Sari la conținut

Pareri , Opinii


Adriathica
 Share

Postări Recomandate

Precum vedeti , fusese usor cioparita ......am inlocuit carburatorul original destul de uzat , cu un carburator de Tula , am scapat de mizeria aia de toba de esapament inlocuind-o cu una de Minsk , am debarasat-o de acel stop oribil din spate (desi n-am idee cu ce o sa-l inlocuiesc ) si-i port acum "sambetele" acelui far monstruos cu care am cumparat-o :laugh: fara sa stiu deocamdata cu ce o sa-l inlocuiesc , in orice caz cu ceva original sau ceva asemanator originalului . Nu tin ca totul de pe ea sa fie original ,prefer sa fie asemanator dar in stare cat mai buna (de pilda rezervorul nu imi pot da seama de la ce provine : Proprietarul se jura ca e de simson original , dar eu am si rezervor cu sigla pe el si e usor diferit , nu ca forma , ci dedesupt ,de IJ nu pare sa fie dar am sa-l pastrez pentru ca e intr-o stare incomparabil mai buna !!!! Cu titlul de curiozitate daca-ma poate lamurii cineva , la nevoie o sa adaug si poze cu rezervorul !!!! Astept cu placere si interes opinile dvs !!! Va multumesc!!!

post-68799-0-42707200-1342873319_thumb.jpg

post-68799-0-36356800-1342873358_thumb.jpg

post-68799-0-10790700-1342873382_thumb.jpg

post-68799-0-44843000-1342873409_thumb.jpg

post-68799-0-49702900-1342873433_thumb.jpg

post-68799-0-60187300-1342873462_thumb.jpg

post-68799-0-10045900-1342873487_thumb.jpg

post-68799-0-12196000-1342873524_thumb.jpg

post-68799-0-25559800-1342873569_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumos si simplu! Ce imi plac motoarele astea cu minim de fire pe ele si simple de le desfaci cap-coada cu o singura surubelnita (vorba vine). Eu doar ce am demontat si curatat o japaneza de prin '92 si am stat 3 zile ingropat in manual pt. partea electrica, am simplificat la maxim :)

 

Farul ca farul, dar saua aia ramane? :grinbandit: Ar merge una din aia de ij cu arculete zic eu.

 

PS: o intrebare, de curiozitate daca permiti: de ce carburator de tula si nu ceva nou, gen firstbike, ca au si ei cateva modele cu motorizari asemanatoare parca. :)

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumos si simplu! Ce imi plac motoarele astea cu minim de fire pe ele si simple de le desfaci cap-coada cu o singura surubelnita (vorba vine). Eu doar ce am demontat si curatat o japaneza de prin '92 si am stat 3 zile ingropat in manual pt. partea electrica, am simplificat la maxim :)

 

Farul ca farul, dar saua aia ramane? :grinbandit: Ar merge una din aia de ij cu arculete zic eu.

 

PS: o intrebare, de curiozitate daca permiti: de ce carburator de tula si nu ceva nou, gen firstbike, ca au si ei cateva modele cu motorizari asemanatoare parca. :)

 

 

buna ziua...saua ramane pt ca e originala si nu o sa arate prea rau dupa ce o reconditionez....iar carburatorul de tula l-am montat dupa ce am studiat pe forum si am mai si intrebat in stanga -dreapta de cele de minsk si voshod...cum va merge ramane un mister inca pt ca nu am pornit-o cu el......

.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram doar curios, ca nu am cunostinte mecanice vis-a-vis de modelele astea mai comuniste. Iar legat de sa, probabil ca e vina filmelor vazute in copilarie, conform carora, un moto mai clasic trebuia sa arate asa: http://www.bikeshop.ro/uploads/file_253418_phpSXd8aw.jpg :grinbandit:

 

Toata stima pt. lucrari si spor la treaba in continuare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna ziua...saua ramane pt ca e originala si nu o sa arate prea rau dupa ce o reconditionez....iar carburatorul de tula l-am montat dupa ce am studiat pe forum si am mai si intrebat in stanga -dreapta de cele de minsk si voshod...cum va merge ramane un mister inca pt ca nu am pornit-o cu el......

.......

Saua NU este originala ele au avut sei individuale ca in aceasta foto iar rezervorul este al ei original . Spor la lucru uite si un site unde gasesti carte tehnica si imagini . http://www.ostmotorrad.de/

post-29942-0-77220600-1342878978_thumb.jpg

Editat de ioneld
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

......cred ca trebuie mutat la Simson,acolo unde ii e locul.....din nepriceperea si pripeala mea a ajuns aici......si multumesc de lamuriri,intradevar ma bucur ca rezervorul e original desi cum am mai zis mai am unul usor diferit dedesupt .....cat cu saua....m-ati pus pe ganduri.....daca nu ma insel am mai vazut undeva pe youtube acest tip de sa dar e posibil sa aveti dreptate si sa nu fie originala....asta e..multumesc pt lamuriri......mai astept si alte sfaturi !!!

 

da ioneld aveti dreptate,perfecta dreptate...saua NU este originala...intrebarea mea ar fii :e vre-o sa hand made sau e luata de la alta motocicleta si atunci de la care?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...