riderontornadoes Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 mi-am luat in urma cu ceva timp un iveco daily, i-am schimbat placutele si uleiul si as vrea sa ii schimb si fitrul de motorina. e complicat, necesita cunostinte sau scule speciale? nu sunt vreun pui de mecanic, cred ca v-ati dat seama. trebuie umplut cu motorina filtrul, ca sa nu ia aer pe instalatie? asta ar fi prima mea intrebare. asta e masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vio999 Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 daca este masina din imagine atunci ai un Iveco Daily S2000. Filtrul de motorina are codul 2992300 si este un filtru infiletabil. Desurubezi filtrul vechi si i-l infilitazi pe cel nou. Simplu Pentru orice piesa sau problema legata de Iveco nu ezita sa ma contactezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Ianuarie 19, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2013 da, este fix masina din imagine, iveco daily 35 s12. ai dreptate in privinta filtrului, este infiletabil, dar are un mustiuc alb din plastic la capatul opus celui in care se infileteaza. nu stiu la ce foloseste ala, ma gandeam ca e ceva de aerisire, sau te ajuta sa amorsezi instalatia. nu vrea sa fac vreo prostie. http://image.made-in-china.com/4f0j00dvstIgOUZlcu/Filter-1902138-2992300-.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vio999 Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 Este surubul de drenaj prin care se da drumul la apa acumulata in filtru filtrul din imaginea ta nu este cel bun din ce am este masina??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Ianuarie 19, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2013 ok. ms mult de tot. maine o sa incerc sa-l rezolv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...