Jump to content

regulament general al campionatului de hard enduro


Recommended Posts

REGULAMENT GENERAL AL CAMPIONATULUI DE HARD-ENDURO

 

Campionatul de hard enduro,se vrea un campionat desfasurat sub tutela FRM de cluburile care pana in prezent organizau cupele prietenesti.Campionatul va avea in 2012 un regulament general comun de punctaj prezentat mai jos si regulamente de concurs individuale,adaptate fiecarei curse in parte.

Atentie,regulamentul general nu inlocuieste sub nici o forma regulamentele interne ale

fiecarei etape in parte.

PARTICIPARE

1.Pot participa in cadrul campionatului piloti legitimati la un club sportiv afiliat la FRM sau cu licente internationale FIM sau UEM

2.Documentele pe cate trebuie sa le detina fiecare sportiv la o etapa de campionat tin strict de regulamentul intern al cursei respective.

3.Motocicletele trebuie sa fie produse de serie,cu omologare pentru circulatie pe drumuri

publice,sa fie inmatriculate,sa aiba far si lampa de frana spate functionale,pentru situatia in care se tranziteaza drumurile publice.

CATEGORII

1.In cadrul campionatului se va alerga pe 2 categorii :

A(profi/expert)-tehnica de pilotaj foarte buna si conditie fizica excelenta

B(hobby/medium)-tehnica buna de pilotaj si conditie fizica buna

STRUCTURA SI SISTEM PUNCTARE

1.Campionatul este alcatuit din 5 etape organizate de cluburile :Moto Club Haita-Deva,

A.M.C. Bogdan-Sibiu,Free Bike Team-Rm.Valcea,Zen World Extreme-Piatra Neamt,

Regimentul 13-Caras Severin.

2.Pentru a puncta in campionat pilotii trebuie sa participe la minim 3 etape.

3.Fiecare club organizator va avea sistemul propriu de punctare si penalizare,sistem care va fi prezentat pe site-ul clubului si la sedintele de briefing,dar structura va fi urmatoarea :

prolog-stabilire pozitie grila de start

prima zi :timp sosire minus timp plecare minus eventuale penalizari

a doua zi : timp sosire minus timp plecare minus eventuale penalizari

clasament final:cei mai mici timpi obtinuti din adunarea

celor 2 zile de concurs

5.In urma fiecarei etape clubul organizator va prezenta o lista finala cu primii 50 de concurenti ptr ambele categorii(primii 50 cat A si primii 50 cat.B )

6.Punctajul se va face dupa urmatorul grafic :

loc 1 110 pct

loc 2 100 pct

loc 3 90 pct

loc 4 80 pct

loc 5 70 pct

loc 6 65 pct

loc 7 60 pct

loc 8 55 pct

loc 9 50 pct

loc 10 45 pct

loc 11 44 pct

incepand cu locul 11 pana la locul 50 punctajul descreste cu 1,locul 50 primind 5 puncte.

6.Pilotul care abandoneaza din orice motiv in timpul unei etape,primeste 2 puncte din oficiu.

7..Pilotii care sunt si in cluburile organizatoare si inscrisi in campionat,nu au voie sa alerge decat la etapele organizate de celelalte cluburi,la sfarsit adunandu-se ptr a 5-a etapa la care nu poate participa,cel mai slab rezultat al sau din celelalte 4 etape.

8. Penalizarile de orice tip fac parte din regulamentul interior al fiecarei etape .

9.Concurentul nu isi poate schimba clasa de concurs pe durata campionatului in anul respectiv.

10.Fiecare club organizator va preda pentru verificare si validare finala listele cu rezultatele in maxim 48 de ore de la terminarea oficiala a cursei,pentru a fi afisate pe site-ul FRM.

 

STRUCTURA TRASEU

1.Traseele vor fi structurate astfel incat sa fie o singura trecere (nu se vor da mai multe ture)si vor insuma un minim de 120 de km in cele 2 zile de cursa.

2.Marcajele vor fi generale pe banda,fiecare club isi alege modelul preferat,si acolo unde

se impune organizatorul va folosi in paralel si GPS-uri pe langa marcaje.

3.Se admit la start maxim 200 de piloti indiferent de categorie la oricare din etape.

4. Numerele vor fi diferite de la o etapa la alta si se vor obtine in ordinea inscrierii.

5.Categoria A va avea numere de la 1 la 100,iar categoria B de la 101 la 200.

