Geo_ZGA Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 la snur trebuie bagata "andreaua" pe gaura anterioara, cea care a provocat pana. daca vulcanizatorul pune snurul pe langa gaura initiala, pierde aer. eu n-am avut niciodata probleme, am snur la masina de 6 ani (da, stiu, anvelopele vechi, sunt pe spate) si nu pierd deloc aer, fac presiunea odata pe an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defcon Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Din experienta proprie: La masina am facut pana cu un holzsurub in anvelopa cu care probabil am facut ~1000km ( avea capul polizat bine si nu scapa chiar asa mult aer cum ai crede). Am fost la o vulcanizare cat de cat ca lumea, un pus snur, toate bune si frumoase. La nici 3 zile, intr-o dimineata pe la 6 montam roata de rezerva. Noroc ca la benzinarie a observat cineva ca am pana. Pana la urma am pus petec si nu am mai avut probleme. Din cate am aflat, la snur conteaza mult "manopera". In cazul meu cica nu ar fi facut gaura suficient de bine cu burghiul si nu s-a asezat snurul cum trebuie. Acum depinde si ce fel de snur ti-a pus omuletu. Am avut 2 pene pana acum , la una i-am bagat snur special ( d-ala louis) si la o vulcanizare mi-a pus snur ( ziceai ca e siret cu moloz pe el ) Amandoua au tinut fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.