Vizitator VULPOIU Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 http://racitcuaer.wordpress.com/2012/10/17/cyka-suka-sau-cataua/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 (editat) Ma ispitesti. Sa fac oare "daungreid" de la 350 la 250..... Dac-as dispune de ceva fonduri pentru planificata mea calatorie "de la est la vest"... m-as duce cu una si m-as întoarce cu alta. "Vise taica vise" Na, ca ai putut si fara downgrade! Va sta bine impreuna! Auzi tu, vulpoiu' si cateaua... Editat Octombrie 17, 2012 de AdrianS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Vulpoaie, văd că le vrei pe toate dar nu mergi cu niciuna. Sfat prietenesc de om trecut prin aşa ceva: nu da vrabia din mână pe cioara (proverbială) de pe gard. ...Dar ai Planeta aia numero cinque în ogradă, funcţionează, e pe numele tău, n-are găuri în rezervor şi unde mai pui că-i mai merge şi încărcarea! Păi asta-i Valhalla posesorilor de comuniste! Aşa că zic eu să te-apuci mai întâi să te plimbi cu motocicleta asta până nu o să te mai lauzi că o trânteşti de atâtea ori încât pierzi şirul. Mulţi alţii înaintea noastră au străbătut ţărişoara-n lung şi-n lat cu Planetele de soiul ăsta, chiar şi trăgând după ele ataşe încărcate ochi cu neveste, amante, valize, leviere şi-aşa mai departe. Zeta mea de doi-juma' a făcut zeci de mii de kilometri de când o am (porneşte în continuare la prima pedală şi-mi consumă maxim cinci litri la sută), mi-a adus la satisfacţii de-mi vine s-o pup! Tu o să circuli poate cu un consum chiar mai bun şi cu viteză de croazieră mai mare decât ai mei 70 km/h. La motocicleta ta se umblă chiar mai uşor la instalaţia electrică (dacă mai e cazul), la carburator, la filtrul de aer, la cutiile laterale, la cutia de viteze, la alte ciorciobute prin motor, la roata din spate când faci pană (că eu îmi blestem zilele când trebuie s-o scot pe-a Zetei, e mai anevoioasă treaba). Ai frână pe disc pe faţă, ce să mai! Nu mai bat şaua, că vulpea moldovenească a priceput dintotdeauna repede. Dacă ai nevoie de ajutor să-ţi punem din nou la punct motocicleta, hai să facem treaba asta şi la drum cu tine! Dacă nu, reciteşte fraza anterioară. Haha, să vezi c-am prins Valhalla de-un picior că da, într-adevăr, acum merg toate cele spuse, ba chiar, dacă se strică vreuna ştiu şi ce să-i fac. O fi experienţă.. ? Într-adevăr.... la drum! Deşi... mi-a rămas mică. Şi ca motor, pentru pohtele mele, e cam lent. Şi ca gabarit, dacă la începuturi făceam febră musculară la buci acum mi se pare scuter... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 (editat) . Haha, să vezi c-am prins Valhalla de-un picior că da, într-adevăr, acum merg toate cele spuse, ba chiar, dacă se strică vreuna ştiu şi ce să-i fac. O fi experienţă.. ? Într-adevăr.... la drum! Deşi... mi-a rămas mică. Şi ca motor, pentru pohtele mele, e cam lent. Şi ca gabarit, dacă la începuturi făceam febră musculară la buci acum mi se pare scuter... Da... Cică iarna se tranzacționează motociclete. O vînd. IJ Planeta 5, fabricație 1990. Folosită pînă acum 6 ani cu ataÂş, pînă anul ăsta stînd uitată sub streaÂşină. De cînd am luat-o eu i-am schimbat furca față cu una nouă de IJ Yunker, contactul cu cheie nou. Farul, bordul, ochelarii, cadrul erau în stare bună. Am pus jantele de aliaj, telescoape spate cromate, baterie aproape nouă de UPS. Tăblăria de pe ea e în stare bună, neruginită, nevopsită niciodată. I-am întărit tabla Âşeii Âşi am retapițat-o. Pînă am luat-o eu nu s-a umblat în motor. Am avut probleme cu ambreiajul Âşi am recondiționat tot pe acolo; am avut probleme cu un piston de staniol Âşi am umblat Âşi acolo, am pus un piston original Âşi cilindru nou, primit la cumpărare. Ambielajul nu are pic de joc. Povestea se poate vedea în deschiderea topicului. Cutia de viteze are o mică problemă în treapta I, ca de patinare de ambreiaj, dar doar la turație bruscă, demaraj de burn-out. Am trenuri de schimb dar nu le-am mai montat. În rest, trage de rupe, nu comentează de nici un fel la schimbatul vitezelor. Am Âşi pinionul de 20 montat acum la solo, am Âşi pinionul de 15 pentru ataÂş. Lanțul e încă bun, dar am Âşi un lanț nou în cutie, nemontat. Frîna e cu disc pe față, funcționează împecabil, plăcuțele mai au carne destulă, deÂşi mînerul de frînă e pe jumătate rupt cînd am pus-o odată jos. Merge acționat doar cu primele 2 degete. Frîna spate e pe tambur Âşi funcționează chiar bine. ÂŞi i-am montat contacte de stop pe ambele frîni, se aprinde lampa de stop indiferent care frînă e acționată. Are semnalizări de Jawa pe față, pe spate a avut dar fiindcă le-am rupt la căzături, am montat două Âşuruburi mari ca protecții Âşi două semnalizări de bazar la adăpostul lor. Releu de semnalizare auto, funcționează foarte bine. Instalația electrică e revăzută de mine, alternatorul produce, ca la IJ, curent într-o nebunie, puntea are diode noi, releul de încărcare e universal de auto. Deci piese de schimb la capitolul ăsta se găsesc pe toate drumurile. Tot bordul funcțional, toate luminile, noaptea proiectorul ăla de far raÂşchetează în față de parcă e zi. A avut rulmenți noi la jugurile furcii Âşi se simte, nu are pic de joc acolo. Suspensiile sunt exemplare, pe față are sistem combinat aer-ulei, Âşi cu arc mare Âşi mic, împreună cu ulei H46. Pe spate telescoape originale, dar funcționale. Carburatorul s-a bucurat cînd am cumpărat-o de o spălare Âşi montare a unui kit de reparație nou. Jantele sunt cele de aliaj, pe față e de 19 Âşi pe spate de 18, chiar dacă în certificat ambele sunt pe 18. Nu am avut probleme legale din privința asta, nici măcar la RAR nu i-au sărit în ochi, cu ea aÂşa echipată am trecut prin identificare Âşi ITP. Anvelopele sunt 3,50/18 pe spate Âşi 3,25/19 pe față, ruseÂşti, bune, cu încă destulă carne pe ele. I-am montat eu un parbriz, nu e chiar urîțel dar nici culmea frumuseții, plus că trebuia cu vreo 10 cm mai înalt să-Âşi facă treaba impecabil, fără să obtureze vederea în față. Acum nu mai bate curentul în piept, dar degajează fix în vizorul căÂştii. Cînd am luat-o eu, avea ataÂş, dar după ITP l-am desfăcut cu cea mai mare viteză. Eu sunt motociclist de solo. AtaÂşul nu mă incomodează, dar nici nu impresionează deloc. Doar că nu-mi place. AÂşa că acum îl am desfăcut în curte. Cadru, barcă de planeta, cu capac care se desface în sus. Nu e terminată barca, nu e găurită de rugină, dar nici în stare impecabilă nu e. Nu m-a interesat că altfel l-aÂş fi refăcut, am o foaie de tablă de aluminiu anume pentru treaba asta. Actele sunt absolut în regulă. Este trecută pe numele meu, la ora asta are ITP Âşi asigurare valabile, ITP chiar pînă în iunie 2014. Cumpărătorul primeÂşte motocicleta echipată cu ataÂş, în el o ladă de piese schimbate sau de schimbat. În prețul de vînzare intră o revopsire completă. Adică vine omul, plăteÂşte avansul, îmi spune ce culoare vrea (nunață de roÂşu), iar cînd vine îÂşi găseÂşte mumoÂşănie proaspăt revopsită, uleiată, alimentată, gata de pedală Âşi de drum. Prețul poate părea mare: 2500 lei fix. Dar am spus că în banii ăÂştia se revopseÂşte, dar motorul e în stare foarte bună, iar cutia de viteze în stare bună. Restul sunt ireproÂşabile. Amu nu vă aÂşteptați să meargă ca o japoneză. Vibrează ca un IJ, trage cum trage pînă se încălzeÂşte. E un doi timpi, scoate fum, pe Âşosea se înclină satisfăcător pentru înălțimea sa, dar pe dealuri e distracție maximă. E înaltă Âşi uÂşoară, suspensia ascultătoare, faci offroad de nu-ți vine a crede. O dau pentru că mi-a rămas mică. ÂŞi ca gabarit, Âşi ca motor. Mi-o intrat boala Ural în sînge. ÂŞi pentru că are ataÂşul în acte Âşi nu-mi place să am grija lui. ÂŞtiu că sunt mulți cărora le place ataÂşul, aÂşa că le dau ocazia asta. Că pentru mine, ataÂşul sigur nu e. Dar nici dacă n-o vînd nu-mi pare rău. Am făcut-o pentru mine, am întreținut-o ca atare aÂşa că chiar dacă o am Âşi la anul, tot nu-mi pare rău. Este liber oricine să se înscrie la drive-test Âşi să ceară detalii suplimentare. O dau Âşi în rate, Âştiu cum e... dar numai la cunoscuți. aÂşa arăta cu ataÂş cînd am luat-o, (tot aÂşa e ataÂşul Âşi acum) aÂşa arată ea astăzi Editat Noiembrie 27, 2012 de VULPOIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.