alexyzf75093 Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 sal all...am o mica intrebare...se nimeresc cumva gumele de admisie de la fzr 750 fzr 1000 sau yzf 1000 pe yzf 750?nu gasesc pe ebay numa pt fzr 750 si 1000 si ce gasesc pentru yzf 750 sunt 49 euro o bucata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 nu ti-s bune...nici eu nu mi-am gasit...si mi-am luat de fz 750 originale..cu 100 de lei de la romimoto.au exact aceeasi configuratie insa is mai stramte oleaca. le ungi cu putin ulei le indesi pe gurile de admisie motor prima data!!...pui colierele pe ele..si apoi putina cazneala cu carburatoarele..dar intra..vei invatza smecheria...pui toate carburatoarele pe guri...inclinat..si apoi apesi..si intra..avantajul e ca astea fiind mai stramte sigur nu va trage aer fals pe la ele...;)si in timp ele se mai lasa...ca doar e cauciuc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexyzf75093 Postat August 1, 2012 Autor Share Postat August 1, 2012 nu ti-s bune...nici eu nu mi-am gasit...si mi-am luat de fz 750 originale..cu 100 de lei de la romimoto.au exact aceeasi configuratie insa is mai stramte oleaca. le ungi cu putin ulei le indesi pe gurile de admisie motor prima data!!...pui colierele pe ele..si apoi putina cazneala cu carburatoarele..dar intra..vei invatza smecheria...pui toate carburatoarele pe guri...inclinat..si apoi apesi..si intra..avantajul e ca astea fiind mai stramte sigur nu va trage aer fals pe la ele...;)si in timp ele se mai lasa...ca doar e cauciuc... pai si astea de le am acum abia am reusit sa montez carbu..se poate sa fie tot de fzr 1000 sau 750..pana la urma am reusit da sunt praf sunt foarte crapate si cred k trage aer fals k pe la 7000-8000 de ture face niste figuri sai dupa ce le.am strans face dar nu mai face asa tare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 ia spray de curatzat carb sau ceva inflamabil si in timp ce sta motorul la relanti da cu spray pe la burdufuri..daca se tureaza inseamna ca trage aer fals daca nu inseamna ca e ok si problema ede altundeva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexyzf75093 Postat August 2, 2012 Autor Share Postat August 2, 2012 (editat) ia spray de curatzat carb sau ceva inflamabil si in timp ce sta motorul la relanti da cu spray pe la burdufuri..daca se tureaza inseamna ca trage aer fals daca nu inseamna ca e ok si problema ede altundeva... unde sunt burdufurile alea te referi la gumele alea? Editat August 2, 2012 de alexyzf75093 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 da..gume=burdufuri admisie,flanshe etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexyzf75093 Postat August 2, 2012 Autor Share Postat August 2, 2012 (editat) da..gume=burdufuri admisie,flanshe etc.. ele oricum sunt crapate rau si se poate sa traga aer fals mai mult in ture mari...mai bine le schimb si dupa vad cum se comporta.. acum am iesit iar cu ea si mai nou vad k se si ingatuie la plecarea de pe loc....tot scade relantiul de la 1200 la 1000 dupaia urca iar la 1200 si se opreste si dupa ce am dat sa plec sa ingatuit Editat August 2, 2012 de alexyzf75093 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 asta e problema de carburatie...joc supape,tuburi emulsoare uzate...MIkuni bdst 38 astea de pe yzf si pe ducati is de cacao...se uzeaza repede acele de dozaj si tuburile emulsoare...se ingatuie probabil pt ca merge prea bogat motorul...tre desfacute carbelitoarele si dat o geana in ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexyzf75093 Postat August 5, 2012 Autor Share Postat August 5, 2012 asta e problema de carburatie...joc supape,tuburi emulsoare uzate...MIkuni bdst 38 astea de pe yzf si pe ducati is de cacao...se uzeaza repede acele de dozaj si tuburile emulsoare...se ingatuie probabil pt ca merge prea bogat motorul...tre desfacute carbelitoarele si dat o geana in ele... il schimbasem pe al meu cu unu de pe ebay are 18000Km si mergea ceas nu cred k se deregla el....am iesit de doua ori cu el ieri si nu sa mai oprit si nici nu sa mai gatuit...probabil cum a fost dat rezervorul jos mult si am umblat la el a luat ceva gol de benzina nush ce sa zic exact...si am mai observat iar ceva ca imi facea cand eram pe rezerva desi butonu de rezerva era apasat.....am bagat benzina si ieri nu mi.a mai facut acum sa vad dak mai face cand intru iar cu el pe rezerva poate are ceva si pompa de se opreste....ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.