 

PREMIERE

1.Clasamentul final al campionatului va fi premiat cu premii in bani si obiecte la ambele

categorii de piloti pentru primele 3 locuri.

2.Separat de clasamentul final fiecare club isi premiaza locurile dupa regulamentul intern.

Edited by atillas
Link to post
Share on other sites

participare, 2. documentele obligatorii sunt: licenta, asigurare etc

ele se anunta cu cel putin 30 zile inainte de start

 

 

structura si sistem punctare:fiecare regulament particular/sistem punctare afisat cu cel putin 30 zile inainte de start

 

;)

Link to post
Share on other sites

da bre, de la egal le egal amical, toata lumea cu 110kg+ fara fente cu crosuri de 95 :crack:

Edited by stulewa
Link to post
Share on other sites

las ca pun pe 30 numerele de pe 525, eventual si plasticele daca insisita organizatorul. oare cu numere false e voie? :laugh:

tre sa avem eventual stingator, triunghi si trusa medicala la zi?

Link to post
Share on other sites

las ca pun pe 30 numerele de pe 525, eventual si plasticele daca insisita organizatorul. oare cu numere false e voie? :laugh:

tre sa avem eventual stingator, triunghi si trusa medicala la zi?

fratilor,lasati rautacismele la o parte..nu trebuie numere pe ele,nimeni nu sta sa culeaga tablele din padure,dar asa e oficial asa scriem si noi..in rest cu conditiile de participare se stie clar:asigurari,vize medicale,buletine identitate,taxe frm etc etc..dupa cum ziceam regulamentul general completeaza regulamentele interne ale fiecarei etape in parte.

 

practic orice sportiv care vine si se da la 3 etape, poate sa aiba norocul sa mai salte un premiu la sfarsit de an.Ptr noi ca si cluburi nu reprezinta decat o cheltuiala in plus,dar vrem sa fie asa.

 

sicer eu faceam doar un regulament in ceea ce priveste strict punctajul si gata,dar asa am mai aprofundat putin problema.

 

timp sosire minus timp plecare plus eventuale penalizari

 

EXACT..GEZA TIMP PARCURS TOTAL-PENALIZARI

 

participare, 2. documentele obligatorii sunt: licenta, asigurare etc

ele se anunta cu cel putin 30 zile inainte de start

 

 

structura si sistem punctare:fiecare regulament particular/sistem punctare afisat cu cel putin 30 zile inainte de start

 

;)

STIU JUMBA,AM VRUT SA SCRIU,DAR TOATE CURSELE AU ACELEASI REGULI SI NU ISI MAI AVEA ROSTUL SA LE MAI SCRIU INCA O DATA.

DEVA DEJA ARE CERINTELE DE PARTICIPARE AFISATE PE SITE,VALCEA LA FEL PE WWW.FREEBIKETEAM.RO,URMEAZA SI CELELALTE CLUBURI SA AFISEZe

(oricum de 2 ani de zile se stie ca trebuie documentatia asta pentru participare)

Link to post
Share on other sites

BAAAAAA, NEINTERESANT.... DACA NU O SA SCRI O SA SE TREZEASCA VRE-UN DESTEPT SA URLE LA INSCRIEIRE IN ZIUA CURSEI CA EL N-A STIUT, CA LUI NU I-A ZIS NIMENI SI TRA LA LA...TI-A FOOOTOOOT EVENIMENTUL...

 

ORICE cacao ISI ARE ROSTUL PENTRU CA ACUM INVENTAM IARASI APA CALDA, NU APA CALDUTA, NU APA FIARTA , NU APA CALAIE...

 

ORGANIZATORUL ARE OBLIGATIA DE A POSTA REGULAMENTUL SI RESPONSABILITATEA DE A IL PUNE IN APLICARE FARA ABATERI.

 

SPORTIVUL ARE OBLIGATIA DE A CITI SI RESPECTA REGULAMENTUL SI DE A SE SUPUNE DECIZIEI ORGANIZATORULUI ACEASTA DIN URMA PUTAND FI CONTRAMANDATA SAU APROBATA IN URMA CONTESTATIILOR DEPUSE LA FEDERATIE ACEASTA JUCAND UN ROL DE ARBITRU INTRE CELE DOUA PARTI.

 

DACA PE SPORTIV IL DOARE LA BANANA DESPRE REGULAMENT... AI CITIT REGULAMENTUL? NU... ADIO, PA, MAI STUDIAZA !

