ciprian Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Dementor KTM Motocross Cup: în culisele cursei de la Ciolpani cu Adrian Răduță, organizator, pilot, promotor Piloții Âşi spectatorii s-au obiÂşnuit cu îmbunătățiri permanente atunci când vine vorba despre circuitul de la Gorgota-Ciolpani. Care sunt noutățile pentru etapa doi a Dementor KTM Motocross Cup, care se va alerga pe acest circuit, sâmbătă, 19 mai? În opinia mea, circuitul are un nivel tehnic destul de înalt Âşi nu necesită deocamdată modificări. Desigur, la o săptămână rămasă până la cursă, ne concentrăm ca trambulinele să se prezinte în stare perfectă. Reparăm Âşi curățăm decolările, nu doar centrul trambulinei, apoi, este foarte important ca unghiurile să fie cele bune. La multe curse la care am participat, în stânga rampei este un unghi, în dreapta este un altul Âşi de aceea este chiar periculos să încerci să depăÂşeÂşti la intrarea pe o trambulină. Nu va fi cazul la Ciolpani. Desigur, mai sunt Âşi celelalte pregătiri, legate de aspect, care-i vor face pe piloți Âşi pe spectatori să se simtă bine Âşi în siguranță: gazonul să fie pus la punct, pregătirea gardurilor, decorarea cu bannerele sponsorilor. Dorim ca totul să fie cât mai „profi”! Gorgota-Ciolpani este circuitul pe care-l cunoÂşti cel mai bine Âşi de care te leagă multe amintiri. Care sunt cele mai interesante momente pe care le-ai trăit pe acest circuit? În varianta veche a circuitului, în 2004, aici am alergat la prima mea etapă de campionat mondial, la clasa MX3. Apoi, în 2010, pe acest circuit am câÂştigat o etapă dificilă din Campionatul Est-European de Motocros, cu mari emoții, concurând cu niÂşte piloți de un nivel foarte bun. TotuÂşi, Ciolpani rămâne unul din circuitele pe care nu îmi place să alerg în competiții, deoarece sunt implicat Âşi în organizare Âşi e dificil să te concentrezi Âşi pe cursă. Chiar îmi aduc aminte că în 2010, înainte de cursă, m-am încuiat într-o cabană, pentru a mă putea concentra aÂşa cum trebuie înainte de start! Apoi, cunoscând circuitul foarte bine, ritmul de pilotaj poate deveni monoton Âşi de aceea prefer un circuit care mă țină în priză prin faptul că nu-i cunosc toate detaliile. Să nu mai punem la îndoială că la Ciolpani toată lumea se aÂşteaptă să câÂştig! Cum trebuie un pilot de motocros să abordeze circuitul de la Ciolpani? Pentru a închide bine un tur, trebuie să fii bine pregătit tehnic, sunt câteva locuri care pun probleme. Trebuie să Âştii să sari corect Âşi să abordezi trambulinele corect. Tocmai de aceea, sunt mulți piloți care nu apreciază acest circuit, dar nu am de gând să-l fac mai uÂşor de abordat. Nu doresc un circuit pe care-l înveți în două-trei săptămâni, ci unul care să te oblige să înveți mereu. Care sunt obiectivele tale pentru sezonul 2012? Îmi doresc doar să mă bucur de curse Âşi să o termin cu bine pe fiecare. Desigur, îmi doresc în continuare să câÂştig. Anul trecut am muncit mult Âşi mi-am asumat riscuri pentru a obține titulatura de Maestru al Sportului, după trei trei titluri de campion național consecutive, aÂşa ca anul acesta am alte priorităti, vreau să contribui la dezvoltarea motocrosul în România, iar asta nu se poate face decât concentrându-ne toată atenția asupra copiiilor, adică exact ceea ce Âşi-a propus Dementor KTM Motocross Cu Dementor KTM Motocross Cup: în culisele cursei de la Ciolpani cu Adrian Răduță, organizator, pilot, promotor Piloții Âşi spectatorii s-au obiÂşnuit cu îmbunătățiri permanente atunci când vine vorba despre circuitul de la Gorgota-Ciolpani. Care sunt noutățile pentru etapa doi a Dementor KTM Motocross Cup, care se va alerga pe acest circuit, sâmbătă, 19 mai? În opinia mea, circuitul are un nivel tehnic destul de înalt Âşi nu necesită deocamdată modificări. Desigur, la o săptămână rămasă până la cursă, ne concentrăm ca trambulinele să se prezinte în stare perfectă. Reparăm Âşi curățăm decolările, nu doar centrul trambulinei, apoi, este foarte important ca unghiurile să fie cele bune. La multe curse la care am participat, în stânga rampei este un unghi, în dreapta este un altul Âşi de aceea este chiar periculos să încerci să depăÂşeÂşti la intrarea pe o trambulină. Nu va fi cazul la Ciolpani. Desigur, mai sunt Âşi celelalte pregătiri, legate de aspect, care-i vor face pe piloți Âşi pe spectatori să se