bugatty Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) este vorba despre o Honda Hornet 2004 de 600 .....am marea rugaminte s ama ajutati in legatura cu acea pompa de vacuum si cealalta pompa de sub rezervoreul de benzina sa realizez legaturile furtunelor intre ele respectiv cu carburatoarele si restul ..... poze ar fi poate mai exemplare .... multumesc anticipat si rog ajutor .... Editat Iunie 13, 2013 de bugatty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 dic...nimic n-am priceput...ce pompa de vacuum?unde are Horneta pompa de vacuum?un furtun de la admisie iti merge la robinetul vacuumatic...unul asa subtirel...si ala mai gros de iese de la robinetul vacuumatic merge la carburatoare...iti trebuie schema pentru asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) Cauta pe net manualul (la partea care iti trebuie e ok ala din 1998), si acolo ai poze, mai explicit decat acolo nu gasesti. Sper ca scuza pentru scris e telefonul, altfel pe langa manualul de repratie, cauta si unul de romana. LE: Si ca sa nu zici ca sunt naspa, uite aici manualul pentru descarcat. E mai usor sa il descarci pe PC si sa il consulti de acolo decat direct de pe web (are 185 de mega). Ceea ce iti trebuie gasesti la "Fuel system" pe la pagina 90 Editat Iunie 13, 2013 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bugatty Postat Iunie 14, 2013 Autor Share Postat Iunie 14, 2013 multumesc de ajutor si scuze de gramatica .... m-am grabit cand am scris ....... pai .... la honda sub rezervor sunt doua "pompe" intr-unu parca intra acel furtun care pleaca din blocul motor din fata de tot doua perechi imbinate intr-unul iar acel unu merge in acea pompa de acolo mai pleaca un furtun gros care nu mai stiu unde duce si unul subtirel care da merge la carburatoare pt vacuum .... langa aceasta mai este un soi de "pompa" asa o numesc eu din care mai sunt alte ramificatii cu furtune groase respectiv subtirel inca unul plus o mufa ....... alea intre ele sa fiu de mai stiu sa le leg unul cu celalalt ..... o sa fac o poza sa atasez e mai bine asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 In manualul ala din link, ai pagini jos, uita-te la fueling sistem, in special paginile 5-9, 5-20, 5-23, asa din vorbe nu o sa stea nimeni sa isi chinuie creierul sa inteleaga la ce furtune te referi, si chiar daca ti-ar explica ar fi confuzii (de exemplu o explicati de genul "conecteaza cablul ala gros la canalul din stanga carburatorului 3", nu te-ar ajuta cu nimic). Daca nu reusesti sa il strangi, apeleaza la un mecanic, sunt unii care stiu carburatia asta de hornet, de ti-o fac cu ochii inchisi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bugatty Postat Iunie 15, 2013 Autor Share Postat Iunie 15, 2013 da , sa rezolvat .... ms si de manual si de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.