simsonache Postat Noiembrie 19, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2006 Calmeaza-te baiatu.El intelege prin restaurat,restaurat.Tu intelegi prin restaurat,customizat.Cand o sa faci diferentza,sa te agiti pe aici.Plus de asta nu prea ai gasit cu cine sa te ciondanesti."cstelia" a restaurat mai multe motoare decat o sa restaurezi tu vre-o data.Si ar cam trebui sa-ti completezi profilul daca totusi ii respecti pe ceilalti useri.In rest numa bine. P.S. -Scuze pentru off topic. omu nu ma agit ca nu ma pre int ce zic oameni da indiferent tre sa coment????/ da poate are ca poate e si mai mare ca mine ma refer ca virsta da asa e lumea nu doar admira ci si tre sa completeze corect e dreptul lui sa isi dea cu parere si cu ochiul critic si al meu de am apra motorul si inca ceva o intrebare din moent ce sunt asa de 'prost' poate imi explici diferenta intre <restaurare> si <customizare>in adevaratul sens sau poate niste definiti tehnice e bine????????? ca observ ca si aici sunt discriminari iar daca suntem asa de uniti cei cu comuniste nu ar fi mai usor sa.mi spui diferenta intre termeni daca observi o gresala decit sa.mi spui ca tipu are la activ n moto restaurate sau ceva de genul asta????????????/acuma ma agit da tot prieten si inca ceva ziceai ceva de conpletarea profilului help help nu stiu ma ajuti????? si inca ceva cum ne 'educati'pe noi cei noi in domeniu ,ca 2spre 3ani de moto nu inseamna mult,asa ne aveti asa ca daca ai ceva de spus tu sau alt biker mai batrin in ale motociclismului eu o sa ascult ,e bine????? multam fain pt intelegere astept termeni tehnici pt completarea cunostintelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 Din punctul meu nu anii te fac motociclist ci pasiunea.Este extraordinar sa ai rabdarea pe care o aveti voi cu motocicletele vechi.Sunt aici motociclisti super meseriasi (in special la comuniste) care iti pot da raspunsuri mult mai pertinente decat ale mele la intrebarile pe care le ai.Plus ca daca citesti forumul in urma vei gasi cam tot ce te intereseaza.Cat despre profil iti pot spune ca daca dai klik pe "My controls"(vezi capatul de sus al paginii in partea dreapta) vei gasi in partea stanga,a paginii care se deschide,un alt buton pe care scrie "Edit profile information".Intri acolo si completezi dai Save si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 @Virago: Legat de bani... da, restaurarea costa bani. De obicei multi, daca vrei sa o faci ca la carte. Deduc o oarecare frustare a ta legata de aceasta tema asa ca am sa-ti spun ce mi-a spus mie un profesor in facultate: "In loc sa te lamentezi ca n-ai bani, mai bine gandeste-te cum sa-i faci" @simsonache: Eu nu vreau sa critic pe nimeni. Am spus ca motorul e frumos, chiar imi place cum arata. Ce trebuia inteles din postul meu era ca "RESTAURAREA" inseamna altceva si anume aducerea unei "epave" la forma, culoarea si starea de functionare originala. Eu te felicit ca ai reusit sa faci un motor frumos si mai mult decat atat, ca si reusesti sa te folosesti de el. Eu nu ma consider un expert, dar pentru ca au trecut ceva fiare prin garajul meu, incerc sa ajut atat cat pot. Si am sa va mai spun ceva, legat de oldtimere-le ce le vedeti prin poze la expozitiile din strainatate. Multe nici nu sunt functionale, altele pornesc dar doar atat. Morala: Daca aveti o vechitura functionala, incercati sa o aduceti la forma originala. Uite am sa va dau un exemplu de "before and after". Am incercat sa pastrez chiar si desenul original. Si totusi nu e original 100%... Scaunul trebuia sa fie tapitat in musama neagra cu bordura alba. Eu am ales piele rosie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Noiembrie 19, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2006 (editat) Din punctul meu nu anii te fac motociclist ci pasiunea.Este extraordinar sa ai rabdarea pe care o aveti voi cu motocicletele vechi.Sunt aici motociclisti super meseriasi (in special la comuniste) care iti pot da raspunsuri mult mai pertinente decat ale mele la intrebarile pe care le ai.Plus ca daca citesti forumul in urma vei gasi cam tot ce te intereseaza.Cat despre profil iti pot spune ca daca dai klik pe "My controls"(vezi capatul de sus al paginii in partea dreapta) vei gasi in partea stanga,a paginii care se deschide,un alt buton pe care scrie "Edit profile information".Intri acolo si completezi dai Save si gata. iti multumesc mult si ma simt mai bine