justme2009 Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 (editat) Salut...AM o problema cu reglarea nivelului pt carb.Am curatat carbul si am zis sa masor si nivelul benzinei in camera de nivel constant sa vad daca e corect. Am facut un stativ pe care sa pot pune carbul in pozitie orizontala si sa-l alimentez ,apoi am masurat si ce am masurat mai mult m-a incurcat decit lamurit.NIvelul benzinei este intre 8,5 -9,5 mm sub semnul de pe capacul carbului. In haynes scrie ca trebuie sa fie intre 8,5 si 9,5 DEASUPRA SEMNULUI ...asa am tradus eu ...daca am gresit ramine de vazut. Plec de la premisa ca propietarul nu a umblat deloc la carb ...nu se vad interventii asupra plutitoarelor.. Intrebarea este unde gresesc daca gresesc??? Mai ramane sa masor inaltimea plutitorului ...iar daca imi da cum scrie la carte si anume 8,8-10,8 mm inseamna ca nu masor eu cum trebuie........... am sa atasez si niste poze pentry edificare http://tinypic.com/view.php?pic=2cblux&s=6 http://tinypic.com/view.php?pic=2d6wpkw&s=6 Editat Martie 9, 2013 de justme2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 nu cumva trebuie sa le tii invers? in alta ordine de idei eu nu m-as lua dupa mizeriile alea de haynes, sunt pline de greseli... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 (editat) Este mai important sa verifici nivelul de benzina decat inaltimea plutitoarelor....da, zice clar sa masori distanta dintre linia unde se imbina corpul carburatorului si camera de nivel....dar 8,8-10,8 mm am impresia ca este inaltimea plutitoarelor! Editat Martie 9, 2013 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Martie 9, 2013 Autor Share Postat Martie 9, 2013 (editat) http://tinypic.com/view.php?pic=2yw777t&s=6 O NOUA POZA INVERS CUM? Editat Martie 9, 2013 de justme2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 (editat) Performance solution se refera la inaltimea plutitoarelor, cred..... Editat Martie 9, 2013 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 pai ce ai incercuit tu acolo scrie clar: "below the line" adica suprafata de etansare a corpului cu camera de nivel constant. adica n-ai probleme cu nivelul! si da, sarpe are dreptate, e mult mai precisa metoda nivelului. ce scrie in manual de plutitoare e foarte ok ca punct de inceput pentru reglajul fin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Martie 9, 2013 Autor Share Postat Martie 9, 2013 da ...corect atunci cind masori inaltimea plutitoarelor daca imi vor iesi masuratorile pe "uscat" cum scrie la carte nu trebuie sa fie si nivelul benzinei la fel cum e in manual?zic si eu...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 (editat) Plutitoarele cu sistemul lor de 'parghii' se mai deformeaza in timp, de acolo apar diferente intre nivelul de benzina si inaltimea plutitoarelor! Editat Martie 9, 2013 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 uite un desen, poate e mai simplu asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Martie 9, 2013 Autor Share Postat Martie 9, 2013 Plutitoarele cu sistemul lor de 'parghii' se mai deformeaza in timp, de acolo apar diferente intre nivelul de benzina si inaltimea plutitoarelor! de acord cu tine dar la toate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 de acord cu tine dar la toate ? pai toate se misca la fel de mult. asa ca da, e foarte posibil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Martie 9, 2013 Autor Share Postat Martie 9, 2013 uite un desen, poate e mai simplu asa...morena.JPG deci tu zici ca este 8,5 ...9,5 sub linia vetii ...inseamna ca ce masor eu e bine iar cei de la haines gresesc nu? eu zic ca este f putin probabil sa se strimbeze ceva pe acolo si sa fie toate undeva la aceeasi masura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 pai nu stiu ce manual e ala din care ai pus print-screen dar exact cum masori tu e descris si acolo... sau tu te-ai uitat la poza aia in care arata unde e conectata scula de masurat? daca da, e doar sa-ti arate unde e surubul de drenaj si cum vine pusa, nu pozitia carburatorului si nici "semnul" ala