stulewa Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Desi face parte din categoria motocicletelor de curse , varianta exc/ sm(supermoto) poate fi utilizata cu succes si pe strada, bineinteles daca este echipata corespunzator. greutatea mica 95-105 kg fac aceasta motoreta foarte manevrabila si usor de utilizat in multe conditii. intretinerea este relativ ieftina in comparatie cu suratele de cilindree mai mare, un kit de piston ajunge la vreo 130euro cu tot cu garnituri, iar un ambielaj cam tot asa. durata lor de viata este direct proportionala cu calitatea uleiului de amestec folosit cateva dotari standard, superioare(zic eu) : ghidon magura 28mm ambreiaj hidraulic frane brembo amortizoare WP ce permit o gama larga de setari a suspensiei in functie de teren un set de carene costa 100-120 euro carburator keihin muzicuta carbon v-force motocicleta se serviseaza relativ usor daca ai ceva inclinatii spre mecanica. iata si o poza cu motoreta mea echipata supermoto pe circuitul de la amckart. pareri, impresii, probleme.... sa le discutam zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 (editat) ai uitat sa precizezi ca factorul fun la 'bicicletele' astea ii foarte ridicat.eu inca incerc sa ma tin de ghidon posesor de sx150 Editat Februarie 23, 2013 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin1880 Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 La partea de fun subscriu. Desi n-am apucat sa merg foarte mult cu ea. am achizitionat-o abia in decembrie anul trecut, dupa ca am avut un cr 250. Este un 300 exc din 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 pai stai ca aici vorbim de suratele mai mici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 24, 2013 Autor Share Postat Februarie 24, 2013 mda, 144sx si 150 sx sunt varianta upgradata ca sa ii spunem asa... pe carterul de 125 se poate monta fara probleme cilindru+piston de 200, valabil pentru modelele 2000-2007. ps: trotineta mea e echipata cu suspensii 2010 maine primeste ambielaj nou si rulmentii aferenti, o sa incerc sa fac ceva poze daca nu uit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 cum te descurci la padure cu ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 25, 2013 Autor Share Postat Februarie 25, 2013 e suprtare, am simtit de vreo doua ori lipsa de putere pe sectiuni de 20-30m dar cu toate acestea m-a dus pana sus subturat si nu s-a oprit... tre s-o pregatesc bine in viraje si sa atac urcarile foarte calculat. spre deosebire de cilindreele mai mari care sunt in aparenta mai indulgente 125-ul iti solicita tehnica de pilotaj si te obliga sa stai concentrat asupra manevrelor. cred totusi ca anul acesta voi upgrada trotineta la 200cmc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 cum la mine tehnica este undeva egala cu zero cred ca o sa aleg un 200 250exc pt iesiriile la padure.150 sx ma rupe la circuit...mult peste nivelul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Martie 25, 2013 Autor Share Postat Martie 25, 2013 pune-i intai o volanta de 250 exc si vezi cum se comporta, o sa ii mai iei din ture si o sa castigi cuplu, vezi ca trebuie sa ii schimbi si capacul magnetoului gata, am iesit duminica cu barzaunele mai am cateva retusuri si e brici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.