pt ca urasc cearta si neintelegerea intre oameni mai ales cea cauzata din lipsa de comunicare si sper sa postez cit mai mult sa ajut cit mai mult si sa nu mai gresesc asa mult P.S. unde sa caut totusi despre termeni restaurare si customizare ca sa inyeleg mai bine si la rindul meu sa pot corecta bine pe un alt incepator ca sa stie exact cum sa foloseasca corect termeni ca sa nu se creeze conflicte sau neintelegeri? iti multumesc mult si ai dreptate nu ani de moto te face mai intelept ,desi si ei se pot lua in calcul,ci o intreaga lista de calitati si pasiunea o putam mentiona,nu prea e ea o calitate da ha, ma simt mult mai bine pt ca mi.a raspuns si colegul care a facut remarca si de unde eu am inteles altceva multam fain asa e cu copii mici @Virago: Legat de bani... da, restaurarea costa bani. De obicei multi, daca vrei sa o faci ca la carte. Deduc o oarecare frustare a ta legata de aceasta tema asa ca am sa-ti spun ce mi-a spus mie un profesor in facultate: "In loc sa te lamentezi ca n-ai bani, mai bine gandeste-te cum sa-i faci" @simsonache: Eu nu vreau sa critic pe nimeni. Am spus ca motorul e frumos, chiar imi place cum arata. Ce trebuia inteles din postul meu era ca "RESTAURAREA" inseamna altceva si anume aducerea unei "epave" la forma, culoarea si starea de functionare originala. Eu te felicit ca ai reusit sa faci un motor frumos si mai mult decat atat, ca si reusesti sa te folosesti de el. Eu nu ma consider un expert, dar pentru ca au trecut ceva fiare prin garajul meu, incerc sa ajut atat cat pot. Si am sa va mai spun ceva, legat de oldtimere-le ce le vedeti prin poze la expozitiile din strainatate. Multe nici nu sunt functionale, altele pornesc dar doar atat. Morala: Daca aveti o vechitura functionala, incercati sa o aduceti la forma originala. Uite am sa va dau un exemplu de "before and after". Am incercat sa pastrez chiar si desenul original. Si totusi nu e original 100%... Scaunul trebuia sa fie tapitat in musama neagra cu bordura alba. Eu am ales piele rosie e cind esti mic mai faci si pipi in pat da is oameni faini ca tine care vor ca noi incepatori sa o pornim bine de la inceput,ba da o critica sa sti ca asi vrea de la un consacrat,si multumesc mult pt replay si pt cuvintele de bine pt simsonul meu pt ca imi place al naiba de mult si nici nu mai stiu ce sa scriu pt ca daca ma gindesc mai bine ai dreptate eu nu am restaurat.o ci e un cusom sau mai pe romineste ai facut.o functionala folosind tehnologia de azi exemplu:alternator de ij/ea are dinam 6v, alta aprindere adica delcou de dacie/ne modificind structura blocului motor,comenzi avansate,alte sei,alt rezervor,inaltatoare la ghidon,ghidon lungit,semnale,aprindere electonica,alt carburator,deci nu mai e originala nu am avut acces nici la informati cind am luat.o pt cae la mine de mai bine de 3 ani simsonul functional de 2 si jumate,dar eu nu am stiut imi lipseau piese sau n mai functionau ,pt ca initial cu tatal meu am facut.o sa arate ca original daca se poate vb la noi de a aduce la forma originala,deci concluzie aveai dreptate si mi sa parut ca nu apreciati ca un tinar ia o babuta si ii face el ce poate si iese cu ea pe drum si o vd cu toti da am inteles gresit nu asta intentiona discutia te sa sublinieze-nu e restaurata ci customizata sau repusa in stare de functionare ca banuiesc ca termenul de <custom>are alta definitie sau inseamna mai mult de cit am facut eu la Simsonul meu/dacase poate o definitie cit mai buna a termenului <custom>asi fi si mai fericit multam fain,un tinar motociclist si cu motocicleta lui Din punctul meu nu anii te fac motociclist ci pasiunea.Este extraordinar sa ai rabdarea pe care o aveti voi cu motocicletele vechi.Sunt aici motociclisti super meseriasi (in special la comuniste) care iti pot da raspunsuri mult mai pertinente decat ale mele la intrebarile pe care le ai.Plus ca daca citesti forumul in urma vei gasi cam tot ce te intereseaza.Cat despre profil iti pot spune ca daca dai klik pe "My controls"(vezi capatul de sus al paginii in partea dreapta) vei gasi in partea stanga,a paginii care se deschide,un alt buton pe care scrie "Edit profile information".Intri acolo si completezi dai Save si gata. multam si pt informatili referitoare la editarea profilului da sa.mi spui daca mai trebuie ceva Editat Noiembrie 19, 2006 de simsonache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 (editat) @simsonache: ombre...motoru e