Victor_vclic Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 La scuter, in furtunul de admisie al filtrului de aer este conectat un furtunas mai subtire. Ce rol are acel furtunas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motobiker_r1 Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Este un furtun care iti baga aer cald degajat de motor in filtru de aer pentru a functiona scuterul cand este frig afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Martie 12, 2013 Autor Share Postat Martie 12, 2013 Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 In gaura aia intra furtunu de gaze de carter ( pleaca un furtun de pe capacu de la culbutori ) Atentie ca NU l toate modelele se conecteaza acolo . sunt modele la care furtunu cu gaze de carter se conecteaza intre carburator si filtru de aer ( in acel gat ete la fel un locas in care se pune acel furtun ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Martie 15, 2013 Autor Share Postat Martie 15, 2013 (editat) Dacă tot a venit vorba, am observat că între filtrul de aer și carburator este încă un "T" cu dop. La scuterul meu a fost dop acolo încă de cînd l-am cumpărat. Ce rol are acest ștuț (T)? Aș putea iarna să mut furtunul care vine din carter la ștuțul acesta? Cred că ar ajuta aducînd aer cald mai aproape de carburator, dar pe de altă parte, acest aer n-ar fi filtrat de buretele din filtru, deci s-ar înfunda carburatorul. Ce rol are acest ștuț în cazul scuterului meu, de ce este construit acolo? Editat Martie 15, 2013 de Victor_vclic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.