Link to post
Share on other sites

stafane, chiar nu e vorba sa rautati, insa daca locul 7 iti depune contestatie ca cei din fata lui nu au respectat regulamentul si nu au avut motoare inmatriculate, cum e? ca jurist gandeste-te daca este acoperitoare o declaratie pe proprie raspundere prin care concurentul zice ca are motoreta inmatriculata. ce faci daca e o belea? cine plateste? cine raspunde??

Link to post
Share on other sites

stafane, chiar nu e vorba sa rautati, insa daca locul 7 iti depune contestatie ca cei din fata lui nu au respectat regulamentul si nu au avut motoare inmatriculate, cum e? ca jurist gandeste-te daca este acoperitoare o declaratie pe proprie raspundere prin care concurentul zice ca are motoreta inmatriculata. ce faci daca e o belea? cine plateste? cine raspunde??

In primul rand o declaratie pe proprie raspundere,creeaza pentru respectivul pilot niste obligatii,obligatii pe care daca le incalca raspunde in mod direct.Oricum orice portiune de drum public,va fi semnalizata si dirijata de echipaje de politie rutiera,daca traseul traverseaza un drum public. Fiind concurs prin federatie,se considera accident sportiv in cadrul unei competitii sportive oficiale,daca vreunul face o boacana.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Revin cu cateva amanunte:

 

campionatul de hard enduro se va numi anul acesta Cupa Romaniei la Hard Enduro,va avea 5 cupe sau etape,deschiderea campionatului fiind la Deva.

Regulamentul general se va prezenta la fiecare etapa,si nu va ingradi nici un regulament particular al etapelor.

In saptamana urmatoare revin cu regulamentul final ce se va putea modifica doar in 2013 .

 

Va dorescu un sezon excelent tuturor.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

O mica sugestie:

 

La clasa B (hobby) nu ar trebui permisa inscrierea vreunui rider care are la activ participari in vreun campionat national de enduro, endurocross si chiar motocross cu exceptia domnisoarelor, a concurentilor sub 16 ani sau a celor din clasa amatori din motocross.

 

E o chestiune de morala sportiva...

 

 

 

Sau poate, pe langa clasa A(expertii aproape profi) si B(amatorii foarte priceputi) ar trebui sa existe si o clasa cu adevarat "Hobby", care sa mearga pe acelasi traseu cu clasa B dar sa conteze separat in clasament. Poate asa o sa se simta un pic mai importanti si respectati si rider-ii de weekend care de fapt formeaza uneori chiar grosul unui concurs.

 

Mult succes!!!

Edited by T0XIC
Link to post
Share on other sites

probabil se refera la motocrosistii care cistiga la hobby unde-i shotereala deci de gaz blana...normal ca n-au nici o sansa cu ei:)

cel mai bine e Toxic, sa migrezi la profi unde e semi-shotereala sau "hard"-shotereala

Link to post
Share on other sites

cum o fi aia "experti aproape profi" ? adica sunt aia care depun CV uri pe la sponsori si asteapta primul fluturas de salariu?? problema e cred imposibil de gestionat, si spun asta strict din experienta proprie. Am fost cred prin 2007 la o cursa din CNE (zarnesti). Asta inseamna ca nu ar trebui sa ma dau decat la A, desi sunt pamant de flori si e mare minune daca adun 20 we/an in care sa ies cu mobra? Motoretistii buni nu cred ca se vor inscrie la B, iar motocrosisti nu cred ca au mari sanse daca este un traseu clasic de enduro. Premii semnificative oricum sunt doar la A si doar pentru primii 3, deci nu vad cu ce s-ar simti "neimportanti" enduristii de weekend. Vrei premii, te antrenezi si progresezi. Nu te poti astepta la diplome altfel. Cred ca ai o problema cu respectul pe care il astepti, o cursa totusi se vrea o competitie unde vi doar daca esti in stare fixic si tehnic sa termini.

Link to post
Share on other sites

...acuma fiecare intelege ce vrea... si daca stam sa ne legam punctual de expresii nu o sa vedem niciodata imaginea de ansamblu... asa ca reformulez... "repetate participari si sezoane incheiate"...

 

eu personal nu caut premii... enduro inseamna pentru mine camaraderie si placerea de a descoperi locuri si oameni faini, toti condusi de aceeasi pasiune... arogantele si nesimtirea nu prea au loc in "padure".... la asta se adauga admiratia pentru cei care prin munca multa ajung la performanta....

