Adriathica Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 Precum vedeti , fusese usor cioparita ......am inlocuit carburatorul original destul de uzat , cu un carburator de Tula , am scapat de mizeria aia de toba de esapament inlocuind-o cu una de Minsk , am debarasat-o de acel stop oribil din spate (desi n-am idee cu ce o sa-l inlocuiesc ) si-i port acum "sambetele" acelui far monstruos cu care am cumparat-o fara sa stiu deocamdata cu ce o sa-l inlocuiesc , in orice caz cu ceva original sau ceva asemanator originalului . Nu tin ca totul de pe ea sa fie original ,prefer sa fie asemanator dar in stare cat mai buna (de pilda rezervorul nu imi pot da seama de la ce provine : Proprietarul se jura ca e de simson original , dar eu am si rezervor cu sigla pe el si e usor diferit , nu ca forma , ci dedesupt ,de IJ nu pare sa fie dar am sa-l pastrez pentru ca e intr-o stare incomparabil mai buna !!!! Cu titlul de curiozitate daca-ma poate lamurii cineva , la nevoie o sa adaug si poze cu rezervorul !!!! Astept cu placere si interes opinile dvs !!! Va multumesc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 (editat) Foarte frumos si simplu! Ce imi plac motoarele astea cu minim de fire pe ele si simple de le desfaci cap-coada cu o singura surubelnita (vorba vine). Eu doar ce am demontat si curatat o japaneza de prin '92 si am stat 3 zile ingropat in manual pt. partea electrica, am simplificat la maxim Farul ca farul, dar saua aia ramane? Ar merge una din aia de ij cu arculete zic eu. PS: o intrebare, de curiozitate daca permiti: de ce carburator de tula si nu ceva nou, gen firstbike, ca au si ei cateva modele cu motorizari asemanatoare parca. Editat Iulie 21, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adriathica Postat Iulie 21, 2012 Autor Share Postat Iulie 21, 2012 Foarte frumos si simplu! Ce imi plac motoarele astea cu minim de fire pe ele si simple de le desfaci cap-coada cu o singura surubelnita (vorba vine). Eu doar ce am demontat si curatat o japaneza de prin '92 si am stat 3 zile ingropat in manual pt. partea electrica, am simplificat la maxim Farul ca farul, dar saua aia ramane? Ar merge una din aia de ij cu arculete zic eu. PS: o intrebare, de curiozitate daca permiti: de ce carburator de tula si nu ceva nou, gen firstbike, ca au si ei cateva modele cu motorizari asemanatoare parca. buna ziua...saua ramane pt ca e originala si nu o sa arate prea rau dupa ce o reconditionez....iar carburatorul de tula l-am montat dupa ce am studiat pe forum si am mai si intrebat in stanga -dreapta de cele de minsk si voshod...cum va merge ramane un mister inca pt ca nu am pornit-o cu el...... ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 Eram doar curios, ca nu am cunostinte mecanice vis-a-vis de modelele astea mai comuniste. Iar legat de sa, probabil ca e vina filmelor vazute in copilarie, conform carora, un moto mai clasic trebuia sa arate asa: http://www.bikeshop.ro/uploads/file_253418_phpSXd8aw.jpg Toata stima pt. lucrari si spor la treaba in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adriathica Postat Iulie 21, 2012 Autor Share Postat Iulie 21, 2012 se pare ca am postat complet aiurea ....rog sa fie mutata, cu scuzele de rigoare ,la locul ei.....va multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 (editat) buna ziua...saua ramane pt ca e originala si nu o sa arate prea rau dupa ce o reconditionez....iar carburatorul de tula l-am montat dupa ce am studiat pe forum si am mai si intrebat in stanga -dreapta de cele de minsk si voshod...cum va merge ramane un mister inca pt ca nu am pornit-o cu el...... ....... Saua NU este originala ele au avut sei individuale ca in aceasta foto iar rezervorul este al ei original . Spor la lucru uite si un site unde gasesti carte tehnica si imagini . http://www.ostmotorrad.de/ Editat Iulie 21, 2012 de ioneld Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adriathica Postat Iulie 21, 2012 Autor Share Postat Iulie 21, 2012 ......cred ca trebuie mutat la Simson,acolo unde ii e locul.....din nepriceperea si pripeala mea a ajuns aici......si multumesc de lamuriri,intradevar ma bucur ca rezervorul e original desi cum am mai zis mai am unul usor diferit dedesupt .....cat cu saua....m-ati pus pe ganduri.....daca nu ma insel am mai vazut undeva pe youtube acest tip de sa dar e posibil sa aveti dreptate si sa nu fie originala....asta e..multumesc pt lamuriri......mai astept si alte sfaturi !!! da ioneld aveti dreptate,perfecta dreptate...saua NU este originala...intrebarea mea ar fii :e vre-o sa hand made sau e luata de la alta motocicleta si atunci de la care? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.