simtă bine Âşi în siguranță: gazonul să fie pus la punct, pregătirea gardurilor, decorarea cu bannerele sponsorilor. Dorim ca totul să fie cât mai „profi”! Gorgota-Ciolpani este circuitul pe care-l cunoÂşti cel mai bine Âşi de care te leagă multe amintiri. Care sunt cele mai interesante momente pe care le-ai trăit pe acest circuit? În varianta veche a circuitului, în 2004, aici am alergat la prima mea etapă de campionat mondial, la clasa MX3. Apoi, în 2010, pe acest circuit am câÂştigat o etapă dificilă din Campionatul Est-European de Motocros, cu mari emoții, concurând cu niÂşte piloți de un nivel foarte bun. TotuÂşi, Ciolpani rămâne unul din circuitele pe care nu îmi place să alerg în competiții, deoarece sunt implicat Âşi în organizare Âşi e dificil să te concentrezi Âşi pe cursă. Chiar îmi aduc aminte că în 2010, înainte de cursă, m-am încuiat într-o cabană, pentru a mă putea concentra aÂşa cum trebuie înainte de start! Apoi, cunoscând circuitul foarte bine, ritmul de pilotaj poate deveni monoton Âşi de aceea prefer un circuit care mă țină în priză prin faptul că nu-i cunosc toate detaliile. Să nu mai punem la îndoială că la Ciolpani toată lumea se aÂşteaptă să câÂştig! Cum trebuie un pilot de motocros să abordeze circuitul de la Ciolpani? Pentru a închide bine un tur, trebuie să fii bine pregătit tehnic, sunt câteva locuri care pun probleme. Trebuie să Âştii să sari corect Âşi să abordezi trambulinele corect. Tocmai de aceea, sunt mulți piloți care nu apreciază acest circuit, dar nu am de gând să-l fac mai uÂşor de abordat. Nu doresc un circuit pe care-l înveți în două-trei săptămâni, ci unul care să te oblige să înveți mereu. Care sunt obiectivele tale pentru sezonul 2012? Îmi doresc doar să mă bucur de curse Âşi să o termin cu bine pe fiecare. Desigur, îmi doresc în continuare să câÂştig. Anul trecut am muncit mult Âşi mi-am asumat riscuri pentru a obține titulatura de Maestru al Sportului, după trei trei titluri de campion național consecutive, aÂşa ca anul acesta am alte priorităti, vreau să contribui la dezvoltarea motocrosul în România, iar asta nu se poate face decât concentrându-ne toată atenția asupra copiiilor, adică exact ceea ce Âşi-a propus Dementor KTM Motocross Cu filmul etapei I Dementor KTM Motocross Cup: în culisele cursei de la Ciolpani cu Adrian Răduță, organizator, pilot, promotor Piloții Âşi spectatorii s-au obiÂşnuit cu îmbunătățiri permanente atunci când vine vorba despre circuitul de la Gorgota-Ciolpani. Care sunt noutățile pentru etapa doi a Dementor KTM Motocross Cup, care se va alerga pe acest circuit, sâmbătă, 19 mai? În opinia mea, circuitul are un nivel tehnic destul de înalt Âşi nu necesită deocamdată modificări. Desigur, la o săptămână rămasă până la cursă, ne concentrăm ca trambulinele să se prezinte în stare perfectă. Reparăm Âşi curățăm decolările, nu doar centrul trambulinei, apoi, este foarte important ca unghiurile să fie cele bune. La multe curse la care am participat, în stânga rampei este un unghi, în dreapta este un altul Âşi de aceea este chiar periculos să încerci să depăÂşeÂşti la intrarea pe o trambulină. Nu va fi cazul la Ciolpani. Desigur, mai sunt Âşi celelalte pregătiri, legate de aspect, care-i vor face pe piloți Âşi pe spectatori să se simtă bine Âşi în siguranță: gazonul să fie pus la punct, pregătirea gardurilor, decorarea cu bannerele sponsorilor. Dorim ca totul să fie cât mai „profi”! Gorgota-Ciolpani este circuitul pe care-l cunoÂşti cel mai bine Âşi de care te leagă multe amintiri. Care sunt cele mai interesante momente pe care le-ai trăit pe acest circuit? În varianta veche a circuitului, în 2004, aici am alergat la prima mea etapă de campionat mondial, la clasa MX3. Apoi, în 2010, pe acest circuit am câÂştigat o etapă dificilă din Campionatul Est-European de Motocros, cu mari emoții, concurând cu niÂşte piloți de un nivel foarte bun. TotuÂşi, Ciolpani rămâne unul din circuitele pe care nu îmi place să alerg în competiții, deoarece sunt implicat Âşi în organizare Âşi e dificil să te concentrezi Âşi pe cursă. Chiar îmi aduc aminte că în 2010, înainte de cursă, m-am încuiat într-o cabană, pentru a mă putea concentra aÂşa cum trebuie înainte de start! Apoi, cunoscând circuitul foarte bine, ritmul de pilotaj poate deveni monoton Âşi de aceea prefer un circuit care mă