Florin_Nx Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Salut. Am o problema cu motocicleta(suzuki gsx600f) - nu o pot porni din buton decat foarte greu. Pun contactul, apas demarorul.....nimic. Misc motocicleta , apas din nou, electromotorul face tac. Ca si cum nu ar avea curent, desi am pus baterie noua. De cand am cumparat-o mai facea uneori treaba asta, sa nu miste nimic cand apas butonul. Am tot dat vina pe intrerupator cric, intrerupator ambreiaj sau contact prost la butonul de pornire. Se pare ca alea sunt bune, totusi.... Ma gandeam ca ar fi posibil sa fie uzati carbunii electromotorului - motocicleta are 62000km si cred ca nu s-a umblat niciodata acolo. Stiti cumva cam cat rezista carbunii la electromotor, e posibil sa se fi uzat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) Salut. Am o problema cu motocicleta(suzuki gsx600f) - nu o pot porni din buton decat foarte greu. Pun contactul, apas demarorul.....nimic. Misc motocicleta , apas din nou, electromotorul face tac. Ca si cum nu ar avea curent, desi am pus baterie noua. De cand am cumparat-o mai facea uneori treaba asta, sa nu miste nimic cand apas butonul. Am tot dat vina pe intrerupator cric, intrerupator ambreiaj sau contact prost la butonul de pornire. Se pare ca alea sunt bune, totusi.... Ma gandeam ca ar fi posibil sa fie uzati carbunii electromotorului - motocicleta are 62000km si cred ca nu s-a umblat niciodata acolo. Stiti cumva cam cat rezista carbunii la electromotor, e posibil sa se fi uzat? verifica si releul de pornire ( mergi pe firul rosu de la baterie pana gasesti un "butoias cu 2 piulite" , scoti motoreta pe liber, pui contactul si cu un patent/surubelnita etc faci punte intre cele 2 piulite. daca electromotorul se misca .... inseamna ca de acolo e duda ) Editat Septembrie 12, 2012 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_rusu Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 verifica si releul de pornire ( mergi pe firul rosu de la baterie pana gasesti un "butoias cu 2 piulite" , scoti motoreta pe liber, pui contactul si cu un patent/surubelnita etc faci punte intre cele 2 piulite. daca electromotorul se misca .... inseamna ca de acolo e duda ) Daca nu pleaca nici asa, incearca sa dai curent direct pe electromotor. Daca si asa face figuri, inseamna ca sunt periile/carbunii. Posibil sa fie suficient sa cureti acolo, o fi oxidat din cauza timpului... In cel mai rau caz iti iei un electromotor SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreibican Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Sint de acord cu colegu cam asa vezi care e buba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Septembrie 12, 2012 Autor Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) Multumesc, chiar nu stiam cum sa identific releul de pornire. In cazul in care e ala, se poate servisa? (desfacut, curatat...etc) ? Daca inteleg eu bine, apasarea butonului cupleaza releul, iar acesta trimite curentul in electromotor. Tind sa cred ca ala cupleaza, totusi - de vreme ce electromotorul da semne ca ar misca. Maine o sa desfac si verific ce si cum. Am pregatit si o colectie de carbuni de mai multe dimensiuni in caz ca va trebui sa umblu acolo.... Editat Septembrie 12, 2012 de Florin_Nx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Multumesc, chiar nu stiam cum sa identific releul de pornire. In cazul in care e ala, se poate servisa? (desfacut, curatat...etc) ? Daca inteleg eu bine, apasarea butonului cupleaza releul, iar acesta trimite curentul in electromotor. Tind sa cred ca ala cupleaza, totusi - de vreme ce electromotorul da semne ca ar misca. Maine o sa desfac si verific ce si cum. Am pregatit si o colectie de carbuni de mai multe dimensiuni in caz ca va trebui sa umblu acolo.... in cazul in care e ala spunne salut si cauta altul. apasarea cupleaza releul, dar intre contactele releului pot aparea oxizi care nu lassa curentul sa treaca de asta faci minunea cu pusul pe direct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Septembrie 13, 2012 Autor Share Postat Septembrie 13, 2012 Am desfacut azi motorul. Parte buna e ca electromotorul e ok. La releul de pornire am gasit ceva oxizi pe la mufa de contact - urmeaza sa curat si sa montez la loc. M-am lovit insa de alta problema. Se pare ca mi-a curs benzina din rezervor in......ulei. E drept ca robinetul de benzina a ramas vreo 2 saptamani pe rezerva (curge chiar daca nu e pornit motorul). M-am gandit ca nu inchide vreunul din carburatoare, asa ca am desfacut si setul de carburatoare si le-am verificat - cuiele pontou inchid perfect toate..... Ce explicatie poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.