tao v Postat Iulie 8, 2013 Share Postat Iulie 8, 2013 (editat) salutari.. am nevoie de ajutor, am de schimbat cablu de ambreaj si filtru de aer la o yamaha tdm 850. chestie care vroiam s-o fac singur, doar ca mi a zis un prieten, ca daca nu -l reglez cum trebuie stric ambreajul sau cutia de viteza. sau altceva.. fiind nepriceput am nevoie de un ghid daca cineva are timp zilele astea si chef de o cunostinta si bere il astept prin regie. salutari si asfalt uscat Editat Iulie 8, 2013 de tao v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 prietene scoateti un manual de reparatie de pe net (cauta aici: http://www.manualedereparatie.info/categorii/Yamaha.html) si schimba-ti singur piesele ca este la mintea cocosului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Cablul de ambreiaj se inlocuieste f usor, nu trebuie sa dai nimic jos, dar daca dai rezervorul (de fapt il lasi atasat de conducte si il rotesti la 180 grade si sprijni pe codita), il tragi mai frumos. La 3vd, dupa ce dai jos rezervorul, dai imediat de cutia filtrului de aer. Si gata, ai rezolvat cablul cand il pui, sa ii lasi un pic joc ca in manual, dar sa ai si grija sa debraieze calumea cand strangi maneta. E joaca de copii, daca nu gasesti pe nimeni in buc, nu ai chef de munca, dar ai chef de plimbare pana in C-ta, te ajut eu mocca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tao v Postat Iulie 10, 2013 Autor Share Postat Iulie 10, 2013 (editat) ms pt explicatie si cred ca ma bag s-o rezolv singur, poate iau pe cineva de companie, ca o data si o data tre sa invat sa bag nasu si singur. o sa ajung si in ct dar ca sa bem o bere probabil si sa ma spal in mare. sal baieti... pana al urma am rezolvat singur, cred ca imi lipsea doar curajul si o companie buna, pana la urma ms persoanelor care m-ati incurajat cu sfaturi, si un pic mai putin celor care m-au criticat. cat despre companie, a fost asigurata de nea titi portarul( sa-ii dea Domnu sanatate si fericire) ca s-a fatait in jurul meu pana dimineata aproape. a fost totu simplu, schimbat cablu ff usor si filtru la fel, cu toate ca mi era frica ca daca scor rezerv n-o sa pot sa nimeresc furtunele inapoi( ms Daschmutz) pana nu mi am dat seama ca nu vrea sa porneasca am vazut ca nu era benzina, , dupa ce am pus am observat ca si furtunul e taiat si curge in veselie.. si draci, ca mi am dat seama ca a umblat cineva( sa-l futa karma mai repede) ca tot ma gandesc sa-o iau inaintea ei si sa-ii fac o corectie, ca parca banuiesc cine. anyway merge bine, am potrivit si ambreajul mergand si regland din mers. pe furtun l-am pus pe ala vechi doar ca scurtat la limita ca la 3 30 nu gaseam de unde sa iau. deci totu e strut. ms , asfalt uscat, si sa ne vedem cu bine! p.s ma bucur ca schimbatoru merge si mai bine ca inainte nu harie si ca eu am iesit de starea de pitipoanca care se urca in masina si merge si cand se strica suna pe cine poate sa vina s-o ajute. p.ps bineinteles ca daca mai am nevoie(fereasca Sfantu) o sa mai apelez din nou la voi. p.p.p.s daschmutz cand vii in bucale tipa, berea ramane valabila oricand. Editat Iulie 10, 2013 de tao v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.