super...doar l-am vazut...asadar, restaurare=reconditionare=aducerea unei epave de motor vechi la starea iesirii dupa poarta fabricii sa fie mai lesne de inteles...iar customizare= modificari, etc la estetica, la functionalitate, etc...pt a merge mai bine, a atrage ochiul(poate), modificarea unor parti altfel decat la unul original...al tau e superb, si pot spune ca in mare parte, 85% e original...ce ai modificat tu si de aceea cstelia a sups ca nu e reconditionare, sunt prelungirile la picioare(superbe de-a dreptul facute), aprinderea aia, sheile(trebuia sa le pastrezi pe alea de burete sa fie reconditionare) si dinc ate imi amintesc, coarnele, ridicate....asta inseamna ca ai reconditionat-o, dar ai si customizat-o...got it?oricum, superb motoru, si mere frumos...m-a impresionat... imi apre rau ca nu ai avut timp sa vii al mine s ail vezi, ca maine plec la munte o sapt uite ca ma intrebai de al meu, de l-am cump abia ieri, am de reconditionat duzina la el, si avand in vedere ca aici sunt poze cu simsoanele, pun si eu vro 2 sper sa va placa...mai ales ca tre sa recunosc, in buc sunt cam rare... si in mare, se pastreaza original...mai sunt lucruri de inlocuit pt o reconditionare, dar, daca le las asa, nu il reconditionez 100% si nici nu cred ca il pot face 100% ca nu gasesc eu aici aripile alea protectoare de picioare cand m-oi apuca sa il aranjez(nu spun reconditionare ca nu stiu daca gasesc toate piesele , inclusiv stickurile cu somson) deschid topic..promit pe aceasta cale, tin sa multumesc lui CUXI pt efortul de a o aduce si a se chinui cu ea prin bucale, si nu numai....bere la urmatoru fest ombre sau poate mai devreme...promit ca ma voi stradui sa o fac frumoasa....am inceput de azi, curatat rezerv in interior si gasit bobina de inductie frumoasa pe 12 cum are ea, si aranjat la matzaraie...ca e multa si urata...dar, sper sa mearga...daca cineva are piese(special kilometraj, shea, oglinzi, cric, aparatori de motor) sa ma anunte....pm, ceva...da vin abia sapt cealalta...asfalt uscat Editat Noiembrie 19, 2006 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Noiembrie 20, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2006 @simsonache: ombre...motoru e super...doar l-am vazut...asadar, restaurare=reconditionare=aducerea unei epave de motor vechi la starea iesirii dupa poarta fabricii sa fie mai lesne de inteles...iar customizare= modificari, etc la estetica, la functionalitate, etc...pt a merge mai bine, a atrage ochiul(poate), modificarea unor parti altfel decat la unul original...al tau e superb, si pot spune ca in mare parte, 85% e original...ce ai modificat tu si de aceea cstelia a sups ca nu e reconditionare, sunt prelungirile la picioare(superbe de-a dreptul facute), aprinderea aia, sheile(trebuia sa le pastrezi pe alea de burete sa fie reconditionare) si dinc ate imi amintesc, coarnele, ridicate....asta inseamna ca ai reconditionat-o, dar ai si customizat-o...got it?oricum, superb motoru, si mere frumos...m-a impresionat... imi apre rau ca nu ai avut timp sa vii al mine s ail vezi, ca maine plec la munte o sapt uite ca ma intrebai de al meu, de l-am cump abia ieri, am de reconditionat duzina la el, si avand in vedere ca aici sunt poze cu simsoanele, pun si eu vro 2 sper sa va placa...mai ales ca tre sa recunosc, in buc sunt cam rare... si in mare, se pastreaza original...mai sunt lucruri de inlocuit pt o reconditionare, dar, daca le las asa, nu il reconditionez 100% si nici nu cred ca il pot face 100% ca nu gasesc eu aici aripile alea protectoare de picioare cand m-oi apuca sa il aranjez(nu spun reconditionare ca nu stiu daca gasesc toate piesele , inclusiv stickurile cu somson) deschid topic..promit pe aceasta cale, tin sa multumesc lui CUXI pt efortul de a o aduce si a se chinui cu ea prin bucale, si nu numai....bere la urmatoru fest ombre sau poate mai devreme...promit ca ma voi stradui sa o fac frumoasa....am inceput de azi, curatat rezerv in interior si gasit bobina de inductie frumoasa pe 12 cum are ea, si aranjat la matzaraie...ca e multa si urata...dar, sper sa mearga...daca cineva are piese(special kilometraj, shea, oglinzi, cric, aparatori de motor) sa ma anunte....pm, ceva...da vin abia sapt cealalta...asfalt uscat tare babi tare babi imi place,da cum naiba la tineri trag toate babatiile??????????????? da noi le primim salutare astept sa o vd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.