TZU Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Salutare tuturor.Am si eu un GSXF de 600 din 92 (cel din avatar) si are un clantanit la distributie cand sta la relantii.Un prieten mi-a sps ca se poate intinde lantul de distributie de undeva, citez:"...de pe aici, dar nu stiu sigur.AAAAA pardon nu e de aici.Nu stiu de unde????????".Si m-am gandit ca trebuie sa fie cineva pe forum care poate vreodata s-a lovit de aceeasi problema sau care stie mai bine.Pe mine in primul rand ma intereseaza 3 lucruri.Daca este vreo problema tzacanitul asta (daca afecteaza motorul motocicletei in cazul in care nu are intinzator),2 daca se poate intinde (ca un alt bajbait de prieten de-al meu mi-a sps ca nu se poate intinde si ca trebuie schimbata toata distributia ),iar 3 de unde se face toata treaba (stiu ca de la motor, dar sincer m-am uitat cam ca magaru la poarta noua),si daca se poate mai exact decat prietenul meu.Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Nu stiu ce fel de intinzator ai tu,dar de obicei,cand distributia incepe sa bata ,inseamna ca trebuie schimbata.Eu asa am facut la motorul meu de curand,era si timpul,avea 60000 de km cand a inceput sa faca figuri. Chestia e ca daca tot tragi de el si mergi asa,cand iti sare sau se rupe ,poti sa-ti iei adio de la motor,trebuie sa cumperi altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZU Postat Iulie 8, 2012 Autor Share Postat Iulie 8, 2012 si ca sa mai salvez un pic din el,chiar nu merge sa il intind macar putin? daca se poate sa imi spui si de unde.merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Nu stiu ce fel de intinzator ai la motorul tau,la mine e hidraulic si a mers sa schimb doar lantul ,fara intinzator. La motoarele mai vechi se schimba atat lantul cat si intinzatorul,deoarece daca lantul incepe sa bata inseamna ca intinzatorul a ajuns la maxim (el intinde lantul singur pe masura ce se uzeaza lantul). Desigur,mai sunt baieti care au umblat la intinzatoare si le intind manual cu tot felu de improvizatii,dar nu recomand.Sunt cativa dintre ei care si-au distrus blocul motor din cauza asta. Stiu ca este o reparatie costisitoare,dar asa este motociclismul in general.nici eu nu aveam in plan sa imi pice distributia dupa ce imi restaurasem motocicleta si bagasem peste 1000 de euro in ea.dar se intampla,sunt fiare. PS:nu m-as baga in locul tau la distributie daca nu stii,trebuie sa te duci la cineva care STII SIGUR ca stie ce face,altfel s-ar putea sa regreti. Poate baietii cu GSXR-uri te pot sfatui mai exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZU Postat Iulie 8, 2012 Autor Share Postat Iulie 8, 2012 am inteles.multumesc mult.acum trebuie sa imi caut un service moto in care sa imi schimb distributia...imi pare bine ca am dat de tine si ca m-ai lamurit cum sta situatia.ca de bajbaiti am tot dat.multumesc inca odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 (editat) Primul lucru: la GSXF distributia e pe mijlocul motorului, nu e asa usor de schimbat lantul! Al doilea: se verifica ce cursa mai are intinzatorul! al meu mai are aprox 1 cm si bate, deci voi schimba doar intinzatorul! al treilea: intinzatorul la gsxf e tip 'ratchet', nu e modelul cu surub, care se retrage invartindu-l cu surubelnita! se desface surubul cel mare din spatele intinzatorului cu atentie sa nu sara arcul intinzatorului si mai apoi corpul intinzatorului si se verifica ce 'cursa' mai are intinzatorul. apoi se reseteaza intinzatorul, se monteaza pe motor si apoi se strange surubul cu arcul ce mentine presiunea pe lant. nu o sa gasesti o defectiune evidenta la intinzator decat in cazuri rare si dezastruoase cand arcul se rupe sau mecanismul de blocare numai functioneaza! Lantul de distrbutie nu trebuie schimbat decat la peste 100.000 de km....cei care zic ca trebuie schimbat si lantul gresesc, lantul nu are nimic de-a face cu bataia. am masurat de curios cat mai are lantul meu pana la limita de uzura intre 21 de pini si mai are peste 2mm pana ajunge la limita (motocicleta are cam 40.000 de km)! ca fapt divers, am schimbat 4 intinzatoare in ultimele 2 luni la motocicletele unor prieteni si doar 2 dintre ele erau HONDA, deci nu numai honda are belele de genu'! si nici una nu a avut nevoie decat de intinzator nou! sunt curios cat o sa tina, la mai toate modelele fiind piese revizuite! spor! Editat Iulie 8, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 userul TNG te poate ajuta !!e din Ciolpani si e maestru in Suzuki !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 am masurat de curios cat mai are lantul meu pana la limita de uzura intre 21 de pini si mai are peste 2mm pana ajunge la limita (motocicleta are cam 40.000 de km)! ai dat motorul pe din doua numai ca sa-i verifici lantul? WOW scrie-n manual limita de uzura la lant pt. GSXF? la Bandit nu-mi amintesc sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 nu am dat decat axele cu came jos si am rugat sa tina intins lantul ptr ca eu sa pot masura cu sublerul. CAM DRIVE CHAIN 20-PITCH LENGTH Pull the chain tight to remove any slack, then using vernier calipers, measure the 20-pitch 121 pins) length of chain. If it measures more than the limits, replace the chain. 09900-20102 : Vernier calipers Service limit: 158.0 mm (6.220.in) asta zice in manual! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.