țină în priză prin faptul că nu-i cunosc toate detaliile. Să nu mai punem la îndoială că la Ciolpani toată lumea se aÂşteaptă să câÂştig! Cum trebuie un pilot de motocros să abordeze circuitul de la Ciolpani? Pentru a închide bine un tur, trebuie să fii bine pregătit tehnic, sunt câteva locuri care pun probleme. Trebuie să Âştii să sari corect Âşi să abordezi trambulinele corect. Tocmai de aceea, sunt mulți piloți care nu apreciază acest circuit, dar nu am de gând să-l fac mai uÂşor de abordat. Nu doresc un circuit pe care-l înveți în două-trei săptămâni, ci unul care să te oblige să înveți mereu. Care sunt obiectivele tale pentru sezonul 2012? Îmi doresc doar să mă bucur de curse Âşi să o termin cu bine pe fiecare. Desigur, îmi doresc în continuare să câÂştig. Anul trecut am muncit mult Âşi mi-am asumat riscuri pentru a obține titulatura de Maestru al Sportului, după trei trei titluri de campion național consecutive, aÂşa ca anul acesta am alte priorităti, vreau să contribui la dezvoltarea motocrosul în România, iar asta nu se poate face decât concentrându-ne toată atenția asupra copiiilor, adică exact ceea ce Âşi-a propus Dementor KTM Motocross Cu filmul etapei I Dementor Motocross Cup Dementor Motocross Cup Motocros cu mâinile curate! CâÂştigă una din cele zece genti dispense de hartie de la Tork! Se mai spune despre motocros ca este un sport murdar. Noi stim insa ca acest lucru e valabil doar atunci cand se alearga pe ploaie si ca toti oamenii normali, ne preocupam de igiena personala, la fel cum avem de grija ca motocicletele noastre sa fie curate mereu. Cum pilotii si mecanicii intra des in contact cu piese acoperite de praf, ulei sau diverse depuneri, e bine ca ei sa isi poata curata mainile, si de ce nu piesele, cu servetele de hartie. Tork 415 Advanced Mini CF Handy pack este un mini-dispenser de hartie de curatat, care integreaza o rola de 120 de metri, cu o latime de 21.5 [Citeste mai mult ...] In culisele cursei de la Ciolpani cu Adrian Răduță, organizator, pilot, promotor Piloții Âşi spectatorii s-au obiÂşnuit cu îmbunătățiri permanente atunci când vine vorba despre circuitul de la Gorgota-Ciolpani. Care sunt noutățile pentru etapa doi a Dementor KTM Motocross Cup, care se va alerga pe acest circuit, sâmbătă, 19 mai? În opinia mea, circuitul are un nivel tehnic destul de înalt Âşi nu necesită deocamdată modificări. Desigur, la o săptămână rămasă până la cursă, ne concentrăm ca trambulinele să se prezinte în stare perfectă. Reparăm Âşi curățăm decolările, nu doar centrul trambulinei, apoi, este foarte important ca unghiurile să [Citeste mai mult ...] Program de desfasurare etapa II Dementor KTM Motocross Cup, Gorgota-Ciolpani, 19 mai 2012 Ne face placere sa anuntam programul etapei II a Dementor KTM Motocross Cup, care se va desfasura pe circuitul Gorgota-Ciolpani, in data de 19 mai: 08:00 – 10:00 REVIZIA TEHNICA 10:00 – 10:20 ANTRENAMENT LIBER MX AMATORI + MX VETERANI 10:25 – 10:45 ANTRENAMENT LIBER MX65 + MX85 10:50 – 11:00 ANTRENAMENT LIBER MX50 11:05 – 11:35 ANTRENAMENT LIBER MX1 + MX2 11:45 – 12:05 ANTRENAMENT OFICIAL MX AMATORI + MX VETERANI 12:10 – 12:30 ANTRENAMENT OFICIAL MX65 + MX85 12:35 – 12:45 ANTRENAMENT OFICIAL MX50 12:50 – 13:20 ANTRENAMENT [Citeste mai mult ...] Dementor Motocross Cup – Etapa I Prundu Mai sunt doar 11 zile pana cand grila de start va cadea pe circuitul de la Gorgota – Ciolpani, pentru etapa cu numarul doi a Dementor KTM Motocross Cup. Pentru ca asteptarea sa fie mai usoara, va puteti delecta cu filmul etapei de la Prundu, realizat de Shutter. “La Ciolpani, la etapa doi a Dementor KTM Motocross Cup, fiecare pilot va primi DVD-ul cursei de la Prundu”, spune Ciprian Popescu, din partea Dual Racing. Dincolo de cupe si medalii, se pare ca pilotii care alearga in aceasta competitie privata se vor alege la sfarsitul sezonului si cu o frumoasa colectie de DVD-uri, pe care o vor [Citeste mai mult ...] Dementor Motocross KTM Cup – Etapa 1 – Teaser Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprian Postat Iunie 18, 2012 Autor Share Postat Iunie 18, 2012 filmul: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprian Postat Octombrie 12, 2012 Autor Share Postat Octombrie 12, 2012 si noul film din Septembrie: http://vimeo.com/51278022 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.