alexyzf75093 Postat Iunie 30, 2012 Autor Share Postat Iunie 30, 2012 (editat) nu gasesti aici segmenti..astea is niste motoare destul de rare....si au fost facute initial doar pentru circuit...deci sunt foarte bune,manevrabile...la anii lor au fost bombe...aici gasesti pastile,semeringuri,garnituri..dar eu nu am gasit veci segmenti si supape....deci cel mai bine il faci in Germania...acolo gasesti tot ce ai nevoie pt el...de aici din Romania cei care ti le aduc tot din Germania ti le aduc...eu am dat aici in Romania la un gushter pt o supapa noua din Germania 69 de euro...(deci calculeaza tu...eu in locul tau as face o treaba buna:as cauta acolo in Germania un motor de FZR 1000 sau de THUNDERACE(acolo gasesti motoare si chestii bune)..ambele iti intra perfect in cadru cu mici ajustari...si ai o bomba de motor cu 145 de cai...si iesi la vreo 200 de euro...;)save money gain power!!! pai chestie e ca io anul trecut am schimbat motorul la yzf merge perfect...are doar 44000km acum si faza naspa e k aici o sa ma coste foarte mult sa cumpar un motor si sa mil puna la service...eu am platit pentru asta 400 sa il urce pe cadru si 200 sa regleze carburatoarele...aici mana de lucru pe ora este 79 euro... dar dc trebuie sa fac mici ajustari pt motoarele de 1000 fzr sau yzf 1000? Editat Iunie 30, 2012 de alexyzf75093 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 pentru ca la suportii de prindere in cadru,dreapta si stanga nu da chiar la gauri...si atunci tre sa faci din doua bucatzi de aluminiu de 1 cm grosime niste pastrate care se prind in cadru si in care vei da doua gauri ca sa prinzi motorul de ele...in rest se potriveste tot..apai pentru 400 de euro nenica...pune-l tu in cadru Doamne fereste!ca iti ia 2 ore.il pui pe un cadru de lemn sub cadru motocicletei si il ridici cu cricu...il prinzi in spate cu axul ala si apoi il ridici la garuile de la suporti...mare branza...conectezi 3 fishe si ii dai shpan....ia aci un link cu unu ce si-a pus motor pe yzf ... http://www.fzrarchives.com/ipb/index.php?showtopic=28781 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexyzf75093 Postat Iunie 30, 2012 Autor Share Postat Iunie 30, 2012 pentru ca la suportii de prindere in cadru,dreapta si stanga nu da chiar la gauri...si atunci tre sa faci din doua bucatzi de aluminiu de 1 cm grosime niste pastrate care se prind in cadru si in care vei da doua gauri ca sa prinzi motorul de ele...in rest se potriveste tot..apai pentru 400 de euro nenica...pune-l tu in cadru Doamne fereste!ca iti ia 2 ore.il pui pe un cadru de lemn sub cadru motocicletei si il ridici cu cricu...il prinzi in spate cu axul ala si apoi il ridici la garuile de la suporti...mare branza...conectezi 3 fishe si ii dai shpan....ia aci un link cu unu ce si-a pus motor pe yzf ... http://www.fzrarchiv...showtopic=28781 o sa mearga cu tot cu carb si restu?fara sa schimb nk?da am vazut ca a facut ala modificarea da io cum o fac:))? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 carburatoarele sunt la fel...inafara de jigloarele principale...asta trebuie s ate uiti tu..in manual la ambele modele...pai e simplu ce a facut ala acolo.,. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexyzf75093 Postat Iunie 30, 2012 Autor Share Postat Iunie 30, 2012 carburatoarele sunt la fel...inafara de jigloarele principale...asta trebuie s ate uiti tu..in manual la ambele modele...pai e simplu ce a facut ala acolo.,. pai e simplu dadak nu ai din ce sa faci si unde sa le faci..normal nu ar trebui sa mearga direct sa pui motoru si sa nu mai reglezi carburile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 pai e simplu dadak nu ai din ce sa faci si unde sa le faci..normal nu ar trebui sa mearga direct sa pui motoru si sa nu mai reglezi carburile? nu merge..carburile nu le poti regla incat sa ai flux mai mare de benzina...aia clar presupune alte jigloare..si probabil alte ace si tuburi emulsoare....in rest sunt la fel carbelitoarele....cu fixarea nu stiu ce sa zic.,,,gaseste un frate sa ti le faca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexyzf75093 Postat Iulie 1, 2012 Autor Share Postat Iulie 1, 2012 (editat) nu merge..carburile nu le poti regla incat sa ai flux mai mare de benzina...aia clar presupune alte jigloare..si probabil alte ace si tuburi emulsoare....in rest sunt la fel carbelitoarele....cu fixarea nu stiu ce sa zic.,,,gaseste un frate sa ti le faca.. nu ma mai complic mai bn mai merg sezonul asta k trebuie sa vin in tara cu ea si sper sa ma si aduca inapoi sa nu am probleme cu ea si dupaia o dau si mai pun ceva si iau una mai mare.. si chestie e ca aici trebuie sa si anunt k am pus motor mai mare pe ea si e mult de umblat... Editat Iulie 1, 2012 de alexyzf75093 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.