riderontornadoes Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 mi-am luat in urma cu ceva timp un iveco daily, i-am schimbat placutele si uleiul si as vrea sa ii schimb si fitrul de motorina. e complicat, necesita cunostinte sau scule speciale? nu sunt vreun pui de mecanic, cred ca v-ati dat seama. trebuie umplut cu motorina filtrul, ca sa nu ia aer pe instalatie? asta ar fi prima mea intrebare. asta e masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vio999 Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 daca este masina din imagine atunci ai un Iveco Daily S2000. Filtrul de motorina are codul 2992300 si este un filtru infiletabil. Desurubezi filtrul vechi si i-l infilitazi pe cel nou. Simplu Pentru orice piesa sau problema legata de Iveco nu ezita sa ma contactezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Ianuarie 19, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2013 da, este fix masina din imagine, iveco daily 35 s12. ai dreptate in privinta filtrului, este infiletabil, dar are un mustiuc alb din plastic la capatul opus celui in care se infileteaza. nu stiu la ce foloseste ala, ma gandeam ca e ceva de aerisire, sau te ajuta sa amorsezi instalatia. nu vrea sa fac vreo prostie. http://image.made-in-china.com/4f0j00dvstIgOUZlcu/Filter-1902138-2992300-.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vio999 Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 Este surubul de drenaj prin care se da drumul la apa acumulata in filtru filtrul din imaginea ta nu este cel bun din ce am este masina??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Ianuarie 19, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2013 ok. ms mult de tot. maine o sa incerc sa-l rezolv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klausu25 Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 cred ca e o idee buna sa-l umpli cu motorina inainte de a-l infilata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vio999 Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 din ce am este masina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Ianuarie 19, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2013 (editat) m-am gandit si eu, dar partea pe unde se umple cu motorina este cea de jos, pe unde se infileteaza :-)). iar sus, chestia alba din plastic tocmai am aflat ca are cu totul alt scop...deci.. probabil ca baga pompa motorina si se amorseaza singura, sper. altceva nu stiu ce sa zic. masina e din 2004 dar mi-au trecut-o 2003 la rar. m-am bucurat, ca mai scade taxa de inmatriculare cu vreo 80 de euro, fiind mai veche cu un an. e euro 3. Editat Ianuarie 19, 2013 de riderontornadoes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vio999 Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 da intradevar este euro 3. iveco daily s2000 cu pompa de inalta si pompa alimentare electrica. iti trebuie un filtru cu putere mare de separare. codul exact este 2992300. cel postat de tine este filtru pt motoarele de 2.5 si 2.8 cu pompa de injectie clasica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Ianuarie 19, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2013 l-am luat de la un magazin specializat, dupa ce i-am dat seria de sasiu. sper ca mi l-o fi dat bine, o sa ma uit pe el exact sa vad ce cod are. ma interesa mai mult ca si procedura de montaj, daca e ceva ce trebuie sa stiu legat de amorsare. dar se pare ca trebuie doar infiletat, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vio999 Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 http://www.pieseivecodaily.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 are o chestie de cauciuc care apesi pe ea de cateva ori si se umple filtru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R6 lover Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 nu e mai usor de dus masina la un service decat sa te chinuii tu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vio999 Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 nu te chinui deloc ai incredere dureaza 5 min are o chestie de cauciuc care apesi pe ea de cateva ori si se umple filtru nu are decat la pompele clasice de injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.