 

... dar idealist cum sunt ma deranjeaza sa ii vad pe unii amatori care merg saracii binishor ajungand pe locul 15-20 la clasa B cand pe primele 10 locuri sunt oameni cu REPETATE participari si chiar podiumuri prin campionate... de-asta cred ca cel mai corect ar fi infintarea unei clase denumita "HOBBY" asa cum in motocross exista clasa amatori.

 

 

E doar o parere... ride on & safe!

Link to post
Share on other sites

...acuma fiecare intelege ce vrea... si daca stam sa ne legam punctual de expresii nu o sa vedem niciodata imaginea de ansamblu... asa ca reformulez... "repetate participari si sezoane incheiate"...

 

eu personal nu caut premii... enduro inseamna pentru mine camaraderie si placerea de a descoperi locuri si oameni faini, toti condusi de aceeasi pasiune... arogantele si nesimtirea nu prea au loc in "padure".... la asta se adauga admiratia pentru cei care prin munca multa ajung la performanta....

 

... dar idealist cum sunt ma deranjeaza sa ii vad pe unii amatori care merg saracii binishor ajungand pe locul 15-20 la clasa B cand pe primele 10 locuri sunt oameni cu REPETATE participari si chiar podiumuri prin campionate... de-asta cred ca cel mai corect ar fi infintarea unei clase denumita "HOBBY" asa cum in motocross exista clasa amatori.

 

 

E doar o parere... ride on & safe!

cum spuneam anul asta filmam "episodul pilot",daca place publicului si avem concurenti la start,o sa fie mai mult decat ok pentru toata lumea.Ideea este ca nu poti sa migrezi in timpul campionatului de la o clasa la alta,iar premiile mari vor fi la profi..hobby nu sunt decat cei care se pregatesc sa creasca spre un nivel superior sau cei de weekend care se plimba de dragul pasiunii si oricum li se rupe daca termina pe 50 sau 300.

 

oricum cine termina pe primele 5 locuri anul acesta la hobby,de la anul joaca in liga superioara fara discutie.In alta ordine de idei fiind un campionat de hard enduro,nu cred ca mai poate fi vorba de amatori(recte incepatori)cu sperante la podium sau calificari..eu personal(si cred ca multi altii ca mine)voi fi foarte bucuros sa TERMIN toate traseele chiar si ultimul pe lista,dar ce mama dracu,am terminat hard enduro 2012.. :banana:

 

probabil se refera la motocrosistii care cistiga la hobby unde-i shotereala deci de gaz blana...normal ca n-au nici o sansa cu ei:)

cel mai bine e Toxic, sa migrezi la profi unde e semi-shotereala sau "hard"-shotereala

shotereala se va termina incet incet,poteca viteza,forestier blana si drumuri full spann nu vor mai exista decat ca elemente de odihna si legatura intre pasajele de "munca"..hobby a crescut ca nivel foaaarte mult in ultimul timp,asa ca nu prea poti sa mai tragi tare pe curbe.M-am plictisit cati motocrosseri am vazut la deva pe marginea drumului,rupti de oboseala si tremurand,care ma depasisera cu o ora sau doua in urma pe vreun plai cu 70 la ora si dupa cateva "exercitii la bara" s-au muiat ca untul.Cand ii intrebam daca sunt ok,singurul raspuns general era..it"s too hard for me,its fuking crazy the track...asa ca no stress pentru genul acesta de asa zisi sportivi.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

In cursul saptamanii o sa se afiseze primii 20 de sportivi romani pe 2 categorii care au punctat in Etapa nr.1 (enduropanorama ghelari)

Link to post
Share on other sites

să înțelegem că sportivii străini (europeni) sunt discriminați?

doamne fereste nu discriminam pe nimeni,dar 95 % din straini care au fost la deva nu vor veni la restul curselor,si noi facem in primul rand pentru sportivii romani.

Nu stiu daca cuiva in convine sa piarda puncte fiindca au venit din afara 20 tipi care s-au dat gloante si a iesit respectivul pe locul 21,asa are sanse mari sa prinda podium si clasament bun.Trebuie mentionat ca ne adresam IN PRIMUL RAND romanilor si apoi celor din afara.

Link to post
Share on other sites

cea mai ok treaba este infintarea unei rubrici in cererea de inscriere in care sportivul respectiv sa bifeze participarea in cadrul campionatlui daca doreste aceasta. baietii de la viteza percep o extrataxa pentru pilotii straini ce doresc participarea in campionat ;)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...