Bica Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 "nu stiti oare imi intra mana in buzunar.."nu stiu ,ia vezi...desfa ma omule odata rezervoru ala ..!ca de atunci indreptam 100 de metrii de tabla...nu tot pune intrebari tampite...oare cate fire are pompa de benzina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_dmx Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 am avut si eu o problema de genu o lovitura la rezervor da numai de vreo 3 cm si nu se putea scoate asa ca trebuia cumva sa astup lovitura da cu chit nu am incredere,cu fibra nici asa,am folosit plumb si spre uimirea mea a iesit foarte bine numai ca trebe o vopsea noua,se lucra mai greu cu plumb da dupa ce stapanesti tehnica e usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 cu plumb...??jezz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Da, cu plumb... nu crapa, nu rugineste, nu se "dezlipeste", adera perfect pe metal, nu risti sa gauresti metalul ca in cazul sudurii... e modul ideal de a repara tabla indoita. Cauta pe youtube "lead body work" si o sa gasesti mai multe filmulete, cred ca si ale lui Chip Foose Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 si nici nu te pot radia comunistii cu atata plumb pe motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Pt asta iti recomand o casca din folie de aluminiu, esti mai "safe" cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.