria profi, din terte motive doreste sa mearga in cadrul cursei pe traseul clasei debutanti el nu va puncta in clasamentul cursei, si viceversa.

Daca unul din cei 5 piloti ai clasei c nu doreste promovarea si in anul competitional se claseaza in primii 5 la clasa debutanti el este automat trecut in clasa profi in anul urmator.

Daca pilotul doreste participarea in continuare la clasa c poate participa la cursa dar nu intra in clasamentul cursei/campionatului.

 

sper ca astfel sa se rezolve problemele miejilor care se duc la scola a sa se bata cu aia de clasa a 4-a si sa fie invingatori. :crack:

 

pentru a diferentia cele doua clase in timpul cursei fundalul numerelor de concurs va fi diferit, de exemplu profi galben, debutanti rosu.

numarl de concurs trebuie sa fie acelasi la toate cursele si sa se stabileasca la prima cursa din an sau inaintea acesteia, fara figuri d-alea ca eu am 16 pe motoreta, si nu vreau sa il schimb... a, da, pa la revedere mi-a parut bine.

trebuie sa dam putin militaria jos din pod ca e prea mare haosul... zic io :D

 

fara ordine si disciplina nu vom putea avea un campionat frumos, fara contestatii, fara incidente si discutii. succesul primelor editii va fi decisiv pentru atragerea sponsorilor si de aici cresterea standardelor si imagini curselor.

 

astept critici :P

ma apuc de studiu acum :friends:

 

Ai gandit-o vreo cateva zile dar ai punctat exact unde trebuie!Felicitari!In legatura cu gps-ul raman deacord cu Stef.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai gandit-o vreo cateva zile dar ai punctat exact unde trebuie!Felicitari!In legatura cu gps-ul raman deacord cu Stef.

 

 

am gandit-o cu ani in urma... e veche discutia doar ca atunci ne doream iesirea de sub tutel frm-ului si cautam un regulament comun pentru "prietenesti" anii au trecut, am mai crescut si noi si am descoperit ca draqu nu e chiar asa de negru cu federatia. ideea infintarii unei ramuri noi o aveam inca de la primele editii de EMD daca isi mai aminteste Stefi serile luuungiii si insetate :friends:

 

rbr e in ecuatie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jur ca nu va inteleg ce-i asa mare problma cu selectarea claselor.

La scoala e vre-o problema daca ai 10 ani si vrei sa te inscrii in clasa a 1-a? Repetentii care se bucura de premiul intai se discrediteaza singuri.

Eventual niste premii simbolice la hobby si cu asta basta. Oricum sa fim seriosi, nu stiu cine cheltuie 300 euro/weekend si 5000/motor care se bucura la un cauciuc,1L de ulei sau 200 ron.

Si inca altceva, la un concurs nu sunt 30 de locul intai. Trebuie sa castige unul singur. Daca ala care castiga trece la A, o sa castige urmatorul samd, nu se termina discutia niciodata, tot raman restul care nu castiga :P.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jur ca nu va inteleg ce-i asa mare problma cu selectarea claselor.

La scoala e vre-o problema daca ai 10 ani si vrei sa te inscrii in clasa a 1-a? Repetentii care se bucura de premiul intai se discrediteaza singuri.

Eventual niste premii simbolice la hobby si cu asta basta. Oricum sa fim seriosi, nu stiu cine cheltuie 300 euro/weekend si 5000/motor care se bucura la un cauciuc,1L de ulei sau 200 ron.

Si inca altceva, la un concurs nu sunt 30 de locul intai. Trebuie sa castige unul singur. Daca ala care castiga trece la A, o sa castige urmatorul samd, nu se termina discutia niciodata, tot raman restul care nu castiga :P.

e nu e chiar asa... daca ai luat premiul I te duci in clasa mai mare... daca dupa un an la clasa mare in care nu ai fost in primii 5?! te poti intoarce. Si in zilele ce vin un cauciuc o sa fie o marfa valoroasa. Ideea e nu sa castige toti ci sa nu castige de multe ori la rand acelas. In cursele de WTCC si chiar in WSBK daca cineva castiga de prea multe ori se revede regulamentul ca nu cumva respectivul sa fi gasit o chichita sa castige ... la noi ar fi frumos sa se promoveze.. iar ca premiu anual al locurilor fruntase la clasa A propun ca premiere o participare la un eveniment international gen Erdzberg , Last man.... etc. Cred ca ar fi motivant ptr unii si ar ridica si valoare campionatului prin castigarea de exp internationala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

presedinti de club si o parte din membri cluburilor ce fac cursele respective,intilnitiva sa vb sa stabiliti un regulament comun !nu pe forum se fac regulamente.ci doar pareri ca si a mea.si cei de A ce se dau la B ptr titlu sint de c...at si nu o sa aiba satisfactii adevarate asa ca, faca ce vor.va salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

presedinti de club si o parte din membri cluburilor ce fac cursele respective,intilnitiva sa vb sa stabiliti un regulament comun !nu pe forum se fac regulamente.ci doar pareri ca si a mea.si cei de A ce se dau la B ptr titlu sint de c...at si nu o sa aiba satisfactii adevarate asa ca, faca ce vor.va salut.

dupa sarbatori avem de gand sa programam o sedinta sa punem tot la punct..pana in luna mai cand incepe marele bal avem tot timpul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba si pe forum, cine-i interesat citeste si isi exprima liber parerea. daca ideea e buna e pusa in practica daca nu basta!

 

uite inca una: regulamentul general nu se poate modifica decat inainte de inceperea campionatului.

 

adica: daca s=au alergat doua curse o din cinci si s-a descoperit o eroare in regulament acesta se modifica abia anul urmator si nu la cererea publicului cu gura mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit eu cu cei de la federatie in calitatea mea de presedinte de club despre aceste probleme si mi-au spus ca iei nu pot lua masuri inpotriva regulamentului interior al fiecarui club si ca iei nu pot obliga concurentii clasei B ,cistigatori ai mai multor competitii sa participe la clasa A .Nu pot sa ne calculeze timpi,nu au om sa verifice traseele,pe fiecare club il lasa sa faca cum vrea si ce vrea.Ei sint doar interesati sa ne ia bani, sa traiasca bine pe bani cluburilor in timpul competitilor si cam atit.Cu ce vau ajutat cei de la FRM pe alte cluburi sa-mi spuneti si mie ? Ca sa punem noi "cluburile" regulamentele la punct trebuie sa ne intilnim cu totii,sa le discutam si atunci sar putea face ceva,daca FRM nu ia in considerare cerintele cluburilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...