de pe el... p.s. se "strambeaza" destul de des. de asta majoritatea-s reglabile. in plus trebuie luata in calcul si uzura tuburilor emulsoare. dar intram in fineturi de acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Martie 9, 2013 Autor Share Postat Martie 9, 2013 (editat) pai nu stiu ce manual e ala din care ai pus print-screen dar exact cum masori tu e descris si acolo... sau tu te-ai uitat la poza aia in care arata unde e conectata scula de masurat? daca da, e doar sa-ti arate unde e surubul de drenaj si cum vine pusa, nu pozitia carburatorului si nici "semnul" ala de pe el... manualul este haynes .... si da m-am uitat la acea poza deorece am un manual de xj600s an 92 in care arata si spune peste linia marcata pe capac ..uite si poza http://tinypic.com/view.php?pic=33er96p&s=6 am gasit si un manual in franceza care arata si spune la fel http://tinypic.com/view.php?pic=2z6t2zp&s=6 si http://tinypic.com/view.php?pic=14e40h5&s=6. inca un manual in care spune ca masuratoarea se face sub http://tinypic.com/view.php?pic=10o35mu&s=6 Editat Martie 9, 2013 de justme2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 manualul este haynes .... si da m-am uitat la acea poza deorece am un manual de xj600s an 92 in care arata si spune peste linia marcata pe capac ..uite si poza http://tinypic.com/view.php?pic=33er96p&s=6 am gasit si un manual in franceza care arata si spune la fel http://tinypic.com/view.php?pic=2z6t2zp&s=6 si http://tinypic.com/view.php?pic=14e40h5&s=6. eu nu inteleg ce e asa de greu! in unul pozitia carburatorului este orizontala, in celalalt e verticala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Martie 9, 2013 Autor Share Postat Martie 9, 2013 (editat) acum ce sa mai inteleg :alcy:arat-mi in care poza este orizontala si in care verticala ca sint mai greu de cap... Editat Martie 9, 2013 de justme2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 nimic! )) acum vorbind serios, am vazut ca-s o groaza de variatii de nivel in functie de model. in primul si primul rand trebuie sa vezi ce motoreta ai exact. dupa aia sa te iei dupa manualul de fabrica. in ala scrie ca te iei dupa semnul de pe "pahar". in haynes spune ca masori dupa suprafata de etansare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Martie 9, 2013 Autor Share Postat Martie 9, 2013 aceeasi poza in franceza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 pai na, poftim! vezi de ce am zis ca haynes e o mizerie? )))) uite si un filmulet ca sa te ajute mai mult! https://www.youtube.com/watch?v=uF0jENfZSIg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Martie 23, 2013 Autor Share Postat Martie 23, 2013 (editat) hai ca o las pe miine ca mi s-au incins creierii... ...la filmuletul asta m-am uitat si eu si nu i-am dat atentie ....am sa fac masuratoarea la rece si apoi cum e in filmulet. se pare ca nu respecta cuM scrie in manualul original "USE A GARAGE JACK UNDER THE ENGINE TO ENSURE THAT THE CARBURETOR IS POZITIONED VERTICALLY" SI am incheiat citatul..multumesc AZI AM MASURAT INALTIMEA PLUTITOARELOR SI MI-A IESIT 9MM CU F MICI DIFERENTE ..........CA LA CARTE NU? INSEAMNA CA EU GRESESC UNDEVA IN A FACE ACEASTA MASURATOARE SUPERSIMPLA... am revenit dupa ce am masurat si nivelul si uite rezultatele corecte; Masuratoarea am facut-o ca in filmulet numai ca motorul l-am pus pe center side iar robinetul l-am pus pe on asa cum scrie la manual.Rezultatul este de 2mm sub ''linia vietii'' cu o inaltime a plutitoarelor masurat pe uscat de 9mm. Banuiesc ca daca aveam o inaltime a plutitoarelor de 10,8mm nivelul corespundea cu acea linie marcata pe carburatoare. In concluzie cel mai bine se regleaza inaltimea flotoarelor la o valoare egala apoi se masoara nivelul ca in filmulet. Subliniez ca pentru a avea un nivel corect motorul trebuie a fie pornit...atentie cu benzina pe motorul incins...iar robinetul de benzina sa fie pe vacuum on sau rez ,pentru a avea un nivel corect. Sper sa fie de folos si la altii . Editat Martie 23, 2013 de justme2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.