luk77 Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 Ce parere aveti despre Metzeler Racetec K2 si cat credeti ca mai pot merge cu ele tinand cont ca au deja vreo 3 mii km,dot 2010? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ema_mann Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 pai daca au doar 3.000 km si esti sigur de asta si se vede dupa carnea de pe cauciuc atunci mai poti merge multi kilometrii. imagineaza-ti ca pleci prin europa si faci minim 4000-5000 km doar in acele cateva saptamani cat esti plecat .. ce faci inainte daca ai mai mers cu cauciucurile, si ce faci dupa ce te intorci ? schimbi cauciucurile ca si uleiul la 5000 km ? cat timp acele cauciucuri nu sunt alergate pe circuit in stil racing si sa fie uzate maxim in 3000 km, nu vad problema, dotul e inca in regula, mai ai pana la cel putin 4 ani cand incepe sa isi spuna putin cuvantul dar din nou nu vei abuza tu cred la acel nivel racing stile incat sa faci diferenta, daca o faceai sigur nu mai intrebai aici daca merita sa iti iei cauciucuri la mana a doua ! acum depinde si pe ce motor le pui si care e stilul de mers pt ca ce stiu eu de astea, sunt mai sportive si cu mici dificultati pe ploaie (trebuie sa mergi mai cu precautie) din cauza ca nu sunt chiar intermediare, dar iti permite sa mergi mai sportiv cu ele cand e uscat. eu am acelasi gen de gume pe hornetu meu dar de la michelin (pilot sport 2CT). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Decembrie 29, 2012 Autor Share Postat Decembrie 29, 2012 Cu astea ii echipat Hornetul pe care l-am luat.Sunt incepator deci de mers sportiv inca nu poate fii vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ema_mann Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 daca michelinurile sunt uzate schimba-le, e mai bine orice alt cauciuc cu carne decat unul uzat (iar in cazul celor de care intrebi nici nu sunt vechi). genul asta de cauciucuri sunt foarte bune pt uscat si mers mai sportiv pe curbe fiind mai moi si avand o aderenta pe martinea cauciucurilor mai buna decat cele intermediare, iti permite in timp cand si tu inveti sa te lasi mai mult pe curbe si sa fie mai stabile in astfel de situatii, dar putin mai instabile pe ploaie. eu nu am reusit sa am vreo situatie neplacuta cu ele pe ploaie pt ca prefer sa merg sub limita lor din cauza sigurantei, deci nu e problema, dar imi place ca atunci cand e uscat o simt foarte stabila pe curbe cand ma plec atat cat pot eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 Nu compara K2 cu 2CT. K2-ul e guma inclinata spre pista ,foarte moale care se foloseste la temperaturi de peste 20 de grade ,care nu se intelege deloc cu udatura,in schimb 2CT-ul e o guma f buna pt ud si valente spre sportivitate dar intr-un mers safe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 citeste asta ,esti baiat destept si intelegi Running DOT approved race tires on the street: i have a set of dunlops that i used 4 or 5 years ago for trackdays i am wondering if i would be safe to use them for street riding. they fell a little hard but they were just normal dunlop d208's i think not race tires. i did buy a new pilot power rear tire but thinking of using my old track tires for street use to save new tires. what do you guys think? Raspuns : This is the problem with DOT Race tires. Race rubber is designed to give its maximum performance the first several heat cycles (3-5). After 10 to 15 cycles the tires are basically past their prime. They become no more grippy than a standard road tire. Even if they look like they have plenty of rubber that really means nothing. After 20 to 30 cycles they will give you even less grip than a good road tire. Race rubber is not designed to be used over long periods. I see guys all the time running take off's and telling me how great and sticky they are. I try to burst their bubble as gently as possible, that the perception of better grip is the biggest thing they are experiencing. If you are going to run DOT race compounds you have to accept the limitations of the tire. It is never a good idea to run race rubber on the street unless you have no other choice. The Michelin Power One is a exception to the rule. The Power One that you can buy through stores is not the same compound that you get at the track from a race tire distributer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Ianuarie 4, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2013 Am inteles ideea.Oricum sezonul urmator trebuie sa merg cu astea pt ca nu imi permit sa iau altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.