Sari la conținut

Probleme la pornire


Florin_Nx
 Share

Postări Recomandate

Salut. Am o problema cu motocicleta(suzuki gsx600f) - nu o pot porni din buton decat foarte greu. Pun contactul, apas demarorul.....nimic. Misc motocicleta , apas din nou, electromotorul face tac. Ca si cum nu ar avea curent, desi am pus baterie noua.

 

De cand am cumparat-o mai facea uneori treaba asta, sa nu miste nimic cand apas butonul. Am tot dat vina pe intrerupator cric, intrerupator ambreiaj sau contact prost la butonul de pornire. Se pare ca alea sunt bune, totusi.... Ma gandeam ca ar fi posibil sa fie uzati carbunii electromotorului - motocicleta are 62000km si cred ca nu s-a umblat niciodata acolo.

 

Stiti cumva cam cat rezista carbunii la electromotor, e posibil sa se fi uzat?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am o problema cu motocicleta(suzuki gsx600f) - nu o pot porni din buton decat foarte greu. Pun contactul, apas demarorul.....nimic. Misc motocicleta , apas din nou, electromotorul face tac. Ca si cum nu ar avea curent, desi am pus baterie noua.

 

De cand am cumparat-o mai facea uneori treaba asta, sa nu miste nimic cand apas butonul. Am tot dat vina pe intrerupator cric, intrerupator ambreiaj sau contact prost la butonul de pornire. Se pare ca alea sunt bune, totusi.... Ma gandeam ca ar fi posibil sa fie uzati carbunii electromotorului - motocicleta are 62000km si cred ca nu s-a umblat niciodata acolo.

 

Stiti cumva cam cat rezista carbunii la electromotor, e posibil sa se fi uzat?

verifica si releul de pornire :) ( mergi pe firul rosu de la baterie pana gasesti un "butoias cu 2 piulite" , scoti motoreta pe liber, pui contactul si cu un patent/surubelnita etc faci punte intre cele 2 piulite. daca electromotorul se misca .... inseamna ca de acolo e duda )

Editat de tiranspider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica si releul de pornire :) ( mergi pe firul rosu de la baterie pana gasesti un "butoias cu 2 piulite" , scoti motoreta pe liber, pui contactul si cu un patent/surubelnita etc faci punte intre cele 2 piulite. daca electromotorul se misca .... inseamna ca de acolo e duda )

 

 

 

 

Daca nu pleaca nici asa, incearca sa dai curent direct pe electromotor. Daca si asa face figuri, inseamna ca sunt periile/carbunii. Posibil sa fie suficient sa cureti acolo, o fi oxidat din cauza timpului...

 

In cel mai rau caz iti iei un electromotor SH.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, chiar nu stiam cum sa identific releul de pornire. In cazul in care e ala, se poate servisa? (desfacut, curatat...etc) ?

 

Daca inteleg eu bine, apasarea butonului cupleaza releul, iar acesta trimite curentul in electromotor. Tind sa cred ca ala cupleaza, totusi - de vreme ce electromotorul da semne ca ar misca. Maine o sa desfac si verific ce si cum. Am pregatit si o colectie de carbuni de mai multe dimensiuni in caz ca va trebui sa umblu acolo....

 

 

Editat de Florin_Nx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, chiar nu stiam cum sa identific releul de pornire. In cazul in care e ala, se poate servisa? (desfacut, curatat...etc) ?

 

Daca inteleg eu bine, apasarea butonului cupleaza releul, iar acesta trimite curentul in electromotor. Tind sa cred ca ala cupleaza, totusi - de vreme ce electromotorul da semne ca ar misca. Maine o sa desfac si verific ce si cum. Am pregatit si o colectie de carbuni de mai multe dimensiuni in caz ca va trebui sa umblu acolo....

in cazul in care e ala spunne salut si cauta altul.

apasarea cupleaza releul, dar intre contactele releului pot aparea oxizi care nu lassa curentul sa treaca

:)

de asta faci minunea cu pusul pe direct

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut azi motorul. Parte buna e ca electromotorul e ok. La releul de pornire am gasit ceva oxizi pe la mufa de contact - urmeaza sa curat si sa montez la loc.

 

M-am lovit insa de alta problema. Se pare ca mi-a curs benzina din rezervor in......ulei. E drept ca robinetul de benzina a ramas vreo 2 saptamani pe rezerva (curge chiar daca nu e pornit motorul). M-am gandit ca nu inchide vreunul din carburatoare, asa ca am desfacut si setul de carburatoare si le-am verificat - cuiele pontou inchid perfect toate.....

 

Ce explicatie poate fi?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...