Sari la conținut

SERGHEI42

Super Membru
  • Număr conținut

    907
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    din_cos

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    acum o saptamana
  • Motocicleta
    BMW K 100 RS 16v

SERGHEI42's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Omule,spre deosebire de mine , baietii de pe aici au mult bun simt (eu nu cunosc notiunea) si iti vor binele.Crede-i si nu cerceta .Eu am invatat multe de la ,,fraieri" de 20 de ani (niste pusti care chiar au motociclismul in sange ,si chiar stiu sa se dea pe mobre) si am aproape 50 .Tu chiar ai o problema de atitudine ,iar daca am fost ,,caustic" cu tine am facut-o dupa ce ti-am urmarit postarile .In fine,topicul are alt subiect si o lungim aiurea .Daca vrei sa inveti ceva asuma-ti lipsa de experienta ,taci si invata .Daca pui intrebari tembele vei obtine raspunsuri de aceeasi natura.
  2. Si daca drumul are doar doua benzi pe sens ..ce te faci ? Dar asta nu este cearta ,,prietene" ..pur si simplu imi bat joc de prostia ta .....a ,si de tine,atat .Asta fac ,,fraierii" ,,motociclistilor" ca tine.
  3. Eu te sfatuiesc sa nu incerci ,,counter stering-ul "..si asa nu ai ce face cu el ))))))))))))))))))) Si pe ce zici tu ca mergi ,pe CBR ?!!!!
  4. Pai ....ai uitat niste detalii: talia (ca daca esti cat dulapul o sa arati penibil pe o virago 535 ) ..vrei sa o folosesti zilnic prin oras....etc .. Am avut si virago si mai valaresc si o kawa ...Clar Kawasaki Vulcan este mai comoda si se preteaza si la fataiala prin oras datorita racirii ,,si cu lichid" ..
  5. SERGHEI42

    Yamaha VIRAGO ZONE

    La ce sa se electrocuteze ?!!! La 12 v ? ))) Omule..am patit si eu asta .Bateria este de vina .Releul nu are nici o protectie spatiala sau cibernetica.Pur si simplu ramane fara curentul necesar cuplarii ferme si face ,,car..car "... Adevarat ,poti incerca portnirea cu o surubelnita (cam asa se proceda si cu dacia pe vremuri )..iar daca are buba releul se poate repara cu putina atentie sau adapta de la multe jucarele cu roti .Eu inclin sa cred ca este bateria de vina.A mea avea un element intrerupt si se manifesta cu draci cand imi era lumea mai draga.
  6. Si care es6te ,,problema ". omului .. ca pe aici prin sud nu se vorbeste germana chiar la fiecare colt ??!!
  7. Corect.Stim cu totii ca mobrele se manevreaza diferit functie de model (F,R,K .....) ..asa ca un instructaj la gramada doar ca sa stiu cum sa franez mai bine nu isi are rostul .A,sunt de acord ca atunci cand schimbi modelul sa iesi pe pista sau poligon cu el ca sa realizezi ce poate el si ce poti tu ..La fel si cu mersul off-road ,aici recunosc ,cursurile nu ca sunt necesare ci,consider eu ,,obligatorii" daca vrei sa nu iti transformi iesirile intr-un cosmar. Eu cu a mea am fost in poligon si nu am plecat de acolo pana nu am reusit sa fac poligonul de examen intr-un minut si jumatate.Nu rade nimeni de tine ,nu este o rusine ca vrei sa vezi cat de bine poti sa manevrezi mobra de sub poponeata mai ales cand schimbi categoria.
  8. Intotdeauna detinatorii de BMW (moto sau auto ) au fost plasati in ,,alta categorie"....adica oameni cu bani multi care isi rezolva problemele (foarte multe ..avand in vedere pretul si renumele marcii) numai in service-uri BMW.Asa ca ,,haita" posesorilor de BMW trebuie tratata ,, prferential" se pare ca oamenii copiaza modelul aplicat de Harley ..(ai caror cumpartori ,intr-adevar sunt cam pe din-afara ,,motociclismului" ca sa nu vorbim de mecanica ...cu forte mici exceptii ) . Acum trebuie vazut si ce se ofera pt aia 100 di iepuroi ...ca daca ies din sesiunile astea mai al dracului decat Rossi ..,,se merita". )
  9. SERGHEI42

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Este mica...Daca nu ai comenzi avansate ,mori de spate .Ca sa nu mai vorbim de imagine ) ...Acum gusturile nu se discuta dar crede-ma..pentru tine este mica .Chiar si 700 este mic ..Urmatoarea in gama asta de putere pe care stai foarte bine si ,,pare " mult mai mare este Kawa EN 500.
  10. Dupa configuratia baii de ulei de la K nu vad cum s-ar strange uleiul in capacul culbutorilor ! Poate sa ramana acolo cel deja ridicat in rampa..altfel ..nu are cum .Nu are cum sa ajunga uleiul in capul pistonului pe langa segmenti ...iar daca uleiul poate trece pe langa tija supapelor deja intram in alte probleme.La mine nici cand a avut 5 l de ulei in baie nu a ,,fumegat" (fostul proprietar nu le avea cu cititul cartii tehnice.) .. Nici la boxere nu am vazut ca ,,pistonul" sa fie sub nivelul din baia de ulei atunci cand mobra este pe cricul lateral .Inclin sa cred ca asta este o legenda urbana..pt ca tehnic ..nu are cum .
  11. Tu ,mergi pe motocicleta ? Nu de alta dar ce ai postat mai sus nu vei intalni in realitate (cauze si solutii) ...
  12. Nu se ,,strica "la 12 luni dar la 24 luni daca nu mergi cu mobra ar cam trebui sa-l schimbi daca ai cumparat-o din banii tai >Nu ca s-ar face praf motorul dar ..in 2 ani de stat prin carter cu reziduri si benzine..uleiul ala isi cam pierde din proprietati.La fel si curelele ,daca stai cu mobra pe dreapta 2 ani cureaua aia se cam ,,supara"..Un lucru folosit se strica mai greu ,ma refer la partea de consumabile (pompa de apa,curele distributie,agregate etc ) ..Am experienta masinilor tinute pe dreapta de noi si care aveau bube din senin pe partea asta .,,Domne ,masina are 5 ani si doar 4000km ..nici nu a fost folosita decat la piata de cateva ori .."Corect ..este ,,noua "dar este bine sa fugi de aceste masini pt ca sunt moarte din start. Partea cu uleiul ,,special " la mobrele racite cu/si pe lichid si cutie separata sunt de acord cu l.u.v......Nu stiu daca a-ti observat dar majoritatea detinatorilor de mobre sau auto este compusa din oameni care nu au nici cele mai elementare notiuni cu privire la functionarea unui motor ..asa ca marile companii se bazeaza pe segmentul acesta de ,,consumatori" cand isi fac calculele de profit ..Se stie doar ..apa ,aerul si prostul sunt in cantitate nelimitata ..
×
×
  • Creează nouă...