Sari la conținut

Totul Despre Dnepr


MensSana
 Share

Postări Recomandate

Vizitator stress_L&P

K-65 shi k-68...Nu se decalibreaza asa usor...depinde la ce te referi mai bine zis! daca te referi la jicloare, stai linistit! daca ai vrut sa spui dereglare, nici asta nu e problema mare daca sunt noi! ce carburi mai merg stiu ca sunt mikuni japoneze dar nu stiu ce model...au scos astia de la ij planeta sport cu carburi mikuni shi cica erau bestiale...vreo 30 shi ceva de cai!!! totusi n-am gasit modelul de carb pe nicaieri! poate stie cineva shi ne spune shi noua!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Am pus pozele astea cu speranta ca le mareste cineva si isi da seama ce modelde carb e sau...nu stiu, poate ne spune cineva mai experimentat ce model e!!!! Vreau shi eu neaparat sa stiu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K-65 shi k-68...Nu se decalibreaza asa usor...depinde la ce te referi mai bine zis! daca te referi la jicloare, stai linistit! daca ai vrut sa spui dereglare, nici asta nu e problema mare daca sunt noi! ce carburi mai merg stiu ca sunt mikuni japoneze dar nu stiu ce model...au scos astia de la ij planeta sport cu carburi mikuni shi cica erau bestiale...vreo 30 shi ceva de cai!!! totusi n-am gasit modelul de carb pe nicaieri! poate stie cineva shi ne spune shi noua!

Da, prietene, ai inteles tu bine. Se deregleaza usor si dupa ureche nu iese treba buna. Acu pleaca cam greu, ii dau 10 - 15 pedale, nush ce draq are ... Cand e calda pleaca din prima ! Daca am pus cam mult ulei in filtru de aer, e problem ???

Ca mi-a scos la fum la pornire de-am parasit garaju 2 ore !

Si inca ceva: nenea Stress, zi-mi si mie ce kilu meu sunt toate suruburile alea de pe carburator, la care la sa umblu si la care nu, care-i relantiu, care-i aeru, etc. Ca nu vreau s-o dereglez de tot. Si cum sa fac reglaju dupa ureche ca eu am o singura toba ... ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Daca ti-a scos fum e nasol...daca e prea mult ulei in filtru, scoate ceva din el... eu ma gandesc sa nu fie segmentii de vina !asta ar fi shi unul din motivele pentru care porneste greu...nu prea ai compresie...uita-te shi la chiuloasa... despre carb nu stiu ce sa-ti spun (care e surubul de aer, etc...) pentru ca nu stiu ce carburator ai! shi cum ai o singura toba? ai una comuna pentru ambii cilindri sau pur shi simplu iti lipseste una din ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoru e super, nu-i el de vina. Cred ca a tras filtru ceva ulei ... compresie e, rupe pe demaraj. Oricum, stiu sigur ca motorul n-are 2000 km de cand a fost facut !!!

Am o toba. E simplu: toba din dreapta are un cot exact sub motor si se leaga de cea din stanga. Tu ce zici, sa-mi pun pe dreapta toba normala ? Ajuta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Depinde...El a fost facut sa aiba doua tobe...acu' depinde de ce fel de toba e aia...facuta sau nu...oricum trebuie sa asigure un debit de doua ori mai mare de gaze decat una singura normala in care ai bagat doua coturi (logic, nu?)! ar fi bina sa-ti pui doua...putere mai mare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am legat la bateria de la masina si m-am minunat cat de repede a pornit !!! Minune de neapra ce am, manca-o-ar tata ! Noroc cu nenea Mircica (Baiazid), cum le mai stie el pe toate !?!?!

:)

Merci de compliment. Lasa ca si tu esti tatic in programare. PS. Am luat FreeBSD si il instalez joi. Ma apuc de toceala.

 

Acu' pentru toti care nu stiu: iarna, din 2 in 2 luni reincarcati bateria ca se poate sa se sulfateze. Si inca ceva: o tineti in casa iarna nu afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cumparat si eu un Dnepr MT-11, si acu e in stadiu de bricolaj, si cum am vazut ca se recomanda schimbatu carburatoarelor, ati aflat ce tip de Mikuni trebuie, eventual de unde le pot lua ?

Du-te la Tunaru in Giulesti !!! Are 2 carburi Mikuni de vanzare (1 mil bucata) perfecte pentru neapra !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asta ar fi rezultatul final, daca dorintele mele (actuale) s-ar putea implini. Hai, ca n-am pretentii prea mari ! Cu cine tre sa vorbesc pentru asa lucrare ??? Adica bari de protectie pentru motor, bari de sustinere si protectie a coburilor, coburi si shaua, ca spoilerul si parbrizul nu-mi trebuiesc. Eee ?

Mecanici priceputi, sunt pe receptie !

Daca si-a mai facut cineva asa ceva, unde si-a facut, la cine ???

post-8